Ik word er helemaal gek van, als het een grap is vind ik het echt niet meer grappig!!! Zelfs als ik op pegasus zit word ik uitgelogd. Ik kap er maar mee en hoop dat het morgen beter is.
Karin
Geplaatst: 01-04-13 22:45
Ik dacht dat het de 1 aprilgrap van dit jaar was. Had 'm wel flauw gevonden.
Word er idd steeds uit gegooid en moet dus ook steeds opnieuw inloggen. Morgen is het 2 april, dan werkt het vast allemaal weer zoals het moet.
Ook op mijn mobiel helaas last: moet steeds opnieuw inloggen en de site is nog steeds traag. Vervelend? Ja. Maar er zijn ergere dingen dus ik zal er niet over zeuren.
Excuses voor de vertraging en voor de problemen met inloggen/email.
Biks & Bytes heeft een veel zwaardere impact gehad op de servers dan we van te voren hadden verwacht. Er is vanochtend een extra server bijgezet wat voor verbetering heeft gezorgd maar dit heeft weer wat andere problemen opgeleverd doordat deze server erg snel ingesteld moest worden.
De meeste problemen zouden nu moeten zijn opgelost. Als er morgen nog steeds problemen zijn met het een of het ander hoor ik het erg graag! Nogmaals excuses voor de minder dan briljante forumervaring vandaag, dat deel was zeker geen onderdeel van de 1 april grap...
Daks
Geplaatst: 02-04-13 00:12
Baaarrrtttt hier is het nog steeds hopeloos. Zowel op telefoon tablet pc en laptop. Alle vier verschillende browsers.
Utixo
Geplaatst: 02-04-13 00:13
Ach, ik heb er wel om kunnen lachen. Het is een internetsite, geen levensbehoefte
Anoniem
Geplaatst: 02-04-13 00:24
Ik heb er vooral ontzettend om moeten lachen. Een 1 April grap die aan beide kanten zo'n succes wordt dat de servers het niet meer aankunnen... Prachtig toch. En dat is vooraf niet te testen, daar kom je pas achter als de boel live gaat. Mijn complimenten voor deze prachtige grap.