vuurneon schreef:Kwanyin schreef:Kijk zie je dit bedoel ik, de meerderheid van de jonge tieners vindt zichzelf volwassener dan hun leeftijdsgenoten[JH] (-16) hoe volwassen vind jij jezelf?
En dat is ook geen rare uitslag, dat is heel normaal dat je je zo voelt op die leeftijd.
Net als dat de meeste automobilisten zichzelf beter vinden rijden dan de gemiddelde automobilist of dat de meerderheid van de mensen hun sociale vaardigheden beter vinden dan de gemiddelde mens![]()
Zit in de mens vrees ik haha en juist pubers overschatten zichzelf graag.
(Ben altijd benieuwd hoe ze er over 10 naar kijken!).
Ik vind voor het fotogedeelte de jeugdhoek ideaal, zit vol knusse foto's met vooral een hoog 'lol met je knol' gehalte. Dat is ook erg leuk om dat met leeftijdsgenoten te delenEn wbt sommige problemen is YRT ook fijn; 'typische' puberdingen zoals mijn vriendinnetje stuurt geen what's app terug, ik ben zoooooo verliefd op alweer de 10e jongen en deze is echt voor altijd en eeuwig mijn lief, ik mag van papa/mama niet de nieuwste schoenen die iedereen in mijn klas wel heeft en lekker online babbelen over 1D. Dat is leuker met leeftijdsgenoten als je meer begrip wilt en advies van die leeftijdsgenoten.
Neemt niet weg dat ik ook rustig kijk bij YRT en reageer
Ben ik het met je eens. Maar wil alsnog even benadrukken: ''Juist pubers"
Ik ben gewoon puber, so what? Iedereen is die leeftijd gepasseerd, en juist toegeven is het mooiste. Meer onder het mom van: ''Sorry, ben puber, kan ik niks aan doen" Lijkt mij beter dan dat je er achter gaat verschuilen