''Zoek gebruikers berichten'' functie weghalen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

'zoek gebruikers berichten' wel of niet verdwijnen?

Wel
90 (31%)
Niet
200 (68%)

Totaal aantal stemmen: 290

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 21:20

Sodera schreef:
Ts, ben jij er na 5 pagina's nou nog van overtuigd dat dit een briljant idee is?
Denk je echt dat hier iets mee gedaan gaat worden?

En mocht je nou vreselijke berichten van jezelf terug komen wanneer je je eigen berichten doorleest, dan kun je altijd een mod pben.

Verder heb jij nu even enorm de aandacht op jezelf gevestigd, dus ik denk dat er enorm veel mensen jouw berichten nu na hebben geleZen. Redelijk stom dus, zo'n topic openen wanneer je er nou juist vanaf wilt.

Er zijn mensen die het wél een goed idee vinden er zijn ook mensen die dat niet vinden. Ik snap dat het handig is dat je mensen kunt nazoeken, maar ik op marktplaats of op de paardenmarkt of weet ik veel waar, kan dit dan weer niet, dus of ik dát nu weer zo'n briljante reden vind om de zoekfunctie te behouden en als dat nu eigenlijk ook maar de enige is. Nou, kan ik je vertellen dat ik waarschijnlijk en hopelijk nooit m'n paarden hoef te verkopen en ik zal dit ook altijd eerlijk doen.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 21:22

_Zsazsa_ schreef:
Ik heb ooit gepost over toenmalige rugproblemen, en laatst reageerde ik op een vacature. En die wees me af omdat ik niet gezond zou zijn omdat ze mijn berichten had gelezen. Terwijl dat heel lang geleden was, toch een beetje banketstaaf.

Dat is bijzonder banketstaaf. Maar als je maar handig genoeg bent met Google - en sollicitatiecommissies zijn dat tegenwoordig in hoge mate - kun je dat ook zonder zoekfunctie vinden. Zoals al tig keer gezegd is: let gewoon zelf op wat je online zet, het komt er van Zijn levensdagen niet meer af.

Gini

Re: ''Zoek gebruikers berichten'' functie weghalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:35

Ik vind het ook juist een handige functie. Er zijn een paar bokkers met een grote kennis in een bepaald vakgebied waar ik regelmatig eens na ga of ze weer iets interessants gepost hebben.
En ik vind het juist ook goed dat dit er is. Een beetje nadenken voor je iets post is altijd goed. Iemand die deze functie uitgeschakeld zou hebben, zou al meteen onbetrouwbaar op mij overkomen. Iemand die niet achter zijn of haar woorden durft blijven staan. Iemand die misschien wel de grootste mond heeft en de meeste crap uit, maar dat natuurlijk wel lekker anoniem want niemand kan de berichten terugvinden. Nee nee, zo makkelijk zou het niet mogen gaan.

Ook dat advertenties blijven staan vind ik in de eerste plaats enorm voordelig. Stel je voor dat in de advertentie een deken in nieuwstaat wordt aangeboden en je krijgt een deken met gaten en rafels teruggestuurd. Als de advertentie dan weg is, kan de verkoper zomaar beweren dat die dat in de advertentie vermeld had. Dan is het woord tegen woord.

Ankie2011

Re: ''Zoek gebruikers berichten'' functie weghalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 15:45

Ik vind dat je het internet zo openbaar mogelijk moet houden, dus de zoek gebruikers knop moet je in ere houden. Wie niet wil dat berichten teruggevonden kunnen worden, moet gewoon niet meer posten :7 . Alles wat je op internet zit is nu eenmaal tot in zijn levensdagen terug te vinden.