Lol mag niet meer op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:15

chocobroodje schreef:
Er wordt niet met 2 maten gemeten zoals jij bedoeld Wilmaboy. Het is wel zo dat als er mensen worden aangesproken, er altijd wordt gekeken naar de geschiedenis van die persoon. Ben "je" kort geleden al een aantal keer aangesproken dan kan het zijn dat er in dat geval een OW wordt uitgedeeld waar een ander "slechts" wordt aangesproken omdat het zijn/haar eerste keer is.
...

Interesting! Ik heb één ban gehad, in april 2011 volgens mij. Sta ik dan ook nog steeds op de Zwarte Lijst?
Heb overigens geen berispingen meer gehad sinds die tijd maar dat komt omdat ik veel slimmer en sneakier ben geworden natuurlijk. :')

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:17

MelanieB schreef:
Marcella_e schreef:
whahahahaha geweldig!

(mogen we wel zo ver off topic eigenlijk?)

Hoor je snel genoeg :')

_O- _O- dat is waar!

Gulpje merk jij dat er meer op je gelet wordt of iets?

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:17

Jemig, jullie groepje is werkelijk hilarisch. Dat terzijde. _O-

Na zo even meegelezen te hebben vroeg ik mij wat af. Op bokt worden SAs goedgekeurd en vervolgens komt er een heel schrijnend verhaal over een meisje dat verkracht is (door haar vader of broer) en abortus moet plegen. Vervolgens moet ze het huis uit vluchten en dergelijke. Sorry hoor, maar ik vind dat dit soort informatie ook niet op een forum thuis hoort maar bij de politie ofzo? Ook 12 jarige lezen dat, dus de jeugdjournaal doelgroep. Dat vind ik pas erg.
Ik begrijp dat sekshandelingen niet op het forum thuis horen, maar er is ook en 'betrapt topic' geweest. Mag dat dan wel?
Misschien moet er gewoon een 18+ gedeelte op het forum komen? Dan hoeven we iig niet te verkassen naar sekwoordenboek forum! :)*

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:21

:D ;)

Verder heb je daar ook wel punt Roos_M.

Waarom een 18+ gedeelte? Er is een Censuur. Als die verplicht stellen tot iemand 18 is kunnen die bepaalde woorden nooit in volle glorie zien. Dan staat er alleen poedersuiker

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:30

Roos_M schreef:

we doen ons best, en dat proberen we dus ook niet te verliezen..
het zou jammer zijn als er niet meer gelachen kan worden op bokt.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:31

Er staat vrij duidelijk in mijn stukje dat als je kort geleden nog bent aangesproken..... Dan hebben we het over een aantal weken, geen jaren.
Gulpje schreef:
chocobroodje schreef:
Er wordt niet met 2 maten gemeten zoals jij bedoeld Wilmaboy. Het is wel zo dat als er mensen worden aangesproken, er altijd wordt gekeken naar de geschiedenis van die persoon. Ben "je" kort geleden al een aantal keer aangesproken dan kan het zijn dat er in dat geval een OW wordt uitgedeeld waar een ander "slechts" wordt aangesproken omdat het zijn/haar eerste keer is.
...

Interesting! Ik heb één ban gehad, in april 2011 volgens mij. Sta ik dan ook nog steeds op de Zwarte Lijst?
Heb overigens geen berispingen meer gehad sinds die tijd maar dat komt omdat ik veel slimmer en sneakier ben geworden natuurlijk. :')

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:31

Gulpje schreef:
chocobroodje schreef:
...

