Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSlvna schreef:Dus moeten de topics weg omdat mensen hun 9 tot 13 jarige kinderen gewoon op internet laten? Beetje kul toch, als zij het niet kunnen controleren gaan ze toch maar met de barbie's spelen? Simpel zat.
xSlvna schreef:Dus moeten de topics weg omdat mensen hun 9 tot 13 jarige kinderen gewoon op internet laten? Beetje kul toch, als zij het niet kunnen controleren gaan ze toch maar met de barbie's spelen? Simpel zat.
xSlvna schreef:*schrikt*, stel je voor dat één van de 1000 (meer zelfs?) topics over pielemans, sixpacks, gappie's en macho's gaat.
Seksforum, waarom? Er wordt gesproken over mannen, af en toe ook over seks, maar ik heb geen vieze dingen zien staan.
jillhorses schreef:xSlvna schreef:Dus moeten de topics weg omdat mensen hun 9 tot 13 jarige kinderen gewoon op internet laten? Beetje kul toch, als zij het niet kunnen controleren gaan ze toch maar met de barbie's spelen? Simpel zat.
Maar http://www.bokt.nl is toch een paardenforum GEEN sexforum
Nayomie schreef:xSlvna schreef:*schrikt*, stel je voor dat één van de 1000 (meer zelfs?) topics over pielemans, sixpacks, gappie's en macho's gaat.
Seksforum, waarom? Er wordt gesproken over mannen, af en toe ook over seks, maar ik heb geen vieze dingen zien staan.
Nee hé? Lees zelf ook mee, en dat afknapperstopic ben ik her en der gewoon sexuele teksten (wellicht anders uigelegd) tegengekomen.
Nayomie schreef:Misschien heb jíj wel het vermogen om niet te kijken, maar jongere kinderen zijn vaak nieuwsgierig, willen uitproberen en willen ontdekken. Doe dan die praat in HK, daar stroomt het immer van topics dus valt het daar niet op.