Het zeikerige aan Bokt.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 09:39

Hahaha wat een grappig topic. :')

TS, denk je nu echt dat als jij - als nieuwkomer - een topic opent met je ongenoegen - waar er al vele over geopend zijn - het forum ineens finaal veranderd? Dat alles zich aan gaat passen aan jou?

Ja, er zijn regels.. Weet je waarom? Om dit forum draaiende te houden, om het leuk en gezellig voor iedereen te houden. Ben je het daar niet mee eens? Dan moet je jezelf eens achter je oren krabben, want de regels die hier gelden lijken me normale omgangsregels.

En natuurlijk lopen hier rotte appels rond, die heb je overal. Negeren en eventueel zelfs mensen op je vijanden-lijstje zetten.
Get over it!

Ben je het er nog niet mee eens? Blokkeer Bokt.nl en ga wat anders met je leven doen. :evaw:

geerke

Re: Het zeikerige aan Bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 09:44

TS....als je Bokt zo vreselijk vind,wat doe je hier dan?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 13:21

Zeiken dus :D

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 18:22

maar intussen vind ze het zeker toch wel meevallen want ze heeft al 122 berichten. dus zo erg is het hier niet.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:43

lonneke schreef:
maar intussen vind ze het zeker toch wel meevallen want ze heeft al 122 berichten. dus zo erg is het hier niet.

Hij vindt het wel meevallen, de TS is mannelijk :')

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 23:54

aghhhhhhhhhhhhhh een mannelijke bokker, daar worden we vrolijk van. welkom.

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:50

De boktregels hebben alle 10 de jaren dat bokt bestaat meegemaakt, dus er zullen vast goede redenen zijn (geweest) om ze te maken en te wijzigen tot wat ze nu zijn..

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:56

zodiacje schreef:
heel raar, ben al íets langer aanwezig op bokt en post ook wat meer
maar nog nooit gezeur gehad....
is bokt dan zeikerig of..

idd is net hoe je gebruikt en wat je post trouwens als je slim bent dan zet je het zelfde als ik in je onder tekst

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 18:34

Hier zijn al genoeg topics over geweest, ik TeM ..
Grapje, maar je zeikt wel. Je bent hier een maand ofzo, hebt iets meer dan 100 berichten en wilt een forum veranderen? Lukt je niet.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:30

Is TS een man?
En wij vrouwen hebben de naam dat we zeuren...moet je nagaan...

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:34

geerke schreef:
Is TS een man?
En wij vrouwen hebben de naam dat we zeuren...moet je nagaan...

Amen.

TS, bokt is inderdaad in de loop der jaren wat zeurderiger geworden, maargoed...
Stap jij eens de wijde wereld in, daar wordt ook alleen maar gezeurd :')

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:34

Ik ben het zeker wel eens hoor met haar, daarom lees ik vaak alleen maar op bokt om gewoon wat informatie op te doen. Echt reageren op discussie topics doe ik niet meer omdat alles wat je zegt toch niet goed is.

Dus ik ben meer van het mee kijken en lezen ook een tip voor jou?

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:35

xEline schreef:
Ik ben het zeker wel eens hoor met haar, daarom lees ik vaak alleen maar op bokt om gewoon wat informatie op te doen. Echt reageren op discussie topics doe ik niet meer omdat alles wat je zegt toch niet goed is.

Het is een hem ;)

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:43

gabjj8 schreef:
xEline schreef:

Het is een hem ;)

Oh joke, hem dan :p

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:44

Als 80% het er mee eens, waarom word er dan geen bokt-revolutie gestart? Geen woorden maar daden? Een beter milieu begint bij jezelf oid?
Nee, ik ben niet tegen de bokt regels. Bokt zonder moderators moet je niet willen. Hoewel ik wel vind, dat er grapjes mogen worden gemaakt..
Maar ik reageer zelden nog in echte discusseer topics, simpelweg: er komt geen einde aan. Iedereen hoort alleen zichzelf en zelfs volwassenen willen nog wel eens zelf beheersing verliezen. Laatst, was ik ook een topic aan het lezen waarbij volwassenen redelijk.... zich lieten gaan... Mijn vader las dat en vroeg wie het was. Ik klikte op het profiel en toen zei mijn vader na het zien van de leeftijd: 'Aah dat meen je niet.' Mensen hakken overal direct op in na een mening, het is gewoon een beetje vermoeiend af en toe. Zo iets zou je in het dagelijks leven niet mee maken.

Inderdaad xEline, ik heb soms ook het gevoel dat ik echt op eieren moet lopen..

dior_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 19:59

Er moeten gewoon regels zijn op een forum, anders word het een grote puinhoop,
Daarom is het ook fijn dat de mods op dit forum zijn, om de boel in de gaten te gaan houden .of om dingen te gaan verplaatsen als dat nodig is, :)
Wat ik wel erg jammer vind is, dat er niet een goede discussie kan worden gevoerd met elkaar, omdat iedereen toch zijn eigen mening wel klaar heeft liggen, en dan komt er simpel weg geen einde aan, en dan gaat het uiteindelijk. ook helemaal nerges meer over :n
En wat danique_g ook zegt, :j dat volwassenen willen nog wel eens hun zelf beheersing verliezen.

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 10:29

Ik snap nou niet wat er zeikerig is aan Bokt, behalve de mensen die een topic eventueel schade toebrengen door hem zo offtopic te maken dat het gesloten wordt.

Vind de regels nog zat te doen hoor, je mag (uiteraard op een nette manier) gewoon je mening geven. Soms denk ik ook wel eens bij een ban van iemand : nouja, had niet perse gehoeven, maar zoals eerder al aangegeven, er zijn maar een klein groepje mods op een enorm aantal actieve leden en er worden veel topics geplaatst elke dag weer.

Ik zit nu zo'n 6 jaar op bokt en er is nog nooit een topic van mij gesloten wanneer ik me aan de plaatsing regels hield. Ook niet direct wanneer mensen offtopic gingen, er werd eerst gewaarschuwd, hielden mensen zich er niet aan, dan ja, wordt het gesloten. Maar dat ligt niet als 'fout' bij de mods :P

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:04

Opmerkingen over de moderators ben ik het ook niet mee eens. Maar bij sommige gebruikers irriteer ik mij meer, een normale discussie is er niet meer bij.

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:42

Wat ik trouwens wel irritant vind zijn die berichtjes van mensen met 'blablabla, ik TeM'.
TeMmen kan toch ook prima zonder dat iedere keer maar weer te moeten melden in het topic waar het over gaat?

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:49

Tessa_1 schreef:
Wat ik trouwens wel irritant vind zijn die berichtjes van mensen met 'blablabla, ik TeM'.
TeMmen kan toch ook prima zonder dat iedere keer maar weer te moeten melden in het topic waar het over gaat?

En dan zes berichten achter elkaar haha

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 19:44

Tessa_1 schreef:

Ik tem regelmatig als er een topic verkeerd staat bijvoorbeeld en dat meldt ik dat ook in het topic, om aan te geven dat het al gedaan is en dus niet nog gedaan hoeft te worden :)
En dat temmen bedoel ik niet zeikerig oid, dat doe ik om iemand te helpen.. Als een topic op de goede plek staat, heb je immers veel meer kans op nuttige, relevante reacties

Ik begrijp dan ook niet wat er zo irritant aan is, leg eens uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 20:18

Corelli schreef:
Tessa_1 schreef:

Ik tem regelmatig als er een topic verkeerd staat bijvoorbeeld en dat meldt ik dat ook in het topic, om aan te geven dat het al gedaan is en dus niet nog gedaan hoeft te worden :)
En dat temmen bedoel ik niet zeikerig oid, dat doe ik om iemand te helpen.. Als een topic op de goede plek staat, heb je immers veel meer kans op nuttige, relevante reacties

Ik begrijp dan ook niet wat er zo irritant aan is, leg eens uit :D

Idem, ik vermeld het dan gewoon even: dan hebben de modjes niet direct het idee dat er iets heel ernstigs aan de hand :))
Ik bedoel het ook niet zeikerig; gewoon om te helpen :P
En wat daar zeikerig aan is wil ik ook best weten :D

Tessa_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:02

Nou de 1x dat het gemeld wordt is het inderdaad niet erg, maar die 10x erna zijn wel heel erg overbodig.. Dat bedoelde ik meer :)

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:04

KBTP schreef:
BAMBAMBAM!

Ik voel een heuse bokt-rel aankomen. :)) Succes ermee!

Een lekkere ouderwetse boktrel, met chips en cola, da's lang geleden :')

xEline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 21:35

Arabesk schreef:
KBTP schreef:
BAMBAMBAM!

Ik voel een heuse bokt-rel aankomen. :)) Succes ermee!

Een lekkere ouderwetse boktrel, met chips en cola, da's lang geleden :')

Nou er is nog geen rel omdat volgens mij iedereen het er wel mee eens is :9