moet dit nou echt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:58

Zwerte schreef:
Maar ik vraag me nu dan af wat jij wel goed vind om met een 11 jarige te bespreken wat betreft ongesteldheid. Als dit soort praat 18+ is, moet zo'n kind dan tot haar 18e het zelf maar uitzoeken? Het is toch veel beter om het te bespreken en daarmee aan te geven hoe normaal het is. Hoe zie je dat voor je dan?

Ik vind het centrale topic moet ik zeggen prima eruitzien. Informatief. Daar worden niet uitgebreid meiden hun doos besproken. In andere topics zie ik dat wel en dat is het stukje dat ik te ver vind gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:58

Peppertree schreef:
Ja, en dan weet je toekomstige werkgever dat je op 11 jarige leeftijd informatie hebt gezocht over tampons........Ehh...en dan?

Ik zou als werkgever zijnde eerder afknappen die op een openbaar forum aan het azijnzeiken is. Letten julllie daar ook op?

Hoe zou die daar achter moeten komen dan? Heel veel mensen zetten hun achternaam niet op bokt.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:58

Werkgever vind ik al helemaal te zot voor woorden. Die komt er altijd bij als het gaat over privacy en persoonlijke info. Maar mensen, denken jullie nou werkelijk dat je met je werkgever een probleem hebt als hij kan lezen dat jij maatje zus en zo gebruikt qua tampons en dat je je bilnaad waxt?

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:59

Dat denk ik wel ja

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:59

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:00

[***] schreef:
Peppertree schreef:
Ja, en dan weet je toekomstige werkgever dat je op 11 jarige leeftijd informatie hebt gezocht over tampons........Ehh...en dan?

Ik zou als werkgever zijnde eerder afknappen die op een openbaar forum aan het azijnzeiken is. Letten julllie daar ook op?

Hoe zou die daar achter moeten komen dan? Heel veel mensen zetten hun achternaam niet op bokt.

Ja, en dat dus.

Vjestagirl

Dat soort dingen werden bij ons gewoon tijdens de lunch in de kantine besproken :'). Hoefde ik ook niet te weten van collega's, maar t was zeker geen probleem.

quartel

Als je nieuwe werkgever tegen je zegt.......ik weet welke tampony`s je gebruikt en hoe ze zitten.......heb je pas een genant probleem....eerder niet hoor :')

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 13:01

Stukje normen en waarden, visitekaartje van een bedrijf, reclame voor een bedrijf, kan nog wel even doorgaan.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:01

PenP2014 schreef:
lieveli schreef:
Ts, je komt een beetje gefrustreerd over. Waarom heb je niet gewoon een mod pb'd? Dan had je je antwoord al gehad en hoef je niet te worstelen met andere bokkers.

Whenever your'e ready........... :')

Je beledigt je medebokkers, en waarom? Wil je zelf rellen?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:01

PenP2014 schreef:
Zwerte schreef:
Maar ik vraag me nu dan af wat jij wel goed vind om met een 11 jarige te bespreken wat betreft ongesteldheid. Als dit soort praat 18+ is, moet zo'n kind dan tot haar 18e het zelf maar uitzoeken? Het is toch veel beter om het te bespreken en daarmee aan te geven hoe normaal het is. Hoe zie je dat voor je dan?

Ik vind het centrale topic moet ik zeggen prima eruitzien. Informatief. Daar worden niet uitgebreid meiden hun doos besproken. In andere topics zie ik dat wel en dat is het stukje dat ik te ver vind gaan.

Ok dat is duidelijk dan. Ik kreeg sterk de indruk dat het hele onderwerp jou te ver ging namelijk. Maar gewoon informatie mag dus wel.
Ik vind dus persoonlijk dat het prutsmuts en flauwe opmerkingen het onderwerp juist nog luchtiger, nog normaler maken. Altijd maar serieus maakt het ook weer zoiets groots imo.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:02

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 13:04

Lieve lievelie. Kijk nou even naar de posts die je zelf plaatst. Ik vind het een beetje moeilijk om met jou een serieuze discussie aan te gaan. Het is niet mn bedoeling om je te beledigen. Ik wil van harte serieus op je reageren. Plaats dan ook normale posts waar normaal op valt te reageren. Of doe het gewoon niet maar laat je uitlacherij achterwege. Alvast bedankt.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:04

PenP2014 schreef:
Stukje normen en waarden, visitekaartje van een bedrijf, reclame voor een bedrijf, kan nog wel even doorgaan.

