Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tita schreef:dat bedoel ik met dat bokt ook vaak de oorzaak kan zijn alles wordt in de doofpot gestopt.
maar ja er is geen site die zo groot is als bokt al denk ik als wel alle penny's eraf halen dat er weinig overblijft
maar bokt zou best de mentaliteit mogen hebben van fok want er is nog nooit iemand dood gegaan van een goede discussie (mafia, drugs uitgezonderd)
secricible schreef:ik weet wel zeker dat bepaalde mensen dingen kunnen zeggen die anderen niet kunnen zeggen zonder een OW of ban te krijgen.
Arabesk schreef:Maar ja dat is het lot als 'bekende bokker' denk ikje valt meer op en mensen drukken sneller op het !
Arabesk schreef:Tendance schreef:En dat zou dus niet zo moeten zijn!
Gelijke monnikken gelijke kappen!! Maar helaas is dat niet hoe de wind waait!
Dat is dan eerder de bokkers zelf aan te rekenen, die sneller naar de TEM grijpen bij een lastