Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:13

GamblersCup schreef:
Maar Delerium, kan er iets gedaan worden aan het feit dat bokt niet-leuk-meer langzaam is en dat mensen steeds uitgelogd worden?

Maar dat is een ander probleem, en komt niet door Tweakers die zich hier als lid aanmelden. Heeft (denk ik?) eerder te maken met Biks & Bytes.
Heeft ermee te maken dus, maar is een heel ander probleem dan waar dit topic voor is geopend.

DMZSniper

Dames, jullie kunnen er wel wat van zeg. Tweakers komen hier om lekker te kletsen en misschien ook nog wat te leren, en jullie maken een probleem van die chatsite? Iemand heeft een leuke 1 april grap bedacht om mensen lekker kennis te laten maken, vervolgens blijkt het succesvol maar vinden sommigen hier op basis van enkele voorbeelden meteen dat het een ernstig probleem is. Waarom?

Technisch is er misschien niet goed over nagedacht om dit op Bokt-servers te laten draaien, maar voor de rest? Die vijf topics die tweakers openen zijn een probleem?

Kom op. Dit is gewoon niet respectvol en heel erg generaliserend tegenover een community waar meer leuke jongens dan geile pubers zitten.

milou123

MueR schreef:
Als iemand last heeft van de Tweakers, stuur mij even een berichtje met hun naam en "overtreding" (maar meld het vooral ook aan de Bokt mods!!). Screenshots er bij is helemaal ideaal (zo doe je dat). Ik kan uiteraard niets doen aan de gebruikers hier op Bokt, maar je mag er van uit gaan dat mensen die hier over de schreef gaan naar aanleiding van de 1 april grap, ook op Tweakers nog even aangesproken worden of een sanctie krijgen.

Ik vind je link over 'hoe maak ik een screenshot' echt te lief. Je hebt dat vast meegekregen in het B&B ervaringentopic. :))

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:14

lieveli schreef:
Gini schreef:

Ach ja, een meisje vertellen dat ze beter niet op haar tweejarige pony kan rijden of haar vragen of ze haar speciale plekje wil aanraken, is inderdaad echt helemaal hetzelfde. :')
Laten we aan beide kanten van de lat niet doorslaan. We gaan geen Tweakers fusilleren, maar we gaan grove, sexuele berichten ook niet goed praten he.

Ik praat het nergens goed geloof ik, correct me if I'm wrong.

Nee hoor, dat doe je niet. Net zoals er -gelukkig- ook nog geen Tweaker gefusilleerd is. :+ Ik bedoel maar dat dit topic niet in extremen moet vervallen.

deus_ex

JasmijnJoy schreef:
amoj schreef:

jeetje wat een reacties staan daar tussen."Paardenchiks zijn altijd wel makkelijk en lekker" Of iets dergelijks. En: "Wat gaan we een 13jarige hosselen?"
Nou, zo denken ze dus over ons!En ict, en paard. goede combi? :? 8)7

En bokt is weer lekker traag, als de tweakers weer wakker worden.

En jah dat is dus Fok geen tweakers, een forum waar veel mensen nu als doel hadden om hier aanmelden als Tweaker/watdanook en rotzooi te trappen.
Laatst bijgewerkt door deus_ex op 03-04-13 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

JasmijnJoy schreef:
amoj schreef:

jeetje wat een reacties staan daar tussen."Paardenchiks zijn altijd wel makkelijk en lekker" Of iets dergelijks. En: "Wat gaan we een 13jarige hosselen?"

Fok is geen tweakers.

Eirikur

karuna schreef:
Wat doen kinderen van 10 uberhaupt op bokt met sommige vergaande topics over sex, lesbiennes, afvallen enz. Is dat zoveel erger of beter?

Verkeerde vraag karuna. De vraag is: wat doen dergelijke topics op paardenforum Bokt? Nmm. hebben dergelijke topics hier net zo weinig te zoeken als computernerds. Is het meteen ook weer veilig voor 10-jarige pennies.

romyloverrr

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:15

inderdaad !

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:16

Dan moet het hele algemene stuk weg.Die topics zijn er nu eenmaal, ook in de huiskamer. Geen vakantievragen, geen vragen over je laptop, geen recepten meer uitwisselen maar ook niet de ervaringen over kanker of baarmoederellende. Waar leg je de grens?

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:16

delerium schreef:
Nogmaals: als er iemand zich misdraagt: ga niet zelf een wellus/nietus aan, probeer iemand niet over alle grenzen heen af te bluffen, maar gebruik je PB en roep hulp in. Niet omdat we niet geloven dat jij het niet aankunt, maar omdat we willen voorkomen dat Bokt voor onzuivere types een visvijver wordt.

_/-\o_ Mooi gesproken Delerium.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:17

deus_ex schreef:
JasmijnJoy schreef:

En jah dat is dus Fok geen tweakers, een forum waar veel mensen nu als doel hadden om hier aanmelden als Tweaker/watdanook en rotzooi te trappen.

