Sani schreef:Het gaat er totaal niet om in deze discussie, maar ga je daar zelf al niet in de fout in? Wanneer jij, wanneer je weer in staat bent om te reageren, direct contact zoekt en de situatie uitlegt en om begrip vraagt van de kopende partij, lijkt het mij dat je het kan uitpraten en/of oplossen door middel van of alsnog verzenden of geld terug geven.
En dat is iets wat in deze situatie dan ook gedaan kan worden en als er dus nu contact gezocht wil worden vanuit verkopende partij kan dit via de bezwaarscommissie.
Misschien ga ik daar wel de fout in, maar als ik meerde mailtjes krijg waarin mij de ergste ziektes en doodoorzaken worden toegewenst ben ik zeker niet van plan om deze persoon vriendelijk op te bellen met een excuses voor het lange wachten. Als ik daar in tegen een paar nette mails heb met wat de reden is waarom het zo lang duurt is het een heel ander verhaal en neem ik uiteraard contact om zo snel als ik kan.
Wat ik met mijn post wou zeggen was dat er zo veel aan de hand kon zijn waardoor deze 4 personen gedupeerd zijn geraakt. Daarom vind ik dat topic dat geopend is ook zo onredelijk want mensen gaan toch over speculeren en kunnen zo een heel verkeerd beeld van iemand krijgen