Nayomie schreef:Summerfly schreef:Een topic openen omdat ik boos was dat mensen niet-Friezen zwarte parels noemde..
Like
Die herinner ik me inderdaad. Je hebt wel ophef gecreerd toen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elselianta schreef:Hahahaha o god geniaal topic!
Ik heb ook al heel wat bloopers gehad, zal straks even mijn berichten kijken.
Dat topic van het poepen, GEWELDIGlich helemaal slap hier
Of het serieus was vraag ik me af
ginger18 schreef:elselianta schreef:Hahahaha o god geniaal topic!
Ik heb ook al heel wat bloopers gehad, zal straks even mijn berichten kijken.
Dat topic van het poepen, GEWELDIGlich helemaal slap hier
Of het serieus was vraag ik me af
Ja, het was echt serieus. Haha, al begrijp ik best dat het niet serieus over komt.
Maar die vriendin van mij moest echt elke keer poepen als ik haar aan de telefoon had.
Ik weet eigenlijk niet of ze er nu nog last van heeft, zal het eens vragen.
_Babettee_ schreef:In mijn beginjaren op bokt was ik ook ongelooflijk penny. Ik herinner me nog dat ik eens gereageerd had in een topic over de join-up en met m'n penny-kennis het daar even aan het uitleggen was. Kreeg gelijk half bokt over me heen.Voor de rest waren mijn blunders gewoon de domste en meest nutteloze topics ooit openen of koppig mijn eigen standpunt gaan zitten verdedigen. Ik ben wel wijzer geworden door de vaak erg harde aanpak van de mede-bokkers
linnnh schreef:_Babettee_ schreef:In mijn beginjaren op bokt was ik ook ongelooflijk penny. Ik herinner me nog dat ik eens gereageerd had in een topic over de join-up en met m'n penny-kennis het daar even aan het uitleggen was. Kreeg gelijk half bokt over me heen.Voor de rest waren mijn blunders gewoon de domste en meest nutteloze topics ooit openen of koppig mijn eigen standpunt gaan zitten verdedigen. Ik ben wel wijzer geworden door de vaak erg harde aanpak van de mede-bokkers
Geleerd van Amy zeker?Heartland?
linnnh schreef:_Babettee_ schreef:In mijn beginjaren op bokt was ik ook ongelooflijk penny. Ik herinner me nog dat ik eens gereageerd had in een topic over de join-up en met m'n penny-kennis het daar even aan het uitleggen was. Kreeg gelijk half bokt over me heen.Voor de rest waren mijn blunders gewoon de domste en meest nutteloze topics ooit openen of koppig mijn eigen standpunt gaan zitten verdedigen. Ik ben wel wijzer geworden door de vaak erg harde aanpak van de mede-bokkers
Geleerd van Amy zeker?Heartland?
romyloverrr schreef:Summerfly schreef:Een topic openen omdat ik boos was dat mensen niet-Friezen zwarte parels noemde..
die kan ik mij nog herineren![]()