Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Puchje schreef:Met alle respect aan de slachtoffers en de nabestaanden...
Ik ga mee met Pieteritus begin dit topic, ik houd er absoluut niet van dat er dingen aan me worden opgedrongen. Ik wil gewoon muziek luisteren en niet in ELKE talk op de radio op z'n minst het woord 'Vliegramp' of 'rouw' horen. Tevens zou ik het prettig vinden als er een skin beschikbaar wordt gesteld voor mensen die Bokt op zwart willen en voor de andere mensen niet.
Je moet de keuze hebben...
Ik ga mee met FriesWytske begin dit topic, ik houd er gewoon niet zo van dat er dingen aan me worden opgedrongen. Ik wil gewoon muziek luisteren en niet in ELKE talk op de radio op z'n minst het woord 'Vliegramp' of 'rouw' horen. Tevens zou ik het prettig vinden als er een skin beschikbaar wordt gesteld voor mensen die Bokt op zwart willen en voor de andere mensen niet.
Edit; dit randje vind ik oké. Subtiel, doch aanwezig.
tabaflab schreef:Behalve het respect, wat hebben die slachtoffers, en nabestaanden eraan dat bokt op zwart gaat?
Ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurd, en wens het ook niemand toe.
Ik gedenk ook, maar op mijn manier, daar hoef ik geen avatar op Bokt of Facebook voor te hebben.
Ik ga mee met FriesWytske begin dit topic en ook andere mensen mee, ik houd er gewoon niet zo van dat er dingen aan me worden opgedrongen. Ik wil bijvoorbeeld gewoon muziek luisteren en niet in ELKE talk op de radio op z'n minst het woord 'Vliegramp' of 'rouw' horen. Daarom zou ik het bijvoorbeeld prettig vinden als er een skin beschikbaar wordt gesteld voor mensen die Bokt op zwart willen en voor de andere mensen niet.
Edit; dit randje vind ik oké. Subtiel, doch aanwezig, mooi.
Jolien87 schreef:Met alle respect voor jou. Ik houd er gewoon niet zo van dat Bokkers zonder enig respect dit soort posts aan me opdringen. Ik wil bijvoorbeeld gewoon met respect de slachtoffers gedenken en meeleven met de nabestaanden en overige betrokkenen en niet ELKE keer die steek voelen wanneer iemand te lui is om even een seconde langer na te denken voor ze een dergelijk bericht plaatsen. Daarom zou ik het bijvoorbeeld prettig vinden als er een optie beschikbaar wordt gesteld voor mensen zoals jij die ook kunnen kiezen voor een respectvolle manier om met deze ramp om te gaan.
Serieus, ik vind je bericht laagvloers, ondoordacht en egoïstisch.
Santigo_ schreef:Ik geloof dat sommige mensen nog nooit een naaste hebben verloren, binnen het gezin, en daarna alleen al door hele simpele gebaren van anderen heel veel steun gevoeld kunnen hebben. Nabestaanden kunnen daar steun van voelen, ja inderdaad, van wildvreemden. Iedereen die iets doet, of denkt, op zijn of haar manier kan steun betuigen. Wil je dat niet, doe dat dan niet, maar verkondig dat ook niet. Dat geeft namelijk alleen maar verdriet. Iedereen mag op zijn of haar eigen manier doen waar hij of zij zich prettig bij voelt om al dan niet steun te betuigen. Heb daar respect voor en ga daar niet tegenin. Daarmee kun je mensen onnodig pijn doen.
Ik vind heel erg netjes van Bokt, echt top gedaan team!
Jolien87 schreef:Puchje schreef:Met alle respect aan de slachtoffers en de nabestaanden...
Ik gedenk ook, maar op mijn manier, daar hoef ik geen avatar op Bokt of Facebook voor te hebben.
Ik ga mee met FriesWytske begin dit topic en ook andere mensen mee, ik houd er gewoon niet zo van dat er dingen aan me worden opgedrongen. Ik wil bijvoorbeeld gewoon muziek luisteren en niet in ELKE talk op de radio op z'n minst het woord 'Vliegramp' of 'rouw' horen. Daarom zou ik het bijvoorbeeld prettig vinden als er een skin beschikbaar wordt gesteld voor mensen die Bokt op zwart willen en voor de andere mensen niet.
Edit; dit randje vind ik oké. Subtiel, doch aanwezig, mooi.
Met alle respect voor jou. Ik houd er gewoon niet zo van dat Bokkers zonder enig respect dit soort posts aan me opdringen. Ik wil bijvoorbeeld gewoon met respect de slachtoffers gedenken en meeleven met de nabestaanden en overige betrokkenen en niet ELKE keer die steek voelen wanneer iemand te lui is om even een seconde langer na te denken voor ze een dergelijk bericht plaatsen. Daarom zou ik het bijvoorbeeld prettig vinden als er een optie beschikbaar wordt gesteld voor mensen zoals jij die ook kunnen kiezen voor een respectvolle manier om met deze ramp om te gaan.
Serieus, ik vind je bericht laagvloers, ondoordacht en egoïstisch.