Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patatkraam schreef:Ik heb evengoed het idee dat er in de modkringen ook nogal wat vriendjespolitiek heerst
Nayomie schreef:Als ik zo vrij mag zijn, vind ik dat bokkers niet moeten gaan stemmen, maar het aan de moderators en/of beheerders overlaten. Zij kijken naar kwaliteiten.
xManon_ schreef:Het voelt niet goed dat wij geen inspraak hebben op degenen die het forum leiden en ons regels opleggen.
Wendy schreef:patatkraam schreef:Ik heb evengoed het idee dat er in de modkringen ook nogal wat vriendjespolitiek heerst
Dat denk ik niet alleen, dat weet ik ook.
En bovenstaande uitspraak maakt mij dan meteen weer ongeschikt. buiten dat ik er ook geen belangstelling voor heb.
Vroeger had ik die belangstellign wel trouwens, maar dat is al jaren geleden
Telpeva schreef:xManon_ schreef:Het voelt niet goed dat wij geen inspraak hebben op degenen die het forum leiden en ons regels opleggen.
Inspraak willen hebben op iets dat niet je eigen bezit is, vind ik dikke onzin.
Op een forum ben je te gast, er wordt niemand iets opgelegd, je bezoekt de website vrijwillig. Als er al regels zouden veranderen heb je altijd nog de keuze om jezelf aan te passen, of om de website te verlaten
Telpeva schreef:Patatkraam;
Bokt is geen dictatuur, maar een website met een eigenaarMocht de eigenaar nieuwe regels verzinnen, dingen willen veranderen, of voor mijn part per direct de stekker eruit willen trekken, heeft hij gewoon het recht om dat te doen
de site is gewoon zijn eigendom. Heeft niks met dictatuur te maken, dat vind ik zelfs een rare vergelijking.