De verandering had geen heel hoge prioriteit, was wel iets waar klachten over binnenkwamen (b.v. mensen die dachten een PB te hebben verzonden terwijl ze alleen nog op 'voorbeeld' hadden geklikt) en het omdraaien van een paar knoppen is relatief weinig werk. De wijziging leek (naief gedacht ) alleen maar voordelen te hebben maar de praktijk blijkt weerbarstiger. Afgelopen dagen erg druk geweest met een aantal niet-knopgerelateerde zaken maar ik ga binnenkort nog eens naar die knoppen kijken. Ben zelf ook niet helemaal blij met de huidige situatie eigenlijk en er is een stuk meer weerstand tegen de wijziging dan van te voren verwacht. Binnenkort meer nieuws
Dat schept hoop Bart je bericht. Ik blijf verkeerd doen en moet steeds erg gericht kijken wat ik doe anders gaat het geheid fout. Plaats nu veel berichten die nog niet af zijn of heel veel typfouten bevatten die dan gecorrigeert moeten worden weer.
Mijn voorkeur gaat uit naar annuleren-knop weg, verzenden vervangen door plaatsen zodat ook op het oog het verschil duidelijker is, en dan gewoon weer de volgorde terugdraaien
Ow dat klinkt positief Goed dat er nu word in gezien dat je bij zo'n massapubliek niet zomaar even iets om kan wisselen Hahaha
Ik raak er nu langzaam aan gewend maar moet nog steeds goed blijven kijken. Op andere fora's kijk ik nu ook ineens 3x na of ik het wel goed gedaan heb
FlameHorse
Geplaatst: 04-05-13 15:28
Lente schreef:
Fijn Bart! Ik moet nog steeds drie keer kijken
Mijn voorkeur gaat uit naar annuleren-knop weg, verzenden vervangen door plaatsen zodat ook op het oog het verschil duidelijker is, en dan gewoon weer de volgorde terugdraaien
Bart is er weer wat aan verandert? De knoppen staan nu bijna helemaal links en dicht tegen elkaar. Op de plek waar eerder verzenden stond staat nu voorbeeld. Nu ga ik nog vaker de mist in met plaatsen.