NienkeV1994 schreef:Ik vind 12 en 15 het mooist (: leuke pony!
Als reactie op een fototopic, obviously
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ja het is moeilijk te zeggen op wat voor paard jij kan rijden.als je je gewicht niet wete enzo he.Als je toch zo graag op ene pony wilt rijden dan kan je een fjord en haflinger eens proberen?? zij zijn sterk dus daar kan je gerust op rijden.Het hangt natuurlijk van je voor keur af he.Dus eigenlijk kan ik je hierbij niet helpen sorry
kusjes cooper
xMendy schreef:Hoi,
Ik heb een probleempje. Ik heb een paard, Fries. Hij heet Leon, het is een ruin van 9 jaar oud. Nu heeft hij sinds een week kale schilferachtige plekken op zn benen. Het wordt steeds erger, en de plekken worden steeds groter!! Ook heb ik in zijn manen plekjes gevonden.
Ik ben begonnen met een behandeling met Imaverol......
Help wie weet raad, doe ik dit goed of weten jullie iets?
Lynn_FDA schreef:Kijk is bij de JV clown collectie hier hebben ze veel setjes en ook Dekkers die je aan 2 kanten kan gebruiken
rtfmlover schreef:een jongen die bij mij in de klas zat die bleef dat steeds zeggen en toen zei ik zo van kom maar eens mee dus ik dat geregeld en toen mocht die mee.
toen die afstapte zij die dat ik gelijk had
Citaat:Mijn paard heeft een allergische reactie gekregen. Nu weet ik niet waar het vandaan komt, ik denk zelf van de nieuwe zweetdeken. In de zweet deken zit namelijk acryl in. nu komt mijn vraag. Kan mijn paard allergisch zijn voor acryl?
Douce schreef:Hallo!
Samen met een vriendin van mij heb ik 1 verzorgpony, van ( vrijdag ) een jaar oud. De eigenaar geeft ze stalling en weide ( oja, en eten ) maar daar houdt het ook eigenlijk bij op ( als we ergens om ZEUREN krijgen we het wel) Maar de verzorging en spullen daarvoor draaien we eigenlijk zelf voor op.
Maar even to the point:
Mijn verzorgpony heeft dus opzich onhandelbaar haar. We ontklitten het meestal enz.. Maar het groeit amper en staat opzij, en is heel dik. Misschien dat het door haar leeftijd komt.. Weet iemand een oplossing?
Balou_k schreef:even een soort vraagje
mijn paardje is nu 1 jaar en 3 maanden oud en word in de lente/zomer gecastreerd. in het weiland zodat hij ruimte heeft als hij weer moet opstaan etc. maar mijn vraag is nu een beetje raar misschien.
hoe moet ik met hem omgaan na de castratie
hoe kan hij reageren na de castratie
Balou_k schreef:Ik ben al wel 1 dag vegetarier![]()
Ik weet natuurlijk dat vlees van dieren komt, en ik heb genoeg documentaire's gezien etc. Maar ik hield van vlees, heb het 2 keer eerder geprobeerd.Na een week bezweek ik en 1 keer na een maand.
Ik ga wel ei en melk etc blijven eten/drinken ik word dus geen veganist.
Ik dacht gisteren... Ik ben egoistisch bezig, ik eet dieren terwijl ik beweer dat ik van ze hou. Ik at zelfs paardenvlees.
Ook als ik een vrachtwagen mer varkens voor de slacht voor bij zag rijden at ik een maand geen varkensvlees want dat zou 1 van die varkens kunnen zijn.
Nu ben ik definitief gestopt met vlees (nu het roken nog)![]()
Ik hoop het echt vol te houden.
Caesar schreef:Inderdaad aan de lange lijn en ga anders op cursus met haar.
Vivian__ schreef:Als je beginner foutloos kunt schrijven
Balou_k schreef:Ik kwam gelijk vrolijk binnen vallen in het centrale castreer topic..Balou_k schreef:even een soort vraagje
mijn paardje is nu 1 jaar en 3 maanden oud en word in de lente/zomer gecastreerd. in het weiland zodat hij ruimte heeft als hij weer moet opstaan etc. maar mijn vraag is nu een beetje raar misschien.
hoe moet ik met hem omgaan na de castratie
hoe kan hij reageren na de castratie
En mijn blauwe maandag wat betreft vegetarisch eten, en stoppen met roken..Balou_k schreef:Ik ben al wel 1 dag vegetarier![]()
Ik weet natuurlijk dat vlees van dieren komt, en ik heb genoeg documentaire's gezien etc. Maar ik hield van vlees, heb het 2 keer eerder geprobeerd.Na een week bezweek ik en 1 keer na een maand.
Ik ga wel ei en melk etc blijven eten/drinken ik word dus geen veganist.
Ik dacht gisteren... Ik ben egoistisch bezig, ik eet dieren terwijl ik beweer dat ik van ze hou. Ik at zelfs paardenvlees.
Ook als ik een vrachtwagen mer varkens voor de slacht voor bij zag rijden at ik een maand geen varkensvlees want dat zou 1 van die varkens kunnen zijn.
Nu ben ik definitief gestopt met vlees (nu het roken nog)![]()
Ik hoop het echt vol te houden.
RenWaBl schreef:Hallo, ik ben nieuw en ik wil mezelf even voorstellen, dat vind ik wel net zo netjes![]()
Ik ben Bianca en ik heb 3 eigen pony's. Op deze foto staan er 2: Wanda en Blue. De meisjes die er bij lopen zijn Charlotte en Rianne, de verzorgsters.
[ Afbeelding ]
De andere pony, Renza en de moeder van Wanda, staat niet op de foto, want ze staat bij mijn opa en oma. Maar maandag komt ze weer naar mij toe!
Maar ik stop maar, anders wordt het iets te veel!![]()
Bianca.
Skyliner schreef:* schreef:De shet waar mijn kinderen op rijden, af en toe, staat niet onder een deken. Maar hebben we een lange rit gemaakt en is ze nat, dan krijgt ze een zweetdekentje op tot ze droog en afgekoeld is.
Dat lijkt mij het handigst ik neem aan dat je niet elke dag erop laat rijden en wat zijn conditie is
Hannemarie schreef:ik rijd nu 2 jaar en heb al die tijd al een bril,, op het begin had ik er last van maar ben terug ggegaan naar de juwelier waar ik mn bril vandaan had!!
die heeft de pootjes zo gebogen dat hij fijn maar ook vast achter mijn oor zat, nu kan ik gewoon normaal rijden met een bril!
Citaat:Coewl paardjeh..Vooral die hoofdfoto met die knotjes is mooi..!!..
Hannemarie schreef:op 24 juni 2009 om 20:17Hannemarie schreef:ik rijd nu 2 jaar en heb al die tijd al een bril,, op het begin had ik er last van maar ben terug ggegaan naar de juwelier waar ik mn bril vandaan had!!
die heeft de pootjes zo gebogen dat hij fijn maar ook vast achter mijn oor zat, nu kan ik gewoon normaal rijden met een bril!
tsja
Citaat:Hoooi,
Ik moet vaak myn verzorgpony uit de wei halen , alleen er staat altijd een paard bij dus ik krijg nooit mijn pony uit de wei! want dat paard loopt altijd als een veulen achter de aan...
heeft iemand misschien een idee wat ik het beste kan doen?
Groetjes Ruby.