_Naomii_ schreef:Ik meld mij ook!
Ik maak nooit een topic met rij foto's aan. Ik loop tegen veel dingen aan met mijn pony waar ik graag handige tips voor wil hebben. Maar hierdoor moet ik ook foto's plaatsen waar in ze gaat staken. Ik durf dit gewoon niet te plaatsen omdat ik bang ben dat ik heel bokt over me heen ga krijgen.
Ook vind ik het vaak jammer dat er op topics 100 keer het zelfde geroepen wordt. Als pietje een foto plaatst reageert jantje hier op met een rottige opmerking en truus, kees en harry plaatsten zowat exact dezelfde reactie. Dan denk ik lees gewoon even! Dan zie je al dat het geplaatst is en komen er ook geen 5 reacties achter elkaar die exact het zelfde zijn.
Waar ik ook moeite mee heb, zijn de foto's op shetlanders. Aaaahh wat zielig je bent veeeel te groot! Een shet kan weet niet hoeveel dragen..
Van te voren zie je vaak al of er gezellige rel topics gaan ontstaan! Als je hier dan wat van zegt om het topic een beetje gezellig te houden heb je zowat direct een PB van de mods in je PB met het verzoek hier niet meer op te reageren.
Nu zullen jullie denken goh, naomi wat doe jij dan nog op bokt? haha
Ik ken ook hele gezellige topics! En ik zie gelukkig ook nog steeds heel veel topics waar ik zelf heel veel info uit kan halen!
EDIT: Wil ik nog een voorbeel geven van een topic waar ik me mateloos aan irriteer aan de mede bokkers, is een topic waar over iemand een vraag heeft over haar Haf omdat ze vermoed (of het eigenlijk wel zeker weet) dat ze drachtig is, ze vraagt hier duidelijk om tips en heel bokt begint gelijk over DA's en geeft rijkelijk 100 keer achter elkaar ze mening, ik lees het topic stil mee maar ben soms in staat bepaalde bokkers een pb te sturen met de vraag of ze het betweterige gedrag ook even opzij kunnen zetten, want oh oh oh wat zijn sommige bokkers goed, en doen nooooit wat fout!
_Naomii_ schreef:Shadow0 schreef:Dat is zeker niet waar. Ook in topics waar de TS wel goed reageert komen dat soort herhalingen geregeld voor.
Waarom denk je dat ik geen rij foto's durf te plaatsen? ik weet dat er rug oke is, me zadel is goed, alleen de TA komt nog langs. Mijn pony gaat rennen of staken als ze het ergens niet mee eens is, ze is 4 en heerlijk aan het puberen. Maar ik weet zeker dat ik alleen maar berichten ga krijgen dat ik er een fysio bij moet halen etc.
Ik vind het erg jammer dat je geen topic aanmaakt. Als jij al in je beginpost zet dat hij nagekeken en gezond is, zullen er vast minder bokkers gaan 'zeiken'. De rest moet je gewoon negeren. Zij hebben geen ervaring, enkel theorie kennis. En dan natuurlijk nog wel de theorie dat paarden wel pijn MOETEN hebben, in hun rug etc. als ze iets niet doen zoals wij 'willen' (voor de welzijn van het paard). Want paarden zijn natuurlijk robots zonder eigen wil, en het enige wat ze hebben zijn pijnreceptoren
Denk er eens over na om een topic te openen. Ik ben erg benieuwd! En anders zou je me ook een pb kunnen sturen. Heb ook veel ervaring met een gezonde staker (vosse merriemerrie).