Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
YaraJones schreef:Mendy_Zabbel schreef:ik heb gisteravond/nacht contact gehad met shauni
1 van de door mij besteld dekjes is kapot en ze vroeg of ik dan een ander dekje wou
gewoon een normaal gesprek gehad en ze zou het noteren
maar nou weer geen antwoord..
op welke manier heb je contact gehad met haar?
Mendy_Zabbel schreef:ik krijg steeds meer de neiging tot aangifte...
ik zal is ff gaan zoeken hoe dat in zn werking gaat
heb ergens gelezen dat je eerst melding moet maken via internet en dat je zsm naar politieburau moet om daar aangifte te doen...
k zal me er is ff in gaan verdiepen want dit loopt nou echt veel te ver uit de hand!
Geryon schreef:Mendy_Zabbel schreef:ik krijg steeds meer de neiging tot aangifte...
ik zal is ff gaan zoeken hoe dat in zn werking gaat
heb ergens gelezen dat je eerst melding moet maken via internet en dat je zsm naar politieburau moet om daar aangifte te doen...
k zal me er is ff in gaan verdiepen want dit loopt nou echt veel te ver uit de hand!
Je kan gewoon internetaangifte doen. Maar ik denk dat je serieuzer genomen wordt als je op het bureau aangifte doet. Toen ik internetaangifte deed, werd er gezegd dat ze alleen actie gingen ondernemen bij meerdere aangiftes tegen dezelfde persoon.
upendo schreef:Misschien is het mogelijk om met zijn allen de hoofden bij elkaar te steken en tegelijkertijd aangifte te doen, mocht dat nodig wezen?
We hebben alle gegevens, dus mogelijk kunnen we er zelfs (met ondersteuning van politie) heen?
M_hartje_M schreef:upendo schreef:Misschien is het mogelijk om met zijn allen de hoofden bij elkaar te steken en tegelijkertijd aangifte te doen, mocht dat nodig wezen?
We hebben alle gegevens, dus mogelijk kunnen we er zelfs (met ondersteuning van politie) heen?
Toen ik op ben gelicht door Hissie de Jager heb ik ook met 4 andere aangifte gedaan
tot de dag van vandaag niks gehoorden zij is beruchter