:j OW is voor 2 jaar dacht ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:33

Roos_M schreef:

Na zo even meegelezen te hebben vroeg ik mij wat af. Op bokt worden SAs goedgekeurd en vervolgens komt er een heel schrijnend verhaal over een meisje dat verkracht is (door haar vader of broer) en abortus moet plegen. Vervolgens moet ze het huis uit vluchten en dergelijke. Sorry hoor, maar ik vind dat dit soort informatie ook niet op een forum thuis hoort maar bij de politie ofzo? Ook 12 jarige lezen dat, dus de jeugdjournaal doelgroep. Dat vind ik pas erg.
Ik begrijp dat sekshandelingen niet op het forum thuis horen, maar er is ook en 'betrapt topic' geweest. Mag dat dan wel?
Misschien moet er gewoon een 18+ gedeelte op het forum komen? Dan hoeven we iig niet te verkassen naar sekwoordenboek forum! :)*

Zoiets als de jeugd een eigen schoolplein en de volwassenen hun eigen geinplein!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:34

WilmaBoy schreef:
Roos_M schreef:

we doen ons best, en dat proberen we dus ook niet te verliezen..
het zou jammer zijn als er niet meer gelachen kan worden op bokt.

Yup zijn al veels te veel azijnpissers.....het mag allemaal wat luchtiger :j

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:35

Sansje schreef:
Dames / heren... Omdat het anders voor ons heel lastig wordt om de serieuze vragen tussen de lol uit te vissen, wil ik jullie toch vragen weer on topic te blijven. I know.. Niet leuk, ontzettende spelbederver, maar het is voor ons overzicht wel zo fijn op dit deel van het forum. Alvast bedankt!

Omdat deze opmerking alweer aardig wat pagina's terug staat en mogelijk niet iedereen het gelezen heeft, ga ik mezelf even herhalen.

Zouden jullie willen proberen on topic te blijven. Anders wordt het voor ons behoorlijk lastig om de serieuze vragen tussen de lol en gezelligheid uit te filteren. Dat vergroot de kans dat vragen onbeantwoord blijven en dat zou vervelend zijn. Alvast bedankt voor jullie medewerking.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:36

Marcella_e schreef:
:D ;)

Verder heb je daar ook wel punt Roos_M.

Waarom een 18+ gedeelte? Er is een Censuur. Als die verplicht stellen tot iemand 18 is kunnen die bepaalde woorden nooit in volle glorie zien. Dan staat er alleen poedersuiker

Ben een tikkeltje ouderwets misschien maar kinderen horen buiten te spelen..lekker buiten op straat hangen enzo...die horen niet de hele dag met hun neus tegen de pc aangeplakt te zitten!

Ben wel voor een 18+ gedeelte.....das beter dan getemt worden door een kleuter die het weer eens niet snapt!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Lol mag niet meer op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:43

Mij valt het eigenlijk vooral op dat er door mods vaak als mosterd na de maaltijd wordt gereageerd... Maar misschien zit daar een logica achter die alleen voor de intelligentere medemens onder ons te snappen is, dat kan.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:45

Gelukkig blinkt dit topic uit door intelligentie. :wow:

WilmaBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:50

mika11 schreef:

dit is het type opmerking waar niemand iets aan heeft..
als je geen constructieve bijdrage kan leveren, waarom reageren?
misschien moeten we temmen omdat je niet 'on topic' blijft...
Laatst bijgewerkt door WilmaBoy op 06-12-12 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:52

_San87_ schreef:
Mij valt het eigenlijk vooral op dat er door mods vaak als mosterd na de maaltijd wordt gereageerd... Maar misschien zit daar een logica achter die alleen voor de intelligentere medemens onder ons te snappen is, dat kan.

Met relletjes is dat vaak het geval...is het al lang en breed opgelost..wordt er nog eens gemod.... :roll:

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:53

mika11 schreef:

Best knap he ;)

Modjes Wat vinden jullie van het 18+ gedeelte??

En als er iets als een censuur bestaat waarom mag er dan niet over sex worden gepraat?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:54

mika11 schreef:

Wellicht dat ik hier dan een intelligent antwoord op bovenstaande kan krijgen, want ik snap echt het nut niet van melden dat mensen netjes moeten blijven wanneer de boel al lang en breed gekalmeerd is en het eigenlijk constant netjes is gebleven.