Nou, dan moet je ook geen leven hebben zeg. Wat wil je daarmee nou bereiken? 8)7
Maar alsnog vind ik paard en pc geen goede combi := Kan aan mij liggen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:17

Eirikur schreef:
karuna schreef:
Wat doen kinderen van 10 uberhaupt op bokt met sommige vergaande topics over sex, lesbiennes, afvallen enz. Is dat zoveel erger of beter?

Verkeerde vraag karuna. De vraag is: wat doen dergelijke topics op paardenforum Bokt? Nmm. hebben dergelijke topics hier net zo weinig te zoeken als computernerds. Is het meteen ook weer veilig voor 10-jarige pennies.

Het internet IS niet veilig. Het is de taak van de ouders op het internet gebruik van hun kinderen te letten. Niet van de gebruikers.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:18

En fok is gewoon een zielig zootje slemielen die zo sneu zijn dat ze zich beter voelen door anderen te zieken, beledigen, lastig te vallen en uit te schelden. Remedie, liefdevol negeren die handel.

San dat bedoelde ik dus ook, ook ouders/opvoeders zullen wat toezicht moeten houden. Ooit is op de tina site een griezel geweest die zich als meisje aanmeldde en ze ging lastig vallen met foute voorstellen. Dan zit je daar voor je gevoel op een veilig stukje. Ook daar moet toezicht zijn.
Laatst bijgewerkt door karuna op 03-04-13 18:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Undefined

Ik wil net zeggen. Ik ben fanatiek paardrijdster maar eerlijk gezegd laat ik de meeste paardenpraat toch echt aan andere bokkers over.
Wanneer je een vervelend Pb'tje krijg kun je dit melden. Verder kan ik me niet voorstellen dat je veel last hebt van tweakers, er zijn een aantal topics die je gewoon kunt negeren. Verder zal het constant uitloggen en sloom worden vanzelf opgelost worden. (Hebben jullie daar trouwens nog last van? Bij mij werkt alles gisteren gewoon weer als vanouds....)

peach2001

Goed plan dit, brengt inspiratie: Bokt alleen nog toegankelijk maken voor mensen mét eigen paard :) Dat dunt mooi uit, dan kan het forum qua forum-onderdelen ook eens flink opgeschoond worden. Dan heeft het databeest niet zoveel te verwerken. Het wordt ook goedkoper dus het overmatige reclame-gedoe wordt ook een stuk minder :) Briljant! Al zeg ik het zelf 8-)

Sarcasme

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:19

Ik denk dat het wachten is op een gehackt bokt. :')

milou123

JasmijnJoy schreef:

Dat ligt dan zeker aan jou, want dat is jouw mening.
Er zijn genoeg mensen die er anders over denken. (O.a. setjes van bokkers en tweakers)
Wat is dan volgens jou wel een goede combi met paarden?

peach2001

Btw, ik vraag me af waarom men zich druk maakt over een pakweg 400 gebruikers op een totaal van 200.000+ gebruikers.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:20

ShamalArabs schreef:
Goed plan dit, brengt inspiratie: Bokt alleen nog toegankelijk maken voor mensen mét eigen paard :) Dat dunt mooi uit, dan kan het forum qua forum-onderdelen ook eens flink opgeschoond worden. Dan heeft het databeest niet zoveel te verwerken. Het wordt ook goedkoper dus het overmatige reclame-gedoe wordt ook een stuk minder :) Briljant! Al zeg ik het zelf 8-)

Sarcasme

Ships, ik heb geen eigen paard meer, val ik mooi buiten de boot. -O-
*gaat in een hoekje zitten huilen*

:D :D

delerium

GamblersCup schreef:
Maar Delerium, kan er iets gedaan worden aan het feit dat bokt niet-leuk-meer langzaam is en dat mensen steeds uitgelogd worden?

Daar heeft Muer al iets wijs over gezegd, en dat zal idd door Bart bevestigd moeten worden.
Ik zou zeggen: blijft Bokt zo traag dan is het goed er een topic op FZ over te openen.

Overigens is Bokt/Tweakers/Fok toch in één ding gelijk: van leven en laten leven wordt niemand slechter.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

JasmijnJoy schreef:

Mwah, vind dit wel weer overdreven :D Het zijn idd een paar rotte appels die ertussen zitten, maar met de rest heb ik geen probleem hoor. Ben zelf ook opgegroeid tussen de computers :P
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 03-04-13 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:21

Air schreef:

.
Laatst bijgewerkt door milou123 op 03-04-13 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

milou123

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:21

Cyenne wil je mij even uit die quote halen? O:) Thanks.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:22

milou123 schreef:
Air schreef:

Zo goed zijn ze nou ook weer niet.

Do NOT ask for it!

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 18:22

Heeft iedereen die vunzige PBs heeft ontvangen ze nu al doorgestuurd? Hoe sneller wij ze hebben, hoe sneller wij die gasten kunnen aanpakken en hoe mindere andere bokkers er door lastig gevallen worden.