hoe krijg je reacties op ITP?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yontheke

Re: hoe krijg je reacties op ITP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:29

Klopt, hierbij is het voor mij ook afgesloten en heb ik ook even mijn gal gespuwd. :)

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:34

Nee, je snapt mijn bericht niet. Het gaat niet over de inhoud van berichten. Je moet niet ja-knikken en als een schaap volgen wanneer je een mening niet deelt. Ik heb het over de vorm en toon van de berichten.
Je kan zeggen: bedankt voor je kritiek, maar ik ben het er niet mee eens omdat [gevolgd door een onderbouwde toelichting] en daarbij zegt mijn instructrice dat ik [gevolgd door een uitleg]. Over het probleem met [...] heb je idd gelijk, daaraan zijn mijn instructrice en ik hard aan het werken.
Of je kan zeggen: Pffff, bokt weet het weer allemaal veel beter hoor. :roll: Mijn instructrice zegt dat ik het zo moet doen en die weet het toch echt wel beter dan een paar bokkers die een paar foto's zien.

Snap je wat ik bedoel Yontheke? Je oogst wat je gezaaid hebt.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 10:58

@Gummie, idd er zijn 2 bokkers die daar over begonnen en dat heb ik geprobeerd op een nette manier af te kappen, ik denk dat ik daar in geslaagd ben :)

Gini en Capopjekop, jullie hebben idd gelijk, het gaat er ook echt wel om hoe je met de dingen die bokkers schrijven om kunt gaan. :) Opbouwende kritiek vind ik persoonlijk wel fijn :j

En ik vind het persoonlijk wel leuk om mijn fotos met anderen te delen en ook leuk als die een berichtje achterlaten :j Ook als ik een vraagje heb, zoals de laatste keer over een bit, vind ik het erg fijn als er heel veel gezichtspunten uit de hoek komen, ik heb aan dat topic bv heel veel gehad, want er zijn veel dingen die ik niet weet maar andere bokkers weer wel en dan vind ik een topicje met een vraag wel fijn dat mensen reageren, óók als ze dan zeggen, " gebruik je dát bit, maar wist je wel dat"

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 11:07

Ik snap wat je bedoeld. Maar dat is nu eenmaal niet mijn manier van converseren.
Had ook helemaal niet verwacht dat bokt zo op mijn topic ging springen. Ik ben trots op mijn foto's anders zou ik ze niet laten zien. Om dan direct negatieve reacties te krijgen is gewoon niet fijn.
Als ik de intentie heb om heel mijn rijden te laten analyseren, dan had ik het onder HAW gezet en had ik die kritiek verwacht.

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 11:37

Ik vind het heel handig als iemand nummers post bij foto's in een topic (ook bij die welke eventueel in een link staan). Maakt het makkelijker om gericht op/over een bepaalde foto commentaar te geven :) .

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:23

Is dit alles niet een reactie op het strenge 'verboden voor oneliners beleid' wat de moderators een tijdje geleden heel erg streng hebben gevoerd? Ik denk dat veel bokkers gewoon niet meer 'durven' te reageren met: mooi paard, leuke pony. Omdat voorheen de berichten altijd verwijderd werden.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:24

Yontheke schreef:
Wat ook helpt? Een fotoshoot doen waar je paard net een weekje heeft stilgestaan door een zoolkneuzing waardoor hij niet perfect over de rug gereden worden, dan op gewoon itp zeggen dat je normaal gezien L-niveau rijdt en je daarna door heel bokt laten vertellen dat je niet B-waardig bent, daar tegenin gaan en voila, je hebt een topic dat op 1 dag 3 pagina's trekt.
Dit was mijn eerste en laatste topic met rijfoto's. :)

Ik zou willen dat ik geen enkele reactie meer krijg, want hier wordt ik uber verdrietig van.

