Janine1990 schreef:Maar voorkomen dat je sancties uit moet delen... Heeft dat wel een positief gevolg op de lange termijn?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat een positief gevolg heeft...
Je bent dagen aan het discussiëren, topic gaat uiteindelijk door algemene reden op slot. Wellicht ben je je niet bewust van dat je bij hebt gedragen aan die reden. Dus een volgende keer ga je weer op dezelfde manier discussiëren.
Of....
Je bent dagen aan het discussiëren, je krijgt een flinke tik over de vingers met duidelijke onderbouwing... En je bedenkt je de volgende keer wel even voordat je je in een dergelijke discussie gooit.
Maargoed, dat is mijn redenering. En bovenstaande is naar mijn idee ook geen enkel moment van toepassing geweest op het betreffende topic. Ik vond het een topic een keurige discussie, zoals het overal op Bokt gevoerd zou moeten worden!
De bedoeling was niet dat dit topic lang op slot bleef, en het topic is ook niet lang op slot gebleven. Wanneer blijkt dat het topic potentie heeft dat het uit de hand gaat lopen worden er vaak wel meerdere mensen aangesproken om ze erop te wijzen. Wij staan er niet op te wachten om OW's uit te delen en proberen ook op deze manier dit te voorkomen. Tijdelijk even een slotje, in de tussentijd de mensen aanspreken voor ze te ver gaan. Maar, in dit geval was dit niet aan de orde.
Ariebren schreef:@neonlight, waarom ga je in de verdediging op een opmerking van mij ??
Leeftijd van de meeste modjes is net boven de penny grens.
Geef mij dan ook gelijk de reden dat je pas na twee weken plaatsen van een schunnig grapje een ban krijgt op dat grapje ?
Het hele mod gebeuren op Bokt is een willekeur en wordt door een of ander persoon uitgevoerd.
Ariebren, ik ga niet in de verdediging, ik licht alleen maar toe waarom je opmerking niet van toepassing is. Als je denkt dat ik me aangesproken voel kan ik je zeggen dat dit absoluut niet waar is. Mijn leeftijd is inderdaad niet zichtbaar, en er staat vermeldt dat ik al enkele jaartjes 18 ben, die enkele jaartjes is meer dan 20 jaar. Ik heb even gezocht, maar kan het niet terugvinden, maar ik meen dat de gemiddelde leeftijd van mods enkele maanden geleden 29,5 jaar was. Natuurlijk zijn er altijd bokkers die ouder zijn dan een mod is, maar het argument dat modjes van jonge leeftijd ingrijpen in een topic van volwassen mensen is een argument zonder feiten, aangezien iedere mod volwassen is. Daarom reageer ik op je opmerking, om jouw argument met feiten te weerleggen.