Bokt zó moeilijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 23:58

Ja lijkt mij ook.. :D
oneliners gebruik ik niet zo vaak hoor, mag overigens ook niet. :)

Edit ts: Ik vind het nogal wat dat je zegt over mensen: die nergens wat van snappen, niet bepaald respectvol hè? :)
En natuurlijk zijn er ook raszuivere penny's de meeste zijn wel min of meer penny geweest. Je kunt je erover op gaan winden, of gewoon overheen lezen.
Aan jou de keus ;)

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 00:02

Ik begin er een beetje genoeg van te krijgen.

Het begint hier nu ook zo'n topic te worden waar ik normaalgesproken al lang niet meer doorheen zou zijn gekomen.

Mijn vraag was of er ook andere "clubs" of zoiets waren waar ik me meer thuis zou voelen en daar heb ik antwoord op gekregen. Dank jullie wel. Ook heel erg bedankt voor de pb-tjes.

De rest ben ik al meerdere malen op terug gekomen en heb ik ondertussen voor mezelf een oplossing voor gevonden en die ook opgeschreven voor jullie. Meerdere keren uitgelegd hoe ik het bedoel, maar als er steeds mensen blijven die zich aangesproken voelen dan bied ik daar nogmaals mijn verontschuldigingen voor aan, maar hou het hier verder bij.

Ik ga lekker slapen. Weltrusten voor allemaal!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:04

emirr schreef:
Er is geen beginnen aan hier.

Ik noem de vervelende meisjes waar ik me aan erger omdat ze nergens iets van snappen en alleen maar tegen zijn in allerlei willekeurige topics waardoor ik er niet doorheen kom ... pennymeisjes.

Niet alle meisjes onder de 15, 18, 25 of 85 (whatever). Gewoon.. alleen maar "die vervelende meisjes waar ik me aan erger"...

Ik bedoel helemaal niemand die tot nu toe in mijn topic geschreven heeft (en waar is nou weer die nee-schuddende smiley)

Waarom voel jij je nou weer aangesproken dat je een pennymeisje zou zijn?
@wie dan ook

maak je er niet te druk om ;)
ik zou mij niet meer verdedigen als ik jou was, je hebt het al redelijk recht gebreid en excuus aangeboden en dan moet het ook wel klaar zijn........
maar goed ook dat zal je moeten leren op bokt dat je de zuigers op een gegeven moment links moet laten liggen ;)

saskiakefie: ts is vrij duidelijk geweest en heeft haar excuus aangeboden,jij blijft graag zuigen he?

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:18

Sja, als je langer op bokt zit leer je ook te 'scannen'. Je leest automatisch om bepaalde dingen heen, ik kan vaak
aan een titel al zien of het de moeite waard is om te kijken. Het afzeiken zie ik al bijna niet meer, het blijft internet
en ik vertik het om dingen persoonlijk op te vatten. Als ik er zo over nadenk is dat misschien ook wel erg, dat
mensen via internet wél het lef hebben om anderen de grond in te boren, maar daar irl waarschijnlijk te schijterig
voor zijn. So be it.

Ik moet zeggen dat ik bokt het meest overzichtelijk vind van alle fora waar ik kom. En dat is knap, aangezien
het ook direct het grootste forum is waar ik actief ben.

Bokt zal voor een nieuweling net zoiets zijn als facebook, want daar ben ik ook nog steeds aan het puzzelen.

Maar ik vrees dat de mentaliteit niet te veranderen is, bokt is bokt en soms betekent het dat er erg gevoelloos
en zonder inlevingsvermogen wordt gereageerd :).

Dees90

Re: Bokt zó moeilijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:37

Ja en met aparte humor, of soms helemaal geen humor...
Gelijk op de teentjes getrapt en geïrriteerd!

Ja sommige dingen moeten gewoon echt wennen hier, komt goed ts en laat je niet gek maken...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:48

Ik moet je helaas teleurstellen als je iedereen onder de 25 niet zou willen zien.. Er zijn namelijk ook '25minners' die verstand hebben van zaken en 25plussers die alleen maar onzin uit kunnen kramen. ;)
Verder: scannen werkt inderdaad erg goed. En zolang het internet voor iedereen toegankelijk is, zullen er ook altijd mensen zijn die dingen roepen waarvan je denkt 'nou ja zeg, wat is dit nu weer voor onzin'. Zodra je merkt dat dat met een bericht zo is --> volgende bericht :)

Ik vind trouwens die ene foto hilarisch op je profiel, met je paard met vliegenmasker _O-

Oh weet trouwens niet of het al gezegd is, maar die limiet van 25 berichten is dus bedoeld om mensen die alleen hier komen om te kleppen in de HK buiten de deur te houden :)

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:50

De limiet van 25 berichten is er vooral om mensen buiten de deur te houden die niets op Bokt te zoeken hebben ;) Denk hierbij bijvoorbeeld aan mensen die enkel advertenties willen plaatsen. Op Marktplaats kost dat geld, op Bokt niet. Ook gebruikers met minder eerbare bedoelingen hou je zo buiten de deur :j

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:57

emirr schreef:
Maar euh.. Ik zit me nu de hele tijd al te verdedigen. Is ook niet nodig toch?

Oké, ik ben er nu achter dat ik "Pennymeisjes" had moeten zeggen. Als ik "al dat grut" had vervangen door "Pennymeisjes", dan was het wel goed gegaan. En "iedereen jonger dan 25 jaar" in "alle Pennymeisjes jonger dan 25 jaar".

Zo goed?
[/b]Ik begin bokt steeds beter te snappen.[/b]
Zou het handig zijn als ik het eerste bericht aan zou passen dan?