Halp ;(!?

Narnia schreef:
_San87_ schreef:

Met relletjes is dat vaak het geval...is het al lang en breed opgelost..wordt er nog eens gemod.... :roll:

Ja, dat valt mij ook op. Maar eigenlijk vooral ook terwijl er niet eens een zogenaamde rel is, maar mensen gewoon heftig discussiëren. BAM een hulk ertussendoor terwijl er gewoon helemaal niks aan de hand is. Terwijl je niks ziet of hoort wanneer je voor pedofiele man wordt uitgemaakt :'). Niet dat ik daar om gevraagd heb of zo, maar ik vind het wel apart.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:55

Ben jij een pedofiele man dan??????

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:56

_San87_ schreef:
mika11 schreef:

Wellicht dat ik hier dan een intelligent antwoord op bovenstaande kan krijgen, want ik snap echt het nut niet van melden dat mensen netjes moeten blijven wanneer de boel al lang en breed gekalmeerd is en het eigenlijk constant netjes is gebleven.

Halp ;(!?
.

Ik denk omdat mods niet 24/7 alle topics op bokt meelezen.
Dus soms is het dan inderdaad mosterd na de maaltijd.
Tenminste, ik denk dat dat de reden is.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 14:58

Jilletje schreef:
Ben jij een pedofiele man dan??????

Volgens een aantal users wel, ja. Nu waren de users in kwestie niet bijster intelligent, maar toch.

mika11 schreef:
_San87_ schreef:

Halp ;(!?
.

Ik denk omdat mods niet 24/7 alle topics op bokt meelezen.
Dus soms is het dan inderdaad mosterd na de maaltijd.
Tenminste, ik denk dat dat de reden is.

Ik neem aan dat je als mod wel de laatste paar reacties leest en daaraan dan ziet dat er geen enkel probleem (meer) is. Users hebben zelf vaak ook een groot oplossend vermogen en zo niet, dan is er altijd wel eentje die Godwins law toepast en is het alsnog opgelost :P.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:00

Hmmmmmm.......... ik had al zo'n vermoeden......... :')

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:04

WilmaBoy schreef:
mika11 schreef:

dit is het type opmerking waar niemand iets aan heeft..
als je geen constructieve bijdrage kan leveren, waarom reageren?
misschien moeten we temmen omdat je niet 'on topic' blijft...

Ja, dat klopt, hier mag je op temmen.
Die opmerking voegt idd niks toe. :+

Greentea01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:04

Jilletje schreef:

Dat is ook zo'n ding die bij zowel bokkers als modjes voorkomen. Eens een beetje onderzoek doen voordat er iets geroepen word.

Als naar San87 haar site gaat zie je al meteen dat het een vrouw is. Net als inderdaad je ergens een beetje in verdiepen. kijk eens in een profiel. Verkomt vast een hoop misverstanden

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:06

Marcella_e schreef:
Jilletje schreef:

Dat is ook zo'n ding die bij zowel bokkers als modjes voorkomen. Eens een beetje onderzoek doen voordat er iets geroepen word.

Als naar San87 haar site gaat zie je al meteen dat het een vrouw is. Net als inderdaad je ergens een beetje in verdiepen. kijk eens in een profiel. Verkomt vast een hoop misverstanden

Het probleem is dat de vrouw in kwestie wel onderzoek deed door mijn postgeschiedenis te bekijken en daarin stond iets over op mannen vallen, wat ik quotte, maar dat zie je dan niet :').

Ergens was het wel hilarisch hoe die persoon zich belachelijk heeft gemaakt.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-12 15:40

Wat zo jammer is in dit topic, is dat gebruikers serieus een punt willen aanhalen en ook serieus genomen willen worden.
Maar daarbij wel constant offtopic gaan en dus afwijken van de discussie.
Volgens mij heb ik al een reactie van een mod gezien met de vraag of het ontopic kan blijvem zodat er niet constant gefiltert hoeft te worden.