nine1987 schreef:bigone, precies.. Zo kan ik dus ook zijn..
In ieder geval twee bitches die hetzelfde denken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Als ik het zat ben, denk ik bij mezelf 'je kunt nog wel voor brugman gaan praten, maar het zal niet doordringen' en laat ik het gaan met de gedachte dat diegene het ooit nog terug zal lezen en denken 'misschien heeft ze daar wel een punt.' Aangezien ik wel benieuwd ben hoe zoiets afloopt, hou ik de stip erop.
Arc_En_Ciel schreef:Like-knop zou ik persoonlijk verschrikkelijk vinden![]()
Nu er geen like-knop is, moet je per reactie aangeven dat je het met iemand eens bent, en omdat berichten als 'dat is waar.' Of 'vind ik ook' verboden zijn, ben je verplicht om argumenten te geven waarom je iets vindt. Met een like-knop mis je dus al die extra ervaringen en argumenten, en dat maakt de discussie ook meteen minder interessant.
lor1_1984 schreef:Ikzelf vind die likeknop wel prettig om een ieder even te bedanken voor een reactie zonder dat ik tig reacties hoef te gaan quoten of namen moet gaan noemen oid.
Of idd in een discussie, als iemand een reactie geeft waar ik het geheel mee eens ben, dan hoef ik niet te herhalen wat al gezegd is of te quoten en daaronder iets als '+1' of 'eens met *naam*' of 'amen' oid te zetten.
AustriaTrick schreef:smurfje1 schreef:Ik ben het helemaal met je eens!!!
Jij moet zeker ook nuttige berichten hebben? Hoe kun je het eens zijn met amper 10 berichten?![]()
TS: Ik kom hier ook alleen maar om het nieuws te lezen en zo nu en dan van saaiheid even door bokt te browsen.. maar voor de gezelligheid kom ik hier al lang niet meer.