Ayasha schreef:Waarom?
Goede vraag. Zou het antwoord ook zo niet weten. Krijg er iig een heel afstandelijk gevoel bij en het geeft mij de indruk dat de een meer zou zijn dan de ander. Weet dat veel mensen dat niet hebben, maar dus wel.
Waves schreef:Kuggur schreef:Ik zou er niet over peinzen mijn berichten te versimpelen omdat er mensen op bokt komen wiens wwordenschat nogal te wensen overlaat.
Ik ben eens aangesproken op het gebruik van de term "anachronisme", was té moeilijk, nota bene in een wetenschappelijke discussie over evolutie....
Weet je wat ik erg vind.... (oma komt even zeuren).. Dat mensen zich er totaal niet meer voor schamen dat ze te weinig kennis hebben. Tegenwoordig is het schijnbaar hartstikke normaal om te roepen dat anderen te moeilijk doen en dat jij de norm bent met je breezertaal en dyslexie. Kom op zeg, een woord als anachronisme ga je dan toch googelen?? Google, pak een ouderwets woordenboek, vraag het aan je moeder, let op in de les Nederlands.
Maar heb een beetje trots! Verbeter jezelf, leer en groei. Dát mis ik bij sommige mensen hier op Bokt.
Het gebrek aan woordenschat van sommige is ook gewoon onvoorstelbaar.
Ben het er mee eens dat bokt voor de lol is. Mijn schrijfwijze is op bokt best rampzalig, zeker mijn spelling is vaak om van te janken, maar heb weinig zin om op bokt daar moeite voor te doen.