Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonniejj schreef:Meiden, bedankt!!
GroteVogel schreef:Bokker Amsterdam_30 ( RIP) Bedankt voor je liefdevolle topic's...Quartel, bedankt voor de vriendschap met Amsterdam_30, ik zal dit NOOIT vergeten!!
XXX
Jorinda__ schreef:[FornoydHest, San_ner, Mairead, Esmir, Niwla, Macs, __Nina, Linnke, Fienaaa voor dat ik altijd bij jullie terecht kan: lieve Fjordenvriendinnen!![]()
![]()
Femke(ll) schreef:Sjors schreef:Ik wil bedanken: Femke(ll) & Mijke_18. Omdat ik een paar keer mee mocht op buitenrit.
En verder natuurlijk iedereen die mij tips/adviezen/geholpen gegeven heeft
Aah, geen dank sjors! Zodra het alles het weer enigszins toelaat (weer, gezondheid, etc), ga je gewoon weer mee!
Femke(ll) schreef:Sjors schreef:Ik wil bedanken: Femke(ll) & Mijke_18. Omdat ik een paar keer mee mocht op buitenrit.
En verder natuurlijk iedereen die mij tips/adviezen/geholpen gegeven heeft
Aah, geen dank sjors! Zodra het alles het weer enigszins toelaat (weer, gezondheid, etc), ga je gewoon weer mee!
natuurlijk boven al Mijke_18 voor een jaar vol vooral veel paardenplezier, maar ook het delen van lief en leed tijdens onze vele wandelingen, ritten, drollen schep sessies en tut dagjes. We hebben zoveel meegemaakt afgelopen jaar, de mooiste en de meest verdrietige dingen samen gedeeld met onze paarden, ik hoop dat we nog jaren zo door gaan! (liefst wel wat minder/geen verdrietige dingen dan)