Bokt Magazine, wat vinden we ervan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:33

capopjekop schreef:
Vind het trouwens wel een tikkie tegenvallen, had er meer van verwacht eerlijk gezegd.

ik ook, het is nu een bokt promo boekje met reclame en dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

ach ja, het idee was leuk ;)

Dribbel

Re: Bokt Magazine, wat vinden we ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:34

Wat had je anders verwacht loulou?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:35

ik heb hem nog niet binnen ( Ik krijg hem binnen samen met Bit)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:35

Tja ik begin nu toch wel te twijfelen.... vind 7euro wel duur voor z'n boekje

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:36

7 euro is niet alleen voor het magazine, maar je krijgt er het maandblad Bit bij. Het magazine is al het ware een extra'tje.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:37

tja dan nog vind ik het duur :o

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:38

Sjors schreef:

Dat kan, maar ik dacht dat je bedoelde dat alleen het magazine 7 euro was.

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:41

Ik heb hem ook binnen, alleen nog niet in kunnen kijken want mijn dochtertjes waren het eerst bij de brievenbus.. :))

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:41

Sjors schreef:

Dan koop je hem niet :Y) , Bit is gewoon een wat duurder tijdschrift maar vind ze het geld wel waard :j .

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:47

Dribbel schreef:
Wat had je anders verwacht loulou?

zoiets al die colum die erin staat, dat had ik wel verwacht. maar geen uitleg over wat de 'huiskamer is' en hoe leuk bokt is.

ik begrijp nu dat het vooral gemaakt is om bit lezers naar bokt te lokken, dan begrijp ik deze opzet. maar ik had een magazine verwacht voor bokkers en dan verwacht ik geen promo boekje, want wij zijn allemaal al ingeschreven op bokt.nl

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:50

Het is idd geschreven voor niet-bokkers die een Bit abonnement hebben of een Bit kopen, maar ook voor bokkers staan er interessante dingen in, zoals twee uitgelichte community's e.d. Als we de insteek van een voor bokkers geschreven magazine hadden genomen, dan kon het niet bij Bit uitgegeven worden, want dan was het onbegrijpelijk en niet interessant voor de Bit abonnees.

Sharissael

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:52

Ik vond hem indd ook een tikkie tegenvallen, had net zoals loulou niet verwacht over de uitleg van huiskamer e.d. beetje jammer

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:53

Dribbel schreef:
Het is idd geschreven voor niet-bokkers die een Bit abonnement hebben of een Bit kopen, maar ook voor bokkers staan er interessante dingen in, zoals twee uitgelichte community's e.d. Als we de insteek van een voor bokkers geschreven magazine hadden genomen, dan kon het niet bij Bit uitgegeven worden, want dan was het onbegrijpelijk en niet interessant voor de Bit abonnees.

Dat had wel wat duidelijker naar buiten mogen komen bij het promoten van het magazine, als het aan mij lag.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 15:57

Vind dat we niet mogen zeuren voor een blad wat je gratis bij een ander tijdschrift krijgt en wat je anders eenmalig 3,50 kost...
We maken al jaren Gratis gebruik van bokt... het maken van een tijdschrift kost al meer dan genoeg en het onderhouden van het forum ook. Het is gewoon een extratje voor de 10 jaar dat bokt bestaat, een super leuk initatief. en dan staan er meer reclames in of is het niet letterlijk gemaakt voor de mensen die al lid zij van bokt, so what, het is toch hardstikke gaaf dat je over 15 jaar als het nummer voor het 25 jarig jubeleum (ja bart vind wel dat we het er in moeten houden :+ ) uit komt je deze nog lichtelijk vergeeld in de kast hebt liggen :D .

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:01

En ook hier is hij in de bus gevallen. Wel leuk, maar had het leuker gevonden als er meer persoonlijke dingen van bokkers in hadden gestaan. Misschien een idee voor 25 jaar bokt ofzo :))

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:07

ik vind m gaaf :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:11

Wacht geduldig af, want hier is nog steeds niks bezorgd... -O-

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:12

Dribbel schreef:

Een blad dat alleen interessant is voor mensen die dagelijks op Bokt zitten had wel met de Bit mee gekund maar een beetje vreemd is dat wel. Bit wordt in totaal 23.000 keer gedrukt, het BJM zou met Bit mee gaan en los verkocht worden. Dan zit je dus met tienduizenden bladen die gelezen worden door mensen die wel ooit van Bokt gehoord hebben maar geen idee hebben wat daar nou precies gebeurt. Die mensen hebben ook geen flauw idee waarom het noemen van Farbenfroh en Pokemon grappig zouden moeten zijn :+

Daardoor dus de lastige opgave om met vrijwel geen budget en weinig ervaring een blad te maken dat voor zowel doorgewinterde Bokkers als willekeurige kopers van de Bit interessant is. Heb zelf eigenlijk het idee dat we daar behoorlijk in zijn geslaagd :) Natuurlijk hadden het meer artikelen kunnen zijn, het blad had dikker kunnen zijn, etc, etc, maar daar staat dan weer een hoop tijd en geld tegenover. Het jubileum is super leuk en dit blad maken en uitbrengen is ook super leuk maar het mag geen duizenden euro's gaan kosten. Dat geld stoppen we liever in b.v. het muffin project ;)

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:25

hij is er! :) vind 'm hartstikke leuk geworden hoor.
alleen jammer dat je de divoza bon uit de voorkant moet knippen..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:27

ik heb m nog niet ontvangen.. ;(

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:28

fenna1995 schreef:
hij is er! :) vind 'm hartstikke leuk geworden hoor.
alleen jammer dat je de divoza bon uit de voorkant moet knippen..

Maak je kopietje??

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:29

Of bestel hem online ;)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:31

Daphne__ schreef:
Trouwens, krijg je later nog bericht voor het betalen? Ik zou namelijk achteraf betalen, maar heb alleen het blad gekregen en verder geen accept. oid :n

Denk dat er overheen gelezen word omdat ie onderin staat, dus nog maar ff een keer :)

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:34

Daphne__ schreef:
Daphne__ schreef:
Trouwens, krijg je later nog bericht voor het betalen? Ik zou namelijk achteraf betalen, maar heb alleen het blad gekregen en verder geen accept. oid :n

Denk dat er overheen gelezen word omdat ie onderin staat, dus nog maar ff een keer :)

wees blij :oo

Steefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:35

is niet leuk!!! :(
ik woon hier in zo'n boerengat ( t lijkt wel of de post gaat hier nog met postduif ) lees alle enthousiaste reacties en baal dat ik hem zelf nog niet binnen heb.
Laten we hopen op morgen :D