Dorien66 schreef:Het feit dat mensen hun best doen, betekent niet automatisch dat ze het goed doen. Ik heb zo'n pesthekel aan dat argument. Het raakt kant nog wal.
Over of de mods hier hun werk goed doen, heb ik mijn twijfels. Ik heb de laatste tijd hele rare dingen zien gebeuren, ook heel gebruikersonvriendelijke dingen, dusse... Meer transparantie zou ik zeer toejuichen. Want misschien zie ik het wel fout.
En nee, ik heb het niet over mezelf, en ook niet over mijn vriendjes van 'een bepaald forum'. Ik heb het over voor mij totaal onbekende gebruikers, die het slachtoffer worden van ondoorzichtige regels, die naar goeddunken van een mod keihard toegepast worden.
Het is onmogelijk dat een gebruiker een OW krijgt door 1 moderator. Hiervoor zijn altijd meerdere moderators nodig voordat er een OW wordt gegeven. Als je het niet eens bent met een ontvangen PB, dan is dat ook gewoon aan die moderator te melden. Ben je het na overleg nog steeds oneens, neem dan contact op met een van de andere moderators, of de BZC.