Hypocriet en verbazingwekkend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:46

Jammer dat het repliek van SP uit blijft..........

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 11:17

prima, ik kan geen vraag vinden in je laatste posting die ik nog niet eerder beantwoord hebt. ik zie het nut niet in om in herhaling te vallen, maar voor deze ene keer dan.

ik ben van mening dat de website bokt alle hulp die ze kan moet bieden aan een stichting tegen zinloos dierengeweld, omdat bokt bestaat uit een grote club dierenvrienden. als je een gedeelte van deze groep kan inzetten om het probleem aan de maatschappij duidelijk te maken kan er actie komen. een maatschappelijk probleem wordt nl. niet opgelost tot er over gesproken wordt.

hetzelfde kan je zien met de banner van brooke hospital for animals. het hospital krijgt nu aandacht vanwege de banner. en dat is bokt hun verschuldigd omdat het een club dierenvrienden zijn en niet alleen een dicussieforum.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:25

Maar het hospital is wel een inmiddels bewezen stichting. Vind ik toch iets totaal anders. Waarmee ik niet zeg dat de stichting van organisator slecht is maar ik kan me wel voorstellen dat er een wezenlijk verschil in zit.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:40

SuperPepeijn schreef:
prima, ik kan geen vraag vinden in je laatste posting die ik nog niet eerder beantwoord hebt. ik zie het nut niet in om in herhaling te vallen, maar voor deze ene keer dan.

ik ben van mening dat de website bokt alle hulp die ze kan moet bieden aan een stichting tegen zinloos dierengeweld, omdat bokt bestaat uit een grote club dierenvrienden. als je een gedeelte van deze groep kan inzetten om het probleem aan de maatschappij duidelijk te maken kan er actie komen. een maatschappelijk probleem wordt nl. niet opgelost tot er over gesproken wordt.

Mijn inziens valt dit dus buiten de scope van dit forum, om de redenen zoals ik die al eerder aangaf. Die hulp komt namelijk vanaf de mensen op dit forum, niet van dit forum zelf. Nu is een sticky niet de moeite van discussie waard, maar om even de strekking aan te geven in hoeverre dit forum proactief zijn hulp moet bieden.

(voor veel mensen is het moeilijk om tot de kern van het probleem te komen en bijzaken te onderscheiden van hoofdzaken)

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 17:28

Citaat:
Maar het hospital is wel een inmiddels bewezen stichting. Vind ik toch iets totaal anders. Waarmee ik niet zeg dat de stichting van organisator slecht is maar ik kan me wel voorstellen dat er een wezenlijk verschil in zit.

Ten eerste zijn we nog geen stichting, maar een werkgroep. We zijn bezig dit een officiele vorm te geven.

Ten tweede is het absoluut niet mijn organisatie
maar van een aantal mensen. Ik ben eigenlijk de beheerder van het forum, en een van mijn taken is het promoten van de werkgroep. Als het een stichting/vereniging of wat dan ook van die aard mocht worden wil ik niet eens in het bestuur daar ik het al druk genoeg heb.

Dan laat ik me wel besturen wel zo makkelijk Haha!
Momenteel zijn er een aantal mensen bezig die hier uitermate geschikt voor zijn. Ik heb ze alleen maar op weg geholpen. En er zal dan ook binnenkort spijkers met koppen geslagen gaan worden.

WIL DE WARE BESTUURDER OPSTAAN Tong uitsteken

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 17:30

ps en om goed te kunnen besturen, moet je een diplomaat zijn
en zoals je ziet ben ik dat niet (maak van mijn hart geen moordkuil)

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:57

Organisator. Het gaat niet erom of je een stichting, vereniging of wat bent. Het ging mij even om het verschil. Nogmaals ik wil hier niet mee zeggen dat wat jullie doen slecht is.

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 11:29

organisator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 09:18

Het gaat echt goed nu
De lijsten komen binnen de brief naar minister Donners is weg
Alles helemaal toppie

En de t-shirten zijn misschien wel voor de kerst klaar