Bedank een bokker!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 14:30

Ik wil graag (Russel bedanken) Ik heb haar dit jaar via bokt leren kennen en ze heeft samen met haar man een heel bijzonder plekje in mijn hart gekregen.

lonniejj

Re: Bedank een bokker!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:03

Ik wil graag alle meiden uit het topic 'we delen het lief en leed wat zorgenkind heet' bedanken. Voor alle steun die ze me hebben gegeven en nog steeds geven met het leed en het verlies van mijn dierbare Romy..

En in het bijzonder, bokker Blensink. Omdat ze altijd voor me klaar staat, ongeacht hoe rot het ook met me gaat. Ze biedt een geweldig luisterend oor en heeft een speciaal plekje in m'n hart gekregen.

Ben zo blij dat ik ze heb ontmoet!

Meiden, bedankt!! :+:

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:04

Leuk topic

Ik ga even denken

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:13

lonniejj schreef:
Meiden, bedankt!! :+:

Graag gedaan hoor, jij ook bedankt voor het delen van alles!
Zie je in januari. ;)

Ik wil ook graag iedereen uit het Happy Singles topic bedanken, voor de meets dit jaar, voor de gezelligheid, voor het luisterend oor, en voor de heleboel leuke quotes die ik verzamel... ;)
Jullie zijn geweldig! <3
Laatst bijgewerkt door Nummus op 23-12-12 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 22:17

Ik wil SjakieXX bedanken omdat ze altijd een hele goede vriendin is en altijd meedenkt!

De rest van bokt: bedankt voor een informatief jaar :D

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 01:28

Sodeletuut en Milan_Lover voor de geweldige vriendschap en alle lol met de paarden.

NienSCHaap, Suus__, Saskiaa_ en Mijnt (en ook weer Sodeletuut en Milan_Lover) voor alle geweldige foto's van Caspian.

Konstantine en Anna voor alle lachbuien die ik heb gehad.

FornoydHest, San_ner, Mairead, Esmir, Niwla, Macs, __Nina, Linnke, Fienaaa voor dat ik altijd bij jullie terecht kan: lieve Fjordenvriendinnen!

<3 <3 <3

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 09:55

Ik wil bedanken alle lieve meiden uit het Groninger topic
" Onder 't genot van 'n koekje en thee: de Groningers #2!" Voor de steun en het luisterend oor maar ook gewoon de leuke dingen.

En ik wil veder de fotografen Jorinda_ en Blacky, _l_amanda_l_ , en de rest van de fotografen van dit topic " Fotomeeting Havelte najaar 2012" bedanken voor de mooie foto's tevens fijne herinneringen die se van ke paardje gemaakt hebben

Nog even in bijzonder _l_amanda_l_ gewoon zelf nog even omdat ze een top meid is !

En alle andere die na het overlijden van me paardje me ontzettend gesteund hebben (zijn een beetje veel om op te noemen)

Om ook niet te vergeten de meiden uit Twente die ik heb leren kennen via dit Forum..
Laatst bijgewerkt door NienSCHaap op 24-12-12 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:10

ik wil MightyJoe bedanken voor het zadel wat ik van haar heb kunnen kopen, en perfect past op mijn pony!

Ook wil ik alle meiden uit '' Onder 't genot van 'n koekje en thee: de Groningers #2' bedanken voor de leuke en gezellige, maar ook serieuze praatjes die we hebben!

en ik wil Ludique96 bedanken omdat ze mijn liefste Slagroommeisje is <3

GroteVogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:13

Bokker Amsterdam_30 ( RIP) Bedankt voor je liefdevolle topic's...Quartel, bedankt voor de vriendschap met Amsterdam_30, ik zal dit NOOIT vergeten!!

XXX

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 10:21

Ik wil de dames van "de cross" bedanken.
Voor het feit dat ik mee mag kletsen in het topic.
En nu ik echt in een hele moeilijke periode zit ze allemaal erg meeleven.
Dus meiden en (man 1 toch) heel erg bedankt voor het warme welkom.
:+:

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 11:21

GroteVogel schreef:
Bokker Amsterdam_30 ( RIP) Bedankt voor je liefdevolle topic's...Quartel, bedankt voor de vriendschap met Amsterdam_30, ik zal dit NOOIT vergeten!!

XXX

Ik ook!!! Denk nog dagelijks aan haar :j Q en family zijn toppers!!

Jorinda__ schreef:
[FornoydHest, San_ner, Mairead, Esmir, Niwla, Macs, __Nina, Linnke, Fienaaa voor dat ik altijd bij jullie terecht kan: lieve Fjordenvriendinnen!

<3 <3 <3

Ah lief!! <3 Wil jou ook bedanken Jorinda, je bent echt een lieverd :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 11:27

Ik wil graag bokker Gohya bedanken voor haar steun tijdens het ziekteproces van mijn vader. Ik ben blij dat ik mijn ei kwijt kon en dat ze me steunde!

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:21

Femke(ll) schreef:
Sjors schreef:
Ik wil bedanken: Femke(ll) & Mijke_18. Omdat ik een paar keer mee mocht op buitenrit. :D

En verder natuurlijk iedereen die mij tips/adviezen/geholpen gegeven heeft :D

Aah :), geen dank sjors! Zodra het alles het weer enigszins toelaat (weer, gezondheid, etc), ga je gewoon weer mee!

Jeeee *\o/* Leuk! :)

mar10tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 12:42

Ik wil iedereen bedanken die zich op zijn of haar manier heeft ingezet voor amsterdam_30, onze SuperGirl.
Alle kaartjes, kadootjes,bezoekjes,pb's, posts, alle liefde en knuffels die haar kant op zijn gegaan....
En ook nu wil ik jullie bedanken, wat wij met elkaar hebben gedeeld, en hoe we er voor elkaar zijn:
SuperGirlSweetPeople!!

