Op bokt wordt op je neer gekeken. Wat vinden jullie hiervan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:51

vuurneon schreef:
Kwanyin schreef:
Kijk zie je dit bedoel ik, de meerderheid van de jonge tieners vindt zichzelf volwassener dan hun leeftijdsgenoten :D [JH] (-16) hoe volwassen vind jij jezelf?
En dat is ook geen rare uitslag, dat is heel normaal dat je je zo voelt op die leeftijd.

Net als dat de meeste automobilisten zichzelf beter vinden rijden dan de gemiddelde automobilist of dat de meerderheid van de mensen hun sociale vaardigheden beter vinden dan de gemiddelde mens :')
Zit in de mens vrees ik haha en juist pubers overschatten zichzelf graag.
(Ben altijd benieuwd hoe ze er over 10 naar kijken!).

Ik vind voor het fotogedeelte de jeugdhoek ideaal, zit vol knusse foto's met vooral een hoog 'lol met je knol' gehalte. Dat is ook erg leuk om dat met leeftijdsgenoten te delen :) En wbt sommige problemen is YRT ook fijn; 'typische' puberdingen zoals mijn vriendinnetje stuurt geen what's app terug, ik ben zoooooo verliefd op alweer de 10e jongen en deze is echt voor altijd en eeuwig mijn lief, ik mag van papa/mama niet de nieuwste schoenen die iedereen in mijn klas wel heeft en lekker online babbelen over 1D. Dat is leuker met leeftijdsgenoten als je meer begrip wilt en advies van die leeftijdsgenoten.

Neemt niet weg dat ik ook rustig kijk bij YRT en reageer :)

Ben ik het met je eens. Maar wil alsnog even benadrukken: ''Juist pubers"
Ik ben gewoon puber, so what? Iedereen is die leeftijd gepasseerd, en juist toegeven is het mooiste. Meer onder het mom van: ''Sorry, ben puber, kan ik niks aan doen" Lijkt mij beter dan dat je er achter gaat verschuilen :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:52

Ik vind het ook heerlijk om te zien dat er ook pubers gewoon durven te zeggen; ja ik bén puber! Dat is wel zelfkennis :j
Ik vind het ook echt aandoenlijk om een topic voorbij te zien komen vol hormonen :D, ja ook ik was er toch echt 1 haha

xnaomivdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:54

Ik ben 13 (bijna 14 :P ) maar eigenlijk moeten al mijn toppics in de young rider talk terwijl ik soms gewoon advies wil van volwassenen, dus ik vind dat wel jammer. En ook die 25 berichten die je eerst moet plaatsen voordat je op alles mag reageren... vind ik eigenlijk een beetje onzin.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:55

Ik kan mijn gevoelens soms ook niet onder controle houden (zo valt dit nog wel eens te zien op bokt :Y) ), ik kan ook niet bepaald vooruit denken. Ik merk pas de gevolgen, als ik daar eenmaal tegenaan loop.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:56

XxX_Naoomii schreef:
Ik ben 13 (bijna 14 :P ) maar eigenlijk moeten al mijn toppics in de young rider talk terwijl ik soms gewoon advies wil van volwassenen, dus ik vind dat wel jammer. En ook die 25 berichten die je eerst moet plaatsen voordat je op alles mag reageren... vind ik eigenlijk een beetje onzin.

Die 25 nuttige berichten hebben wel degelijk een functie. Wellicht niet voor jou, maar houdt wel spammers tegen ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:57

XxX_Naoomii schreef:

Je kan ook altijd een paar volwassen bokkers een privé bericht sturen natuurlijk :)
(Overigens ook wel genoeg volwassene die ook reageren in het jeugdgedeelte)

Maar als het goed is mag je als jonge bokker ook een topic plaatsen op bijvoorbeeld mensenwelzijn.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 23:50

Als mod van de fotofora wil ik graag nog even wat uit de wereld helpen. Ik lees hier vaak dat men serieus commentaar op de rijtopics wil hebben en ze die niet krijgen op JITP. ITP en JITP zijn elkaars tegenhangers, dit is omdat er dusdanig veel fototopics geopend werden dat topics direct wegzakten in de lijst. Om iedereen een plek in het zicht te gunnen is de scheiding een leeftijdsgrens geworden. We hadden ook kunnen zeggen, vosjes en bruinen in 1 forum en schimmels en zwarten in een ander forum, maar dat wordt weer lastig als er een topic geopend wordt met een bruine en een zwarte erin. :)

De leeftijdsgrens is er niet op RIJ-ITP. Iedereen mag daar topics openen, zo ook op de andere discipline-ITP's. De scheiding is er alleen tussen ITP en JITP.

Fennee

Re: Op bokt wordt op je neer gekeken. Wat vinden jullie hiervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 00:03

Bedankt voor de uitleg Neonlight! :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 09:06

glenstorm schreef:
Geryon schreef:
Ik ben nu 17 jaar oud. Ik werd eigenlijk alleen (zichtbaar) benadeeld op mijn leeftijd bij onderwerpen zoals relaties/seks etc. Dat ik iets niet correct vond zou liggen aan mijn leeftijd. Terwijl veel bokkers er nu achter zijn dat dat gewoon mijn sterke normen en waarden zijn die nog wel een aantal jaar bij mij zullen blijven :D

Ik reageer trouwens ook in de jongere forumonderdelen :j -niet dat ik zo oud ben-

OMG, ik schatte je gezien je berichten zo´n 25 jaar oud :o

Nou, voor jou een perfect voorbeeld dus dat het ook anders kan dan wat anderen hier ervaren!

Ik kan me volwassen gedragen omdat ik mij vaak ook echt zo voel (jammer genoeg), maar ook gewoon het kind zijn die ik feitelijk gewoon bén. Om serieus genomen t worden op bokt moet je weten wanneer en hoe je kunt doen.

Als je benadeeld wordt op je leeftijd door andere bokkers, gedraag je je dus ook echt als een kind op de verkeerde momenten.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 09:56

Wow had Geryon ook wel een stuk ouder geschat. :j

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:15

Ja ik zit ook even met een verbaast hoofd te kijken. Haha.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:17

Het is dat ik het wist, maar anders wist ik dat ook niet