Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yontheke schreef:Wat ook helpt? Een fotoshoot doen waar je paard net een weekje heeft stilgestaan door een zoolkneuzing waardoor hij niet perfect over de rug gereden worden, dan op gewoon itp zeggen dat je normaal gezien L-niveau rijdt en je daarna door heel bokt laten vertellen dat je niet B-waardig bent, daar tegenin gaan en voila, je hebt een topic dat op 1 dag 3 pagina's trekt.
Dit was mijn eerste en laatste topic met rijfoto's.
Ik zou willen dat ik geen enkele reactie meer krijg, want hier wordt ik uber verdrietig van.
Moon schreef:Is dit alles niet een reactie op het strenge 'verboden voor oneliners beleid' wat de moderators een tijdje geleden heel erg streng hebben gevoerd? Ik denk dat veel bokkers gewoon niet meer 'durven' te reageren met: mooi paard, leuke pony. Omdat voorheen de berichten altijd verwijderd werden.
Nayomie schreef:Yontheke schreef:Wat ook helpt? Een fotoshoot doen waar je paard net een weekje heeft stilgestaan door een zoolkneuzing waardoor hij niet perfect over de rug gereden worden, dan op gewoon itp zeggen dat je normaal gezien L-niveau rijdt en je daarna door heel bokt laten vertellen dat je niet B-waardig bent, daar tegenin gaan en voila, je hebt een topic dat op 1 dag 3 pagina's trekt.
Dit was mijn eerste en laatste topic met rijfoto's.
Ik zou willen dat ik geen enkele reactie meer krijg, want hier wordt ik uber verdrietig van.
Ik had ooit een keer een topic geopend. Ben daarna direct weg gegaan. 2 uur later had ik alweer 8 pagina's inclusief op slot gezet
Pieter25 schreef:Moon schreef:Is dit alles niet een reactie op het strenge 'verboden voor oneliners beleid' wat de moderators een tijdje geleden heel erg streng hebben gevoerd? Ik denk dat veel bokkers gewoon niet meer 'durven' te reageren met: mooi paard, leuke pony. Omdat voorheen de berichten altijd verwijderd werden.
In mijn pas geopende topic, staan de oneliners er gewoon nog, dus misschien zijn ze er weer vanaf gestapt?
mika11 schreef:TS, ik heb jouw topic gisteren wel gezien maar niet gereageerd, kom ik net achter.![]()
Ik vond de foto's leuk maar waarom ik geen berichtje geplaatst heb?
Er stond al een paar keer: leuke foto's, wat een schatje.
Dan vind ik het moeilijk om er iets origineels neer te zetten en vind het dan zo 'nietszeggend' om neer te zetten: "leuke foto's"
Dat heb ik wel vaker, dan lijkt mijn reactie zo van weinig toegevoegde waarde, omdat het er al een paar keer staat, dat ik maar niks post