Uieteraard hoort er hier en daar een extra veer of hele kip, maar dat zit nou eenmaal niet zo lekker :D

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:23

Ik wil in het speciaal Klarinda ( ook klarinda op bokt ) bedanken, voor alles wat ze voor mij doet! <3

Verder wil ik de VD topic bedanken, ondanks ik er vergeleken met jullie niet zo vaak ben ;)
Verder natuurlijk heel bokt!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 16:17

Thanks Nien :D

Ik wil de mensen bedanken die ik dit jaar op verschillende fotomeets heb leren kennen, het was geweldig allerlei schitterende paarden te mogen fotograferen! En met een aantal daarvan heb ik alvast leuke foto-plannen voor 2013!
Waaronder NienSChaap ;)

Ook de dames uit het "centraal foto-thema/opdracht" topic, die elkaar verder helpen met positieve kritiek en leuke thema's :j

En natuurlijk JunkDeLuxe, voor het maken van dit topic! Super idee! *\o/*

En heel Bokt voor alle zin en onzin, de topics die in drie minuten tijd tot 20 blz uitbreiden, de geniale fotoseries etc :))

Op naar het nieuwe jaar!

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 22:32

Ik wil het topic Mensen in Ermelo en omstreken heel erg bedanken voor de fijne tijd, en ik hoop er nog lang van te genieten!

Daarnaast wil ik in het bijzonder *knip* bedanken, voor alle fijne dingen die ik met haar mee heb gemaakt, omdat ik met haar altijd kan lachen, maar ook kan huilen. :+:
Laatst bijgewerkt door Dani op 17-08-22 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam verwijderd ivm privégegevens

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 12:48

Ik wil alle mensen in het Dieet/afvallen topic bedanken voor de bemoedigende woorden en adviezen.
En Raponsje voor de goede tips wbt voeding :)

Als laatste iedereen uit het SG topic, jullie zijn toppers! (ben zelf vooral meelezer geweest, maar erg meegeleefd!)

Mijke_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-12 22:45

Femke(ll) schreef:
Sjors schreef:
Ik wil bedanken: Femke(ll) & Mijke_18. Omdat ik een paar keer mee mocht op buitenrit. :D

En verder natuurlijk iedereen die mij tips/adviezen/geholpen gegeven heeft :D

Aah :), geen dank sjors! Zodra het alles het weer enigszins toelaat (weer, gezondheid, etc), ga je gewoon weer mee!

natuurlijk boven al Mijke_18 voor een jaar vol vooral veel paardenplezier, maar ook het delen van lief en leed tijdens onze vele wandelingen, ritten, drollen schep sessies en tut dagjes. We hebben zoveel meegemaakt afgelopen jaar, de mooiste en de meest verdrietige dingen samen gedeeld met onze paarden, ik hoop dat we nog jaren zo door gaan! (liefst wel wat minder/geen verdrietige dingen dan :roll: ) *\o/*

Geen dank Sjors. En inderdaad, ga maar gauw weer een keertje mee!

En jou wil ik ook ontzettend bedanken Yvonne! Ik heb nog nooit zo'n leuk paardenjaar gehad ( op de minder leuke dingen na dan) en heb ontzettend veel geleerd, plezier gehad en gelachen. Dankzij de paarden, hebben we elkaar weer 'gevonden' en het is onwijs leuk en gezellig altijd! Op naar nog vele jaren met onze paardjes!

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 00:29

Ik wil graag SophieFT bedanken, omdat zij mij een pb'tje stuurde of zij niet mijn bijrijdpaard had gekocht, en ik toen ook welkom was om Roos te bezoeken en rijden. Heeft me erg geholpen! Bedankt <3
En nog heel veel plezier met haar, dit toppaardje is je gegund :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 00:36

Ik wil alle bokkers bedanken , Lindy1982 bedankt voor al die mooie rouwstukken ,zoals bij Bietjuhh met die prachtige paardjes die veel te vroeg is overleden...

En verder sommige bokkers die me aanspoorden met dingen te stoppen op eet gebied!

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 01:18

Het BD Topic, Sence, LecyTinker, Stonedromy, Kiichi, Mi_Amore, xJolijn Bedankt ! :D Ik heb regelmatig met jullie gelachen, met jullie was het jaar wachten op BD2 een stuk minder lang dan zonder jullie en ik kom snel weer eens binnengevlogen omdat ik jullie al veel te veel heb verwaarloosd de afgelopen tijd! En een meet, die moet er in 2013 maar eens van komen ! :))

En het Weerwolven Wakkerdam offtopic dinges topic Ondanks dat ik de jongste [b]engel van het stel ben heb ik me wel altijd thuis gevoeld bij jullie :j Bedankt voor de vele lachen & leuke potjes Weerwolven!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 10:44

Ik wil Quartel bedanken voor de ontzettend goede inzet voor SG :+:
Ook wil ik Somebitch en Little_Birdy bedanken voor alle steun en aardigheid *\o/* :+:

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 11:10

Nayomie schreef:
Ik wil Quartel bedanken voor de ontzettend goede inzet voor SG :+:
Ook wil ik Somebitch en Little_Birdy bedanken voor alle steun en aardigheid *\o/* :+:

Wat lief. :+: Jij ook bedankt meis!

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-12 12:41

Ik wil graag bokt bedanken die bijvoorbeeld met het os topic mij toch heeft doen overtuigen om zelf te gaan (waarop ik het volgende weekend op de tribune zat bij de 1e kwalificatie springen) En voor de mensen die ik heb leren kennen via bokt en nog steeds contact mee heb <3