brandy was mijn lievelingspony van de manege en ik houd van haar dus daarom love en 2 is van to dus dat ze ook van mij houd
(vreselijk penny eigelijk)
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 17-06-12 22:21
Anoli schreef:
wat dacht je al die tijd dan dat mijn naam voor moest stellen?
Nou, ik dacht eigenlijk al die tijd aan een latijnse benaming voor het diertje uit je avatar, of een officiele benaming voor de vlaggen of iets in die richting (blond, I know I know)
Mijn bijnaam is Sassi. Doe er een i achter en je hebt Sassii
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 17-06-12 22:29
Anoli schreef:
hihi nee deze kangoeroe heb ik nog maar pas en daarvoor had ik het kijkwijzer plaatje wat waarschuwd voor sex... (die voetjes)
He dat is grappig, die ken ik nog, volgens mij heb je die toen best lang gehad ook! ik ben er zo een die users herkent aan de avatars, niet zozeer aan de naam... en die met de kijkwijzer voetjes kan ik me prima herinneren
Mijn naam (Yvanka) Daar de afkorting van (Yf) + wat variatie
BaileyMix
Geplaatst: 17-06-12 22:53
Mijn allerliefste ponytje, Bailey. En er moesten uiteraard nog 2 paardennamen een hondennaam en 2 kippennamen bij, wat dus niet lekker past Dus alles bij elkaar gegooid.. Tadaaa; Mix. En omdat Bailey=Baileys=drank=mix Vergezocht maar ala we houden 'm maar.
Ik heb een aantal jaren geleden een vzw (stichting in NL) opgericht. Deze heeft de naam Horsetopia gekregen en zodoende ga ik nu zo ook door het bokt-leven
Lau
Geplaatst: 17-06-12 23:28
mijn naam is laura en ik word vaak lauratje genoemd omdat ik de jongste laura ben bij ons op stal en vandaar afgekort Lrtj_.