Moet je niet doen (verdedigen en snappen :D ). Je moet bokt gewoon zien als tijdverdrijf met soms leuke topics. Ik vind dit topic namelijk ook best vermakelijk. En vooral moet je 99% van de bokkers niet serieus nemen :D en sommige bokkers/topics met een kilo zout nemen, want ook de waarheid wordt niet altijd verteld.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 01:06

maar die waarheid wil je ook niet weten .....toch.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 01:12

Ik heb Bokt door de jaren heen als forum leren kennen waar heel veel kennis zit en waar je veel van kunt leren. Mensen komen en mensen gaan...en een flink discussietopic op zijn tijd weet ik ook wel te waarderen. En idd, een ongefundeerde reactie, of een oneliner van "ach wat sielugh" heb ik naar behoren leren inschatten...

Maakt Bokt er niet minder om.

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 11:59

Dankjewel voor alle reacties :j

Ik ga vast wel wennen. Het scannen ga ik vast wel leren en ik zal me proberen niet meer te ergeren aan het afzeiken.
Er zit inderdaad gewoon heel veel kennis en daar gaat het me om.

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 12:08

Hier weer even een ''zinloze oneliner, die mogelijk ook nog eens beledigend bedoelt is'':

Ik heb bijna het hele topic gelezen, en denk dat je dochter zich beter thuis zou voelen op bokt dan jij zelf.

Je neemt het veel te serieus! Ik denk dat je het beste een ander forum kan zoeken ;).

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 12:19

Ts., laat je niet gek maken. Je bent lekker duidelijk in wat je wel en wat je niets vindt op Bokt, prima toch. Je kunt niet met iedereen rekening houden en je bent niet te ver gegaan hoor. Je moet het ook een beetje met humor lezen...

Kijk inderdaad eens tussen de tips die je hebt gehad. In de huiskamer topics zit je denk ik wel goed maar wanneer je een topic ziet wat je interesseert kun je ook gewoon posten. Soms gaan topics ook heel snel en is het moeilijk bijlezen maar je leert snel genoeg welk onderdeel op Bokt wat wel of niets voor je is.

emirr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-11 12:31

44Myrthe44 schreef:
Hier weer even een ''zinloze oneliner, die mogelijk ook nog eens beledigend bedoelt is'':

Ik heb bijna het hele topic gelezen, en denk dat je dochter zich beter thuis zou voelen op bokt dan jij zelf.

Je neemt het veel te serieus! Ik denk dat je het beste een ander forum kan zoeken ;).

8-) Daar was ik ondertussen ook wel een beetje achter ja :j
Ik denk dat ik gewoon een mee-lezer word. Geen actief forumlid in de stukken die voor "iedereen" zijn. Ik heb geen zin om afgebrand te worden. Geen zin in zinloze discussies waar je toch niet uit komt. (Zoals hier ook alweer gebeurde helaas). Ik kom hier voor mijn lol.

Vandaar dat ik heel hard op zoek was naar een "club" oude-van-dagen. Rustige soortgenoten. Nu overdrijf ik natuurlijk ook, maar de mensen die ik bedoel snappen me wel ;) Het is niet precies leeftijd gebonden. Er is gewoon wel heel veel kennis bij deze mensen. Gewoon door jaren ervaring. Ik wil wel weten wat zij van dingen vinden. Hoe ze dingen opgelost hebben ooit.
Maar ik heb ze wel gevonden ondertussen! ;)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 12:39

Heel veel kennis is dankzij het bannen van leden weggesijpeld naar een ander forum.....

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:02

Ik vind het wel een beetje jammer dat sommige mensen maar doorgaan tegen TS dat ze niet thuis hoort op dit forum. Iedereen is hier welkom (als je je aan de regels houdt uiteraard ;) ) en TS dus ook. Ze is niet de eerste en zeker niet de laatste bokker die even z'n draai hier moet vinden.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:15

Nuage schreef:
Ik vind het wel een beetje jammer dat sommige mensen maar doorgaan tegen TS dat ze niet thuis hoort op dit forum. Iedereen is hier welkom (als je je aan de regels houdt uiteraard ;) ) en TS dus ook. Ze is niet de eerste en zeker niet de laatste bokker die even z'n draai hier moet vinden.

Ho-ho.....i zeg niet dat ze hier niet thuis hoort.....ik zit hier perslot van rekening zelf ook....maar voor sommige onderwerpen kun je beter een ander forum kiezen.....in mijn ogen is het niet,of-of,maar en-en.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:19

papagroom schreef:
Nuage schreef:

Ho-ho.....i zeg niet dat ze hier niet thuis hoort.....ik zit hier perslot van rekening zelf ook....maar voor sommige onderwerpen kun je beter een ander forum kiezen.....in mijn ogen is het niet,of-of,maar en-en.

ik denk dat ze doelt op andere mensen ;)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:27

oh.....je bedoelt die mensen die vinden dat ik hier ook niet thuis hoor.......

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:32

papagroom schreef:

en waar staat dat?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:34

papagroom schreef:

Hoogstens om je leeftijd. ;)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:37

tsjah.....wordt het toch tijd voor een veteranen hoekje......old riders.....LOL..

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:39

LOL PG, ik had het echt over de mensen die nogal fel uit de hoek kwamen tegenover TS. Daar viel jij niet onder hoor ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:40

papagroom schreef:
tsjah.....wordt het toch tijd voor een veteranen hoekje......old riders.....LOL..

en vanaf welke leeftijd is dat toegestaan? ts is iig oud genoeg :j
ik ben een twijfelgeval ben ik bang :')

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 17:41

He` gelukkig maar......valt deze oude bok(t) weer mee :Y)