Paardennoob

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mary1971

Re: Paardennoob

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:49

Beetje jammer eigenlijk -O-

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 19:51

Ik vind het niet gek, en ach zo gehecht kan je niet geweest zijn aan die username. ;)

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:11

Authentic schreef:
Ik vind het niet gek, en ach zo gehecht kan je niet geweest zijn aan die username. ;)

Moet ook eerlijk vertellen dat ik dat andere topic niet heb gelezen hoor :o

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:12

Lieset23 schreef:
Jammer vond de andere naam toch "lekkerder" in de mond liggen ;) .

_/-\o_

Uberpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:24

Hestakuuk is toch iets makkelijker te onthouden :P

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 20:35

misschien moet ik -voormalig gekend als "hestak**k"- in mijn onderschrift zetten, zodat de mensen nog weten wie ik ben

Lieset23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:12

Lijkt me een goed plan. Sorry als ik nu lees GlenFiddich denk ik huh? Hestakuuk is zoveel gemakkelijker. En sorry hoor ik ken geen Noors maar is dit de commotie allemaal waard?? Dan zijn er vast nog meer namen waar je wat achter kunt zoeken of wat dan ook.
Voor mij blijf je gewoon Hestakuuk :D .

Hoe is het trouwens met Rauthos?? Zijn naam heeft toch geen aparte betekenis mag ik hopen anders kun je die ook nog veranderen van de mods.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:26

Haha. We waren aan het wachten op een rij/logeer foto toch ?:)

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-13 22:41

Rauthos stelt het niet erg goed, hij was vandaag redelijk van streek. Blijkt dat er meisjes vanuit de buurt hem wat hebben zitten ambeteren. Ik heb hem uiteindelijk wel kunnen doen kalmeren, maar toch, ik heb de meisjes in kwestie toch eens streng aangesproken.

Ik denk dat er voorlopig genoeg foto's van Rauthos in deze thread staan ;)

Lieset23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 07:49

Moest even via google de betekenis van ambeteren opzoeken...
Dat is niet leuk zeg. Zijn die meiden nog erg jong en kunnen ze bij Rauthos ook in de wei komen??

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 08:27

Aaaaah wat een beest! <3 En ik vind Rhautos een super stoere naam eerlijk gezegd :=
En wat maakt heel die naam uit? Van de TS. Kan me er niet druk om maken hoor.

En wat vervelend. Volgens mij als je bordjes op hangt, heb je minder verantwoordelijkheid of zo iets? En anders lekker veel stroom op het hek :)

En hoe gaat het rijden TS? Krijgen we daar ook nog wat over te horen? := En misschien wat foto's/filmpjes :o En jij, ben je al gaan lessen? (heeft de laatste bladzijde niet doorgelezen)

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 17:20

Lieset23 schreef:
Dat is niet leuk zeg. Zijn die meiden nog erg jong en kunnen ze bij Rauthos ook in de wei komen??

16 en 18 jaar, je zou denken dat ze aan die leeftijd al beter zouden weten. Er hangen al bordjes en er loopt schrikdraad, ze klauteren gewoon over de poort.

Ik heb al wat lessen gevolgd, maar daar gaan hier nooit of te nimmer filmpjes van verschijnen. Ik voel me al belachelijk genoeg hier :p

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:37

GlenFiddich schreef:
Lieset23 schreef:

16 en 18 jaar, je zou denken dat ze aan die leeftijd al beter zouden weten. Er hangen al bordjes en er loopt schrikdraad, ze klauteren gewoon over de poort.

Ik heb al wat lessen gevolgd, maar daar gaan hier nooit of te nimmer filmpjes van verschijnen. Ik voel me al belachelijk genoeg hier :p

:')

Ag ook meiden van die leeftijd kunnen penny gedrag hebben :+

Rainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:51

Wat een leukerd is het zeg! Ik wens je heel veel succes en vooral plezier toe met hem!

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:56

Toch vind ik het raar dat iemand die totaal geen verstand heeft van paarden zo wordt aangemoedigd (omdat het een man is?!). Vind ik toch echt apart.. Ik ben daar niet zo voor moet ik zeggen. -O-

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:59

StillAngel schreef:
Toch vind ik het raar dat iemand die totaal geen verstand heeft van paarden zo wordt aangemoedigd (omdat het een man is?!). Vind ik toch echt apart.. Ik ben daar niet zo voor moet ik zeggen. -O-

Hoezo vind je dat raar dan?
Iedereen heeft het toch bij het begin moeten leren, de 1 op deze manier en de ander weer anders....
En nee ik zeg dit omdat het een man is :+

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:00

Mary1971 schreef:
StillAngel schreef:

Hoezo vind je dat raar dan?
Iedereen heeft het toch bij het begin moeten leren, de 1 op deze manier en de ander weer anders....
En nee ik zeg dit omdat het een man is :+

Nee maar kijk ik heb zoveel topics gezien waarin iemand gewoon afgezeikt werd omdat ie nog niet genoeg verstand had van het een of ander. En dan is dit ook nog eens een hengst! En ja, leren doe je op een manege of op les, weinigen zullen er goed vanaf komen met meteen een eigen paard.

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 18:27

Maar TS is ook begonnen met lessen toch :)
En er zullen inderdaad mensen zijn die er niet goed vanaf komen, maar TS heeft goede begeleiding van mensen die weten waar ze het over hebben...

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 18:29

StillAngel schreef:

+

Nee maar kijk ik heb zoveel topics gezien waarin iemand gewoon afgezeikt werd omdat ie nog niet genoeg verstand had van het een of ander. En dan is dit ook nog eens een hengst! En ja, leren doe je op een manege of op les, weinigen zullen er goed vanaf komen met meteen een eigen paard.

Ik ben al "afgezeikt" geweest hoor, zowel voor mijn gebrek aan kennis als om het feit dat ik een man ben. Ik leer trouwens niet rijden op Rauthos maar op een ander paard. Plus ik laat me bijstaan door een aantal mensen die er wel verstand van hebben. Zoals er werd gezegd, een persoon moet ergens beginnen. Ik had niet gedacht dat ik plots de enige eigenaar van een paard zou worden, maar het is nu eenmaal zo gelopen.

Als je daar problemen mee hebt, mag je het gerust formuleren, maar ik denk niet dat het een impact zal hebben op de situatie. Ik ben al blij dat de meeste mensen hier mij steunen, er zullen er altijd wel zijn die het er zo niet op begrepen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 20:28

bokt, bokt, bokt...

Lieset23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:33

Gewoon lekker doorgaan GF. Ik hoop op leuke berichten van jou en Rauthos. Good luck!

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 21:45

Ik doe mijn best, en Rauthos ook. Zolang die twee penny's hem maar met rust laten.

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 21:58

GlenFiddich schreef:
Ik doe mijn best, en Rauthos ook. Zolang die twee penny's hem maar met rust laten.

:')

Ik vindt het trouwens wel erg moedig dat je hem niet verkoopt en inplaats van verkopen zelf gaat lessen, ga vooral zo door. Super leuk ding. *\o/*

Atani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:16

Ik heb snel even het topic doorgelezen, las dat je vriendin Noors was en toen je naam. En dan dat die een vreemde betekenis zou hebben. Nu kende ik de betekenis niet, maar ik weet wel dat 'hest' paard betekent, a betekent 'een' en ku betekent 'koe'
Mijn vriend is half Noors en heeft me onlangs wat woordjes geleerd, haha.

Atani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 22:16

Sorry, ex-vriendin, mijn fout.