Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IkenVin schreef:Welkom...Helaas ben je beetje te jong
Maar Wat vind je zoveel leuker aan western als dressuur? Meer actie of juist het meer ongedwongen rijden ofzo.. Ik ben totaal geen westernruiter dus ik weet daar niks van. Maar vanwaar je overstap?
Laura_x_ schreef:Bereid je maar voor![]()
Welkom op Bokt![]()
Ik zal ook maar even wat inhoudelijks posten dan.
Goed dat je de basis in ieder geval nog wel wist, anders zou je helemaal opnieuw hebben moeten beginnen. Maar je weet wat ze zeggen, paardrijden is net fietsen: je verleert het nooit helemaal.
En western, tja, helemaal geweldig hoe het er uit ziet. Ik heb het altijd al willen doen en ook les in willen volgen. Maar 1) Ik had niet de juiste paarden ervoor en 2) Er is geen manege die goed western les geeft bij mij in de buurt. Wel heb ik een paar jaar terug 2 uur in de auto gezeten voor een proef westernles. Ach, komt later nog wel.
Ik rijd nu volgens de klassieke rijkunst, dus met barebackpad (soms het boomloze zadel),een bitloos hoofdstel in en gaan met die banaan. Dit is voor mij echt het pure 'vrijheidsgevoel' en vind het ook fijn om echt ergens voor te trainen. Kan uren over mijn huidige verzorgpony vertellen, zal ik hier maar niet doen![]()
Mijn inhoudelijke berichtje is mislukt.![]()
Laura_x_ schreef:Daar kan je het natuurlijk ook mee vergelijken. Fietsen, zwemmen, paardrijden, zelfs lopen haha
Ah, maar ik kom niks tekort met mn geweldige verzorgponyBen echt helemaal gek met dr
![]()
Tja, dat krijg je dan he, zitten we beiden niet op te wachten denk ik.
Oh sorry, dat was ik er vergeten uit te halen
Robbedoesh schreef:Laura_x_ schreef:Daar kan je het natuurlijk ook mee vergelijken. Fietsen, zwemmen, paardrijden, zelfs lopen haha
Ah, maar ik kom niks tekort met mn geweldige verzorgponyBen echt helemaal gek met dr
![]()
Tja, dat krijg je dan he, zitten we beiden niet op te wachten denk ik.
Oh sorry, dat was ik er vergeten uit te halen
je hebt dus ook echt meerdere verhalen geschreven en toen uiteindelijk deze gekozen.
En na lang denken over welk verhaal het leukst zou zijn heb je de rest weg gehaald maar ben je het kleine zinnetje vergeten!