[Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:54

Mag ik PB met lijstjes?? Vooral de min lijstjes. :)

Winged

Re: [Dienstmededeling] BoktBeheerBulletin maart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:55

Mag ik ook een pb'tje via bokt over de goede woorden?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:57

Ik wilde vroeger een paard, maar dat mocht niet. Toen kocht ik maar een hele kleine pony. Eigenlijk pastte het niet, maar ik wilde zo graag rijden! Toen ging ik dressuur doen met die pony, ik kon meelopen als ik in het zadel zat. Ik heb nog wel een zadelmaker laten kijken, maar die kon daar niets aan veranderen, het lag er aan dat de pony te klein was volgens hem. Echt belachelijk! Kon ik er wat aan doen dat mijn voeten de grond raakte, ik mocht geen paard! Ik had al geprobeerd om haar paardenbrokken, biks en muesli te voeren, maar daar wordt ze niet groter van! Iemand gaf me de tip om lavendel in de stal te hangen, maar dat hielp ook niet!
In stap ging het nog wel, dan kunnen mijn voeten het prima bijhouden, maar in draf en galop gaat het te snel. Wijken gaat al helemaal niet, dan komen mijn voeten tussen haar benen in de knoop!
Ik vroeg me af of jullie nog wat rijtechnische tips hebben, ik heb al grondwerk geprobeerd, maar dat hielp niets, dan geeft ze alleen maar een bok! Daar werd ze niet groter van…. Ik zou met haar zo graag naar de OS willen gaan voor een wedstrijd en daar piaffe en passage willen doen en een pirouette! Sommige mensen zeggen dat ik moet stoppen met rijden en alleen nog maar moet longeren, maar daar is helemaal niets aan! De aanleuning is in orde, volgens mij instructrive moest ze dan lekker voorwaarts worden, maar dat doet ze niet! En ik trek nog wel zo hard om haar te laten negeven! Dat lukt ook.
Verder vroeg ik me ook af hoe ik de achterhand onder de voorhand kan krijgen?! Dat doet ze namelijk niet, maar het lijkt me ook wel lastig want dan gaan ze toch zitten?

Ik heb ook al geprobeerd met haar te springen trouwens, maar mijn voeten bleven achter de caveletti hangen natuurlijk.
Moet een paard trouwens peesbeschermers en springschoenen om hebben als ik ga springen? Want die heb ik niet. Kogelbeschermers wel, dus die kan ik wel om doen! Aan de voorbenen toch?

Verder wil ik nog even zeggen dat ik het heel erg leuk vind op bokt. De Moderator is soms heel streng, dat vind ik stom. Maar de nieuwsredactie, mids en het beheer zijn heel lief. In de wiki staat heel veel informatie!

en ik kan het weten!!! Kijk maar naar mijn PQ!!!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 15:58

secricible schreef:
en ik kan het weten!!! Kijk maar naar mijn PQ!!!

Haahahahahahahaha _O- _O-

You made my day! :')

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:03

ik zou ook nog een heel technisch verhaal kunnen schrijven met minpunten, maar wil niet omlaag, lol...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:20

Toen ik 0 was wilde ik al een schetlander, ik noemde hem Pokemon. Hij was 1 jaar toen ik hem zadelmak maakte. Hij kreeg roze peesjes om en ik had wel 100000 setjes. Zijn wedstrijdnaam was Totilas. Edward heeft het dus van mij gepikt, echt sielugh. Ik reed hem vaak met slof en hij was heel liev. Mensen noemen me penny maar zo heet ik helemaal niet. Toen hij 3 was ging hij dood, ik had hem groentensoep gegeven. Ja wist ik veel.
Toen kreeg ik een andere van mijn lover. Deze noemde ik Bonfire. Ik kocht toen een aansnoerneusriem en dacht dat het dan beter ging. Van Iris82 kreeg ik de tip om de slof met bandages vast te maken aan de aansnoerneusriem. Die bok ging lopen toen, echt wel! Ik rijd wel altijd met cap want soms gaat hij zo strekken dat ik een hoefijzer tegen me kin krijg.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:21

Suzanne, had jou toch wel geschat op iemand met veel kennis :P

Jeetje wat een prachtig weer vandaag. Ik besloot op stap te gaan met mijn paard en mijn pony. Normaal gesproken zijn we meer bezig met de sport, maar vandaag hadden we geen wedstrijd en konden we dus lekker naar buiten. We waren net op pad toen Tinka een vreugde bok gaf. Ze was dan ook lekker voorwaarts. Onderweg zagen we wat mandarijntjes en een paar lavendelplanten. Thuis heb ik haar wat muesli biks en paardenbrokken gegeven.