Ik had ooit een keer een topic geopend. Ben daarna direct weg gegaan. 2 uur later had ik alweer 8 pagina's inclusief op slot gezet _O-

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:35

Moon schreef:
Is dit alles niet een reactie op het strenge 'verboden voor oneliners beleid' wat de moderators een tijdje geleden heel erg streng hebben gevoerd? Ik denk dat veel bokkers gewoon niet meer 'durven' te reageren met: mooi paard, leuke pony. Omdat voorheen de berichten altijd verwijderd werden.

In mijn pas geopende topic, staan de oneliners er gewoon nog, dus misschien zijn ze er weer vanaf gestapt? :')

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:35

Nayomie schreef:
Yontheke schreef:
Wat ook helpt? Een fotoshoot doen waar je paard net een weekje heeft stilgestaan door een zoolkneuzing waardoor hij niet perfect over de rug gereden worden, dan op gewoon itp zeggen dat je normaal gezien L-niveau rijdt en je daarna door heel bokt laten vertellen dat je niet B-waardig bent, daar tegenin gaan en voila, je hebt een topic dat op 1 dag 3 pagina's trekt.
Dit was mijn eerste en laatste topic met rijfoto's. :)

Ik zou willen dat ik geen enkele reactie meer krijg, want hier wordt ik uber verdrietig van.

Ik had ooit een keer een topic geopend. Ben daarna direct weg gegaan. 2 uur later had ik alweer 8 pagina's inclusief op slot gezet _O-

Dan mag ik nog niet klagen :(:) :+

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:40

Pieter25 schreef:
Moon schreef:

In mijn pas geopende topic, staan de oneliners er gewoon nog, dus misschien zijn ze er weer vanaf gestapt? :')

Ja, ligt me iets van bij dat er voor een poos terug (volgens mij echt al heel erg lang geleden) een splitsing is gekomen tussen rij en normaal ITP. Zoiets, weet het niet helemaal zeker meer. Omdat mensen die dan rijtechnisch advies wilden alleen maar one-liners kregen.
Ik weet in ieder geval wel dat er eerder echt streng gemodereerd werd op oneliners en ik daarom eigenlijk nergens meer plaats: leuk paard, mooie pony enz. omdat ik nooit weet of het wel of niet mag.

Ben nu trouwens uit schuldgevoelens plotseling aan het reageren op ITP :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:49

Yonteke, ik geloof dat je blij moet wezen dat jij niet dit topic geopend werd want iemand zei iets heeeeeel banketstaaf (ging over mijn hanen die geslacht zouden worden) en toen gingen gelukkig wel mensen het opnemen voor mij :+:

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:52

Zo herkenbaar -O-
Het is toch dat je alleen geen oneliners mag plaatsen bij Rij itp ?

Ik was van plan om met mn pony elke week een topic te plaatsen, maar ik ben heel slecht in titels bedenken en dan word het meestal zoiets als: ' Cookie op de wei ' ofzo :')
En ik ben ook slecht in een leuk tekstje bedenken, ik heb nou eenmaal niet een of andere prachtige arabische hengst met speciale kleur en enorme mooie speknek ofzoiets maar gewoon een pony ...
Heb volgensmij als maximaal bij een itp topic 3 pagina's met reacties gehad... of 2 :')
Ik probeer zelf wel vaak te reageren maar ik kan ook nooit een leuke reactie bedenken ... en dan word het weer 'Mooi paard, leuke foto's, mooi hoofdstel,' etc...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 22:56

Ik kan me eigenlijk voorstellen dat als je iedere week een topic plaatst dat je dan weinig reacties meer krijgt.
Telkens dezelfde pony, wat moet je daar op zeggen?

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 23:01

ik bedoelde meer dat ik wat vaker een topic wou plaatsen, niet perse elke week maar gewoon wat vaker..
Maar dat ga ik maar niet doen want het is bestwel veel werk om alle foto's uit te zoeken, bewerken, verkleinen, uploaden, in topic zetten, tekstje verzinnen, plaatsen, en dan krijg ik max. 15 reacties waarvan ook een paar van mezelf -O-

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 23:03

Ja, het is dat. Ik zou het plerzier erin houden en om de zoveel tijd een paar speciale en mooie foto's selecteren en daar dan een topic van maken. Ik ga zeker reageren. Ik hou van Cookie's. ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 23:05

Klopt, daarom open ikzelf geen jitp meer, zowel rijden, springen als gewone foto's

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 23:17

Ik denk dat ik gewoon wacht tot ik een x echt mooie en speciale foto's heb idd en dan een topic maken ..
Hahah das iig al 1 reactie :D

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:01

Ook ik vind het zo vervelend, doe ik de moeite om een topic in elkaar te zetten, zie ik dat het vaak bekeken wordt, maar reacties, ho maar!

Ik ga nu maar eens een rondje reacties plaatsen, misschien stimuleert dat anderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:04

Mijn nieuwste topic na 5 minuten al 48x bekeken :Y) Verder niks te melden :+ :))

Maar ik geef toe, ik reageer de laatste tijd ook heel erg weinig := Misschien ook maar weer verandering in brengen :Y) Alhoewel ik mij eens een tijd heb beziggehouden met elke dag als ik online was in een paar topics te reageren (en dan topics die weinig reacties hadden en hier en daar een topic dat ik gewoon echt leuk vond) maar had niet het idee dat dit veel hielp voor mijn eigen topics :+

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:05

niek_aaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:13

pfffff.....ik weet echt nog heel weinig van bokt....termen en regels 8)7

kim2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:13

Hier nog iemand met (denk ik) mooie foto' s bij RITP, maar eigenlijk maar weinig reacties....jammer wel.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door kim2008 op 07-09-12 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:17

stef schreef:
Ik krijg nu zelfs een reactie op een topic van twee jaar oud ;)

En dan krijg je eindelijk 6 pagina's en dan laat je je niet meer horen? :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 20:21

mika11 schreef:
TS, ik heb jouw topic gisteren wel gezien maar niet gereageerd, kom ik net achter. :')
Ik vond de foto's leuk maar waarom ik geen berichtje geplaatst heb?
Er stond al een paar keer: leuke foto's, wat een schatje.
Dan vind ik het moeilijk om er iets origineels neer te zetten en vind het dan zo 'nietszeggend' om neer te zetten: "leuke foto's"
Dat heb ik wel vaker, dan lijkt mijn reactie zo van weinig toegevoegde waarde, omdat het er al een paar keer staat, dat ik maar niks post

Dat klopt , heb ik ook.

Ik heb geloof ik 1x een beestenboel in de picture gedaan maar goed dat liep volgens mij ook matig.
Normaal doe ik rijden in the picture , omdat daar tenminste niet 30x hetzelfde gezegd word.

Laatst nog wel een keer een ITP geopend omdat Wendy wat mooie foto's van Asra had gemaakt, en dan krijg ik wel weer veel leuke reacties maar ook veel zeur reacties om zijn manen.
Snap dan niet waar men zich druk om maakt, het is A) mijn pony
B) 1x zeggen is genoeg
C) overdrijven is ook een vak haha.

Ach , ik open weinig ITP, sowieso niet heel veel topics.
Die in mn onderschrift loopt wel lekker, wel moeizamer als vorig jaar maar goed :)

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 01:47

Vraag me af hoeveel mensen die nu zitten te "klagen" zelf ooit d moeite nemen te reageren...
En heb mezelf hier ook op betrapt, wel reacties verwachten, maar niks zelf plaatsen.

Ik heb dus net 15 (ja stiekem wel een beetje trots :P), topics op BB-ITP een, vind ik zelf, leuke reactie gegeven. Dus niet alleen "leuke foto's", maar gewoon echt een stukje tekst. Ik gun mezelf pas weer een topic bij 50 reacties, zoveel moeite is het niet. En ik weet van mezelf dat ik echt blij was met reacties. Als meerdere bokkers it zouden doen is het probleem weg lijkt me?
Maar waarschijnlijk vindt het merendeel dit teveel moeite...