Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gini schreef:Ik zou toch eens de koppen bij mekaar steken bij de Nieuwsredactie. Waar ik een paar weken/maanden geleden nog zalvende woorden had, vind ik dat er te veel fouten gemaakt worden, die -moet ik toegeven- wel snel verbeterd worden, dus dat is wel goed. Maar nu moet je een stap verder willen gaan en ervoor zorgen dat die fouten nooit gemaakt worden. Het valt me op dat er de "laatste tijd" veel van dergelijke correcties moeten komen van de nieuwsredactie uit. Dus ergens zit toch een zwak punt.
Of het bericht los daarvan wel of niet op de voorpagina past is nogal afhankelijk van wie je het vraagt. De bezoeker die alleen geïnteresseerd is in de ontwikkelingen in de internationale dressuurwereld zal vinden van niet. Een groot deel van de bezoekers is echter breder geïnteresseerd en vind een 'opmerkelijk' bericht op zijn tijd erg welkom.
Verder begrijp ik het erg goed dat het vervelend is als er wel een bericht over het bestuur van het KPWN op VN verschijnt (wat je niet kan boeien) en er die dag niets op VN verschijnt over het hengstenkeuring van het Fjordenstamboek. We zijn inderdaad geen krant waardoor we vastzitten aan een bepaald aantal pagina's maar we proberen wel te voorkomen dat we op een dag 30 (of 2) nieuwsberichten hebben. Ook zijn we niet van al het nieuws op de hoogte en hebben we niet overal verstand van. Wat dat betreft stellen we het zeer op prijs als jullie 'Tip de Redactie' (ook te bereiken via de 'nieuw onderwerp' knop) willen gebruiken. Mail sturen naar de redactie kan natuurlijk ook.
) met foto's uit 2012 (!). Dit is een controversieel onderwerp wat al meerdere malen op bokt heeft gestaan en waarvan ook enkele beelden zijn verwijderd door de mods (ivm mishandeling). Waarom plaatst de NR daar ineens een topic over, zonder aanleiding? Ten eerste zijn het oude foto's, ten tweede heeft het al meerdere malen op bokt gestaan en zijn er zelfs dingen over verwijderd... Als je dat vervolgens opmerkt en om uitleg vraagt (en dat werd door meerdere mensen gedaan) krijg je geen reactie. Helemaal niks.
.
Winged schreef:Niet om het één of ander Sammie, maar ik vind de toon in jouw bericht niet bepaald fijn. Er is in dit topic zoveel meer aangegeven waar totaal niet op wordt gereageerd. Het lijkt erop dat je (jullie) niet echt open staat (staan) voor feedback. Jammer.

sterker nog, ik lees in de meeste reacties dat fouten maken menselijk is en dat dat best eens kan voorkomen, dat is logisch. Maar er is een verschil tussen af en toe een foutje en echt (veel) grove fouten.
ik begrijp heel goed dat je dergelijke adviezen geeft, maar je ziet alleen de buitenkant van bokt. Je ziet niet de tijd die er nodig is voor alles dat er gebeurd ( zichtbaar en onzichtbaar) Dat allemaal gedaan wordt naast de hobby's, het werk en de overige werkzaamheden. En dat kan je ook niet zien, dus dat geeft ook niet. Maar naast die dingen, ook nog wekelijks vergaderen via Skype vind ik nog al wat. Daar heb ik iig geen tijd voor. Ik vind t ook jammer dat sommige dingen lang duren. Ik kan slechts uitleggen waarom iets is zoals t is.
) ook niet zo fijn overkomen maar dat kan op internet lastig zijn. Krijg de indruk dat men niet echt openstaat voor commentaar aangezien er nogal kortaf en defensief wordt gereageerd ipv te komen met concrete voorbeelden van waar er dan aan gewerkt wordt. Maar zoals ik al zei, misschien is het helemaal niet zo bedoelt dat blijft altijd het nadeel aan geschreven tekst!