Reclamebalk op 'Eigen berichten' pagina.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

capopjekop

Re: Reclame balk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:27

Ja schijnbaar, al weet ik niet hoe ik eraan kom, kan me niet herinneren dat ik ooit zoiets geïnstalleerd heb :+

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 19:28

xNK schreef:
Bij mij staat die ook, maar kom op zeg, zonder reclame geen bokt! Nou wie wilt ze nog weg hebben? :+

xNK schreef:
capopjekop schreef:
Ik heb op die plek alleen een leeg blokje zitten, vroeg me al af waar dat opeens vandaan kwam :')

Heb je adblock? Heb ik wel tenminste :))

Vind je niet dat je jezelf nu tegenspreekt? Want doordat jij ad block gebruikt, wordt de advertentie een x aantal keren minder getoond en als iedereen dat doet, is bokt op een gegeven moment niet meer gratis :=

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:34

ik ben allang blij dat die alleen bij mijn berichten staan en niet tussen het hoofdforum of bijv actieve onderwerpen... (breng nu hopelijk niemand op ideeen:P)

het went wel en hij staat er nog steeds.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:34

Destination schreef:
xNK schreef:
Bij mij staat die ook, maar kom op zeg, zonder reclame geen bokt! Nou wie wilt ze nog weg hebben? :+

xNK schreef:
Heb je adblock? Heb ik wel tenminste :))

Vind je niet dat je jezelf nu tegenspreekt? Want doordat jij ad block gebruikt, wordt de advertentie een x aantal keren minder getoond en als iedereen dat doet, is bokt op een gegeven moment niet meer gratis :=

Sorry, ik ben daarna het topic door gaan lezen en kwam het woord adblock tegen, mijn excuses hoor, maar op andere sites irriteer ik me er veel meer aan dan op bokt, dat je dat weet ;)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 19:38

Ja, maar ik maak uit deze woorden op dat je Ad block niet hebt uitgeschakeld op Bokt :)

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:38

Ik heb niet alle pagina's gelezen dus sorry als ik één van duizenden ben, maar ik vind het tussen de berichten ook heel erg irritant lezen, heb ik hem liever zoals 't eerst stond.

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:38

Je kunt bij een aantal adblockers uitzonderingen instellen.
Als je daar http://www.bokt.nl aan toevoegt dan kun je bokt zonder er wat voor te doen toch steunen :)
En op alle andere site's heb je geen last van die irritante reclames.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:50

Peerke_ schreef:
Je kunt bij een aantal adblockers uitzonderingen instellen.
Als je daar http://www.bokt.nl aan toevoegt dan kun je bokt zonder er wat voor te doen toch steunen :)
En op alle andere site's heb je geen last van die irritante reclames.

Echt? Kan dat?
Want ik heb nu ook AdBlock, omdat ik op andere sites helemaal gek wordt van reclame soms.
Al vind ik het op bijv. Bokt wel jammer, vond die reclames altijd zo leuk haha

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:51

Ze mogen met die reclames wel een beetje handiger doen, ik bedoel, ik ben 15, ik ga heus niet naar een site voor pensioenen :=
Of is het echt totaal willekeurig, want vaak maken die mensen van reclames toch gebruik van cookies?

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:59

Hoe het precies bij alle browsers en adblockers moet weet ik niet..
Ik gebruik ze zelf niet, vind het wel leuk om de reclames van de concurrenten te bekijken :')
En nu heb ik een reclame dat ik voor 69 euro naar barcelona kan vliegen..

In chrome kun je de extensies bewerken door rechtsboven onder het kruisje op het icoontje te klikken..
Daar staat een tandwiel, gereedschapssleutel of 3 streepjes afhankelijk van de versie van chrome.
Dan in dat menutje naar Instellingen en daar kies je extensies.
Als het goed is staat daar nu iets in de trand van Adblocker
Instellingen >> Uitzonderingen >> Toevoegen en klaar :)

EskeGirl schreef:
Ze mogen met die reclames wel een beetje handiger doen, ik bedoel, ik ben 15, ik ga heus niet naar een site voor pensioenen :=
Of is het echt totaal willekeurig, want vaak maken die mensen van reclames toch gebruik van cookies?

Normaal krijg je via google voor jou interessante advertenties, of advertenties die bij het onderwerp van die pagina kunnen passen.
Maar zo nu en dan ook eens helemaal willekeurig, om te kijken of je op dat onderwerp wel wilt klikken.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:11

Belachelijk dit. Ook ik ben blijkbaar 1 van de 'gelukkigen'.
In 'mijn berichten' en dan onder het 9e topic.

En ik stoor/irriteer me er máteloos aan!

