Bokt beschermt tere kinderzieltjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 12:48

DaniBanani schreef:
Ik vind een foto van een paard waar ingewanden uithangen een duidelijk voorbeeld van een overbodige foto. Je kan het prima in woorden beschrijven. Bij een genezende wond is dat een stuk lastiger. De foto's voegen iets toe, verduidelijken het verhaal. "Paard met tuig waar darmen uithangen" lijkt mij beschrijvend genoeg, daar is geen beeld meer bij nodig.

Mwah, iemand kOn me nav de kleuren waarmee het paard gevlochten was vertellen dat het om een Portugees stierenvechters paard ging...

Ninia

Re: Bokt beschermt tere kinderzieltjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 14:36

[quote]Als ik de jeugd van tegenwoordig (en sommige jong volwassenen) om me heen bekijk ???
Over het algemeen grote bek brutaal asociaal en oei oei als ze een schokkend beeld zien dan zijn ze helemaal van de kaart.
Maw grote bek maar zien de consequenties er niet van. [quote]

En dat is nou precies het kenmerk van jeugd. Niks mis mee, de oude grieken mopperden al op hun jeugd. Is nog helemaal biologisch te verklaren ook, het vermogen om oorzaak/gevolg te verbinden komt in de jaren na de pubertijd pas.
Dus dat is niet zo gek allemaal. ;)
Maar Stef, vertel me nou eens waarom je die foto van een paard in doodsnood rennend met de darmen eruit, dan plaatst. Ik probeer te begrijpen wat voor anderen dan een reden is om zo'n filmpje te plaatsen. Wat wil je ermee? Niet aanvallend bedoeld, maar ik snap het gewoon niet. Ik heb die drang zelf helemaal niet.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 14:44

Mijn vraag was of iemand wist wat er daar gebeurt was.
Foto dook op Facebook op en ik kon niet vinden wat er gebeurt was. Ik wilde dat weten. Foto stond keurig in link, met vermelding wat er te zien was en dat het schokkend was

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 10:34

Ik ben pas 11, maar kan echt wel tegen schokkende foto's hoor. Ben wel wat gewend, kijk elke dag het nieuws en wat daar allemaal voorbij komt...

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 19:24

En is dat eigenlijk niet heel triest, dat een 11 jarige al immuun geworden is voor de ellende van de wereld.

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 19:43

nee hoor ? :') ik kan gewoon heel goed tegen die dingen _O-

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 20:13

PuurxNatuur schreef:
nee hoor ? :') ik kan gewoon heel goed tegen die dingen _O-

Ik denk dat je de strekking van mijn opmerking nog niet helemaal kan bevatten :)

PuurxNatuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 20:22

Ik begrijp wat je bedoelt hoor.. :)