takkie_muis schreef:Yel yel , wordt dit de volgende RelGeef me een R geef me een E geef me een L! REL
![]()
Leuk mensen zo ophitsen. Nergens voor nodig
Ik vind het raar dat ze de logo's eraf halen. Was echt onnodig bij deze foto.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minikatje schreef:Er staat in de regels dat er geen zichtbaar logo op de foto bij uitgelicht mag staan.
bokt kan ook andere foto's kiezen idd, voor die van de ts 10 anderen.
@xsogno, Het staat in de regels dat dit kan gebeuren als je bent uitgekozen voor uitgelicht.
Mocht je het niet willen dan kun je dat vermelden.
minikatje schreef:lifaya schreef:daar zegt ze toch niet dat ze de logo's eraf haalt?daar zegt ze dat ze selectief moet zijn met foto's kiezen voor uitgelicht en dat het wel eens kan gebeuren dat ze toevallig een foto heeft waar een logo op staat. Of lees ik nou scheef?
klein beetje maar. *duwt hoofd recht*
Cayenne schreef:minikatje schreef:Er staat in de regels dat er geen zichtbaar logo op de foto bij uitgelicht mag staan.
@xsogno, Het staat in de regels dat dit kan gebeuren als je bent uitgekozen voor uitgelicht.
Ah mooi, en als je dan ook gelijk even aanwijst waar staat dat Bokt zelf copyright mag verwijderen?
En zelfs als dat in de regels stond, dan is dat nog niet acceptabel want volgens de copyrightwet is het niet toegestaan aan foto's te sleutelen zonder toestemming van de fotograaf of foto-eigenaar.
Een cadeautje dat Bokt het er even afsloopt? Dat is toch de omgekeerde wereld?
Kentaro schreef:Dan kan bokt straks wel geld gaan vragen aan fotograven voor het maken van sluikreclame met het plaatsen van foto's met logo's...
_San87_ schreef:Kentaro schreef:Dan kan bokt straks wel geld gaan vragen aan fotograven voor het maken van sluikreclame met het plaatsen van foto's met logo's....
En toch is het niet netjes om andermans foto's te bewerken. Zo aanwezig was het betreffende logo niet, had dan een andere foto gekozen denk ik dan.
Kentaro schreef:Dan kan bokt straks wel geld gaan vragen aan fotograven voor het maken van sluikreclame met het plaatsen van foto's met logo's...
Cayenne schreef:minikatje schreef:Er staat in de regels dat er geen zichtbaar logo op de foto bij uitgelicht mag staan.
Ah mooi, en als je dan ook gelijk even aanwijst waar staat dat Bokt zelf copyright mag verwijderen?
En zelfs als dat in de regels stond, dan is dat nog niet acceptabel want volgens de copyrightwet is het niet toegestaan aan foto's te sleutelen zonder toestemming van de fotograaf of foto-eigenaar.
Een cadeautje dat Bokt het er even afsloopt? Dat is toch de omgekeerde wereld?