Ik heb nóoit problemen gehad met advertenties en banners op bokt, zolang ze maar op een plaats staan dat ze niet vréselijk hinderlijk zijn.
(en ja, ook dán vallen ze meer dan genoeg op hoor).

Vrijwel midden in je scherm, en dan ook nog eens een gedeelte van Bokt die het merendeel hier toch wel heel erg vaak gebruikt, dat vind ik dus absoluut niet sociaal tegenover alle gebruikers!
't is dat ik na wat zoeken uiteindelijk even hier heb gekeken, maar ik was eerst in de veronderstelling dat het een virus/spyware was, dus was al aan het googelen.

[b]en hoezo; je kunt de banner weer verwijderen door 'favoriete forums in te stellen'?? Ik heb al lang een lijstje met favoriete forums.

Wat valt mij dit tegen van Bokt, Bart en het beheer zeg!

Edit: jammer dat ik nét vorige week de nieuwe bokt-enquete al had ingevuld........ anders had ik dit er toch zéker bij betrokken.

rea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:26

Zou deze balk niet op woensdag verdwijnen ?
Ik heb hem nog steeds en het stoort me mateloos.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 23:29

Ik zie hem ook nog steeds. Ik ben al een aantal dagen aan het vermijden naar "eigen berichten" te gaan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:06

Hij is nu echt irritant aan het worden. Ik wou dat die van mij op de 9e plaats stond, liever niet maar nu op de 4e plek is die echt storend.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:46

Ik heb hem nu rechts van mijn scherm en ik ben er echt wel klaar mee nu...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:47

Ik heb hem ook in de gewone Bokt versie, en ik moet zeggen dat ik het ook geen fijne plek vind :n al helemaal niet als daar van die felgekleurde hunkemoller banners in draaien met vrouwen in ondergoed :=

In de office versie zittie er gelukkig niet dus op werk er geen last van.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:49

ik heb 'm ook sinds het weekend, en ik moet heel heel eerlijk zeggen, hij stoort minder. Dat is het 'nadeel' van standaard reclamebanners, dat wordt gewoon een blinde vlek op m'n scherm. Ik zíe 'm gewoon echt niet meer bewust en ik heb er ook nog niet perongeluk op geklikt. Maar het blijft bij mij tot nog toe beperkt tot 3 regels tekst advertentie. Als er halfnaakte dames door m'n scherm zouden dansen zou ik toch minder amused zijn eigenlijk :')

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:52

welke heb je het dan over Neej? Die bij je eigen berichten of die aan de rechterkant?

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:54

Oh tussen m'n eigen berichten in :) Sorry, had even moeten specificeren :P onder de 4e regel :j

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:55

daar kon ik ook nog mee leven, maar nu heb ik er 1 permanent aan de rechterkant in mijn scherm, en dan ook nog bewegend.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 14:55

De meeste banners (wehkamp/hunkemoller etc.) krijg je door je eigen zoek en bezoekgedrag op internet.
Bij Wehkamp zie je vaak ook de laatste drie producten die je hebt bekeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 15:02

Nou.. ik bezoek geen lingeriesites op mijn werklaptop hoor :+

Oeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 15:06

Ik heb hem op de 9e plek in de eigen berichten.
Het was me van de week toevallig opgevallen toen die er voor het eerst stond, maar ik ben erg goed in scannend lezen.
Dus ik heb de reclame er onbewust al uitgefilterd, ik zou je echt niet durven vertellen waar hij over gaat :')

Ik vind de reclamebalken onderin nog altijd het prettigste. Deze lees ik ook nog wel eens (omdat ze inderdaad van sites zijn die ik bezoek) maar ik klik er nooit op; ik ga dan eerder zelf naar de site zonder door te klikken.
Overigens bezoek ik zo weinig commerciële sites dat ik altijd weken naar dezelfde mag kijken (bijvoorbeeld als ik konijnenvoer online heb gekocht, dan blijft die site nog weken rondspoken terwijl het voer al binnen is).

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 15:11

Bart, het is inmiddels donderdag en het ellendige ding staat nog steeds tussen mijn eigen berichten, terwijl ons gemeld was dat het hooguit tot woensdag zou zijn.
Ik zou het zeer op prijs stellen als hij zo spoedig mogelijk verwijderd wordt. Dank.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 15:49

Op de voorpagina staat er ook reclame en dat is niet erg maar er staat nu een vrouw met weinig kleren aan.. Sorry maar ik bezoek zulke sites nooit en irriteer mij hier heel erg aan. Dit vind ik erger dan die op de 4e regel.. Vooral omdat ik in sommige daltonuren niks te doen heb en dus ga bokken, als ik dan zo'n advertentie tegen kom dan weet ik het al. Ik zal bekogeld worden met dat ik op rare sites zit. Enkel door die reclame.