Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ik begin het echt jammer te vinden dat dit niet snel op te lossen is. Zag vanmorgen ook het beheer meelezen... maar er wordt gewoon niets gedaan behalve slotje. Waardoor TS en andere betrokkenen onterecht worden gestraft voor een goede en overwegend nette discussie.
En ik weet dat sancties naar bokkers toe niet besproken worden met derden maar ik vind het schrijnend dat zulke opruiende en afschuwelijke posten voor de slachtoffers blijven staan. Die zijn toch even weg te gummen totdat overlegd is en eventueel met onderbouwing van het team weer teruggeplaatst kunnen worden mocht het team vinden dat ze prima kunnen.....
Werkelijk ik kan er met mijn kop niet bij
Prrrr schreef:Maar echt: het topic is nog geen halve dag geleden op slot gegaan... het is niet alsof er niks gebeurt, het is alleen nog niet zichtbaar. Is even pas op de plaats en kijken wat er nou in die dikke vijftig pagina's gebeurd is nou zó'n dom idee?
Ikima schreef:Met zulke kwetsende opmerkingen kan er geen pas op de plaats gemaakt worden, er moet snel gegumd worden, in het verleden is er genoeg aangetoond dat er rap gegumd kan worden voor onbenullige opmerkingen zelfs in het bewuste topic, waarom durft een gastmod die verantwoording niet te nemen?
Prrrr schreef:Een hart onder de riem kan ook uitstekend via pb, daar hoeft het topic niet voor open.
Je kunt je misschien voorstellen dat het in dit geval verstandig is om niet in verschillende stappen te bedenken wat je met het topic en de hoofdrolspelers wil, maar dat er één lijn wordt vastgesteld die dan vervolgens wordt uitgevoerd. Het is verstandig om die lijn met het team vast te stellen, en de mensen die er al mee bezig zijn geweest, niet met de mensen die toevallig beschikbaar zijn.
En over maatregelen naar individuele bokkers wordt überhaupt niet gecorrespondeerd, behalve met de bokker zelf.
Prrrr schreef:Ik durf als gastmod die verantwoordelijkheid niet te nemen juist omdat er actief gemod is. Ibbel is stomweg nog niet in gelegenheid geweest om ernaar te kijken of haar mening te geven en als zij met een bepaald beleid gemod heeft blijf ik er met mijn vingers af. Juist vanwege de eenduidigheid en het voorkomen van meten met twee maten.