Ik denk niet dat mensen de moeite gaan nemen om van een willekeurige medewerker van een bedrijf te kijken wat ze allemaal op bokt plaatsen, als ze er uberhaupt ook maar achterkomen dat die persoon op bokt zit :'). Ik kan me alleen voorstellen dat dat wordt gedaan door een privedetective ofzo. Hangt natuurlijk af welk bedrijf. Als je butler wilt worden van de koning is het misschien wat lastiger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:05

phormicola schreef:
[MWS] Het grote "bluh ik ben ongesteld" topic

Maar dit is dood normaal (laatste quote is van ts )

Precies, dat viel mij dus ook al op :') Wel klagen dat anderen vertellen welke tampony ze gebruiken en hoe ver zij hem erin moeten duwen, maar vervolgens wel met de hele wereld delen dat ze zichzelf volpropt en daar puisten van krijgt. :+ Lijkt me ook niet gunstig voor je werkgever om te weten als je daar zo panisch over nadenkt :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:05

PenP2014 schreef:
Lieve lievelie. Kijk nou even naar de posts die je zelf plaatst. Ik vind het een beetje moeilijk om met jou een serieuze discussie aan te gaan. Het is niet mn bedoeling om je te beledigen. Ik wil van harte serieus op je reageren. Plaats dan ook normale posts waar normaal op valt te reageren. Of doe het gewoon niet maar laat je uitlacherij achterwege. Alvast bedankt.

Als je je zo aan haar stoort werkt het t beste om er óf gewoon niet op in te gaan, óf haar ff n PBtje te sturen. Dit werkt niet :)

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 13:05

phormicola schreef:

Daar worden niet uitgebreid dozen beschreven idd :)
En zoals zwerte al aangeeft. Iets informatiefs is prima. En even klagen op LZP ook. Ik denk ook dat als je goed leest, ik mijn punt heel goed aangeef.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:06

PenP2014 schreef:
phormicola schreef:

En zoals zwerte al aangeeft. Iets informatiefs is prima. En even klagen op LZP ook. Ik denk ook dat als je goed leest, ik mijn punt heel goed aangeef.

Jouw punt is dat je alles mag zeggen, zolang je niet specifiek over vagina's en andere 'ieuw' dingen als plasjes bloed en het gebruik van tampons praat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:07

Vjestagirl schreef:
PenP2014 schreef:

Jouw punt is dat je alles mag zeggen, zolang je niet specifiek over vagina's en andere 'ieuw' dingen als plasjes bloed en het gebruik van tampons praat?

Wat nou als je puisten vreselijk vies vind? :') Wordt toch lastig.. :+ Mogen die dan ook niet meer besproken worden? :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-07-14 13:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:07

PenP2014 schreef:

Als het niet je bedoeling is om mij te beledigen, waarom zeg je dan ik (en anderen) het IQ hebben van een paddenstoel? Hoe moet ik dat anders opvatten? Volgens mij sta ik behoorlijk normaal in deze discussie, maar jij doet zo lelijk tegen mensen in dit topic die met jou van mening verschillen. Ik weet dat je nog niet zo lang op bokt zit maar het antwoord dat je probeert te krijgen van het beheer is al meerdere keren op bokt gegeven. Verder gaat het op bokt toch niet alleen maar om wat jij wil lezen? Weet je hoeveel mensen gebruik maken van bokt?

Wat zou jouw werkgever overigens zeggen als hij las over je PMS en je puisten? Voor mij heb je hier je laatste krediet wel mee verspeeld, hypocrite much? :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:08

Tja, je werkgever zal maar lezen over je bitchfarts _O- Sorry hoor, maar ik snap er helemaal niets van :')

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 13:08

Vjestagirl schreef:

Mijn punt is idd dat dat idd totaal niet nodig is op een paardenforum waar jonge kinderen meelezen.
Ik heb helemaal niks tegen LZP en MW, en tegen geinen ook niet maar ikvind wat ik net beschrijf wel te ver gaan en ik vind dat kinderen daar ook tegen beschermd mogen worden.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:09

PenP2014 schreef:
Vjestagirl schreef:

Mijn punt is idd dat dat idd totaal niet nodig is op een paardenforum waar jonge kinderen meelezen.
Ik heb helemaal niks tegen LZP en MW, en tegen geinen ook niet maar ikvind wat ik net beschrijf wel te ver gaan en ik vind dat kinderen daar ook tegen beschermd mogen worden.

Ik lees een heleboel van wat jij vindt. Maar bokt is zoals bokt is, misschien is dit niet het goede forum voor jou?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:09

PenP2014 schreef:
Vjestagirl schreef:

Moeten ouders niet hun kinderen dan beschermen als ze dat soort 'vieze dingen' niet mogen lezen?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 13:10

PenP2014 schreef:
phormicola schreef:

Nou duidelijk.... Pas na mijn vraag werd het me iets duidelijker. Maar ik kan er niet meer van maken dan dat jouw grenzen ergens anders liggen dan van de meesten blijkbaar.
Maar zeggen dat je je buitenste schaamlippen epileert, ik begrijp niet goed wat daar zo erg aan is. Dat is toch net zo goed informatief? Of er nou staat in een brochure dat dit een mogelijkheid is, of een persoon vertelt dit te doen, enige verschil is dat het dus persoonlijker wordt. Wat mij betreft is het daarmee veel echter, veel normaler dan een informatief zinnetje. En dus juist iets wat wel moet kunnen ipv het weg te stoppen.