Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elin_ schreef:suikerp schreef:Zal ik je eens iets verklappen? Op de manege waar jij komt roddelen ze ook over je, je buren roddelen over je en oh ja, je klasgenoten ook!
Ach daarom. Daarom zeg ik ook heel hard om lachen en lekker laten leven.
Manegepaard schreef:suikerp schreef:Zal ik je eens iets verklappen? Op de manege waar jij komt roddelen ze ook over je, je buren roddelen over je en oh ja, je klasgenoten ook!
Maar het is wel erg klote om daar achter te komen, geloof mij maar.
KasparovX schreef:Ik bescheur me al tijden om die lui op pp! Ik moet altijd denken aan die twee oude mopperende mannetjes van de muppetshow.
Beetje zielig ook wel...
Wel is het een handige manier om leuke bokt-topics te vinden.
Hoe klein onderdeel het topic over bokt iszie je wel door op “actieve berichten” te klikken. Meestal is dat het enige actieve topic en is de rest een paar dagen oud!
"Kaartje" is trouwens ook een echte aanrader.
Ik denk dat bokt niet alleen maar nette berichten wil vanwege de adverteerders. Wat dacht je van de jongeren? En ik, als ruim volwassene, stel het ook op prijs.
Feria schreef:Manegepaard schreef:Maar het is wel erg klote om daar achter te komen, geloof mij maar.
geloof me als je dat genoeg meemaakt lach je er gewoon mee
Ik vind wel dat er best grove dingen worden gezegd daar, maar ook wel grappige soms.
Soms zit er wel een waarheid in.
KasparovX schreef:Ik bescheur me al tijden om die lui op pp! Ik moet altijd denken aan die twee oude mopperende mannetjes van de muppetshow.
Beetje zielig ook wel...
Wel is het een handige manier om leuke bokt-topics te vinden.
Hoe klein onderdeel het topic over bokt iszie je wel door op “actieve berichten” te klikken. Meestal is dat het enige actieve topic en is de rest een paar dagen oud!
"Kaartje" is trouwens ook een echte aanrader.
Ik denk dat bokt niet alleen maar nette berichten wil vanwege de adverteerders. Wat dacht je van de jongeren? En ik, als ruim volwassene, stel het ook op prijs.
Elma_ schreef:@ Jesito, je doet nu precies hetzelfde als waar je het niet mee eens zegt te zijn. Mensen in persoon aanvallen. Is toch niet nodig?
Fiffill schreef:Dat is ook wat ik bedoel Arabeskals je er echt mee zit kun je je toch gewoon aanmelden om je zegje te doen
Ojajoh schreef:Elma_ schreef:@ Jesito, je doet nu precies hetzelfde als waar je het niet mee eens zegt te zijn. Mensen in persoon aanvallen. Is toch niet nodig?
Dus dat!
want jij, jesito, kan niet oordelen achter je schermpje of ik wel of geen leven heb
het feit dat jij graag voor andere denkt zegt al genoeg, dank je...