Normaal gesproken doe ik aan dressuur en springen. Ik doe niks aan grondwerk en western, longeren doe ik om de dag. Pas geleden had ik wat problemen met het zadel, ik heb de zadelmaker langs laten komen en nu gaat het stukken beter.
Vanaf nu kunnen we verder stappen zetten iun de aanleuning, een actieve voorhand en achterhand, wijken, het oefenen van de piaffe, passage en piroutte. Daar heb ik zin in! Voor het springen heb ik direct wat cavaletti aangeschaft. Ook heb ik voor Tinka nieuwe kogelbeschermers en peesbeschermers en springschoenen. Voor mijzelf een goede cap want Tinka bokt wel eens.
De meeste van mijn informatie haal ik op www.bokt.nl Daar heb je verschillende mods, mids, beheer mensen, nieuwsredactieleden en wiki mensen. Voor als je het wil weten, als je een groene naam ziet, dan heb je te maken met een moderator. Dan moet je heel hard wegrennen.
Andere belangrijke zaken op bokt:
http://www.bokt.nl/wiki/Hoofdpagina
[MA] beware of the penny ........
[HK] beware of the penny deel 2
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk
en natuurlijk [FZ] Nog 1 maand tot 1 april..

en voor vragen kun je altijd terecht bij memberlist.php?mode=viewprofile&u=2

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:22

Winged schreef:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee, penny rules!!!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:23

Winged schreef:

Jeetje wat een prachtig weer vandaag. Ik besloot op stap te gaan met mijn paard en mijn pony. Normaal gesproken zijn we meer bezig met de sport, maar vandaag hadden we geen wedstrijd en konden we dus lekker naar buiten. We waren net op pad toen Tinka een vreugde bok gaf. Ze was dan ook lekker voorwaarts. Onderweg zagen we wat mandarijntjes en een paar lavendelplanten. Thuis heb ik haar wat muesli biks en paardenbrokken gegeven.

Normaal gesproken doe ik aan dressuur en springen. Ik doe niks aan grondwerk en western, longeren doe ik om de dag. Pas geleden had ik wat problemen met het zadel, ik heb de zadelmaker langs laten komen en nu gaat het stukken beter.
Vanaf nu kunnen we verder stappen zetten iun de aanleuning, een actieve voorhand en achterhand, wijken, het oefenen van de piaffe, passage en piroutte. Daar heb ik zin in! Voor het springen heb ik direct wat cavaletti aangeschaft. Ook heb ik voor Tinka nieuwe kogelbeschermers en peesbeschermers en springschoenen. Voor mijzelf een goede cap want Tinka bokt wel eens.
De meeste van mijn informatie haal ik op http://www.bokt.nl Daar heb je verschillende mods, mids, beheer mensen, nieuwsredactieleden en wiki mensen. Voor als je het wil weten, als je een groene naam ziet, dan heb je te maken met een moderator. Dan moet je heel hard wegrennen.
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

Gaat het wel om kennis? :)* Ik durf het niet te zeggen... :))

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:24

Nee, het gaat om het veel praten over paarden, pony's en dat je de piaffe graag wil leren via www.bokt.nl :+

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:24

lavendel pony!
Moet opletten wat ik schrijf hier hahaha

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:25

1 en 0

Desty

pony lief hè!

secricible

ik snap alleen nog niet de link met lavendel...

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:26

Ik ook met g.roentesoep en m.andarijntje niet...

Winged

Ga je weer naar de +kant? :P

De meeste van mijn informatie haal ik op http://www.bokt.nl Daar heb je verschillende mods, mids, beheer mensen, nieuwsredactieleden en wiki mensen. Voor als je het wil weten, als je een groene naam ziet, dan heb je te maken met een moderator. Dan moet je heel hard wegrennen.
[WZ] Wikizaken)
[YRT] Young rider talk

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

De nieuwsredactie is lavendel.

Desty

Ik had me ergens versproken!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:27

g.roentesoep heeft met p.okemon te maken, die is vrij obvious. Mandarijntjes is een + woord toch?

secricible

maar als het om de kleuren van het team gat, zou rood ook op moeten leveren....

secricible

rood, Nee dus...
Laatst bijgewerkt door secricible op 01-04-12 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Winged schreef:
Nee, het gaat om het veel praten over paarden, pony's en dat je de piaffe graag wil leren via http://www.bokt.nl :+

Ech nie, daar gaat het zowiezo, zo wie zoo, niet om. Ik wil praten over setjes, peesjes, mandarijntjes en shetlanders. Ben nog op zoek naar een roze cap en een roze slof. Dat is pas interessant. Pennymeisjes zijn de bom, leve Justin Bieber! Als hij nou in Penny's Shadow speelde won die film echt wel een oscar!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:28

Ik kijk geen p.okemon... vandaar! Waar komt p.okemon dan vandaan?
Ja m.andarijn is +

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:28

p.okemon was een boktpersoon, die had een (oef, moeilijk typen zo) paard gestolen en voerde hem g.roentesoep omdat ze geen muesli of biks kon kopen. Eventueel probeerde ze ook nog b.akstenen....

EDIT: [VSW] pony nemen dees dus

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 16:29

Ahhh vandaar!
Doet b.akstenen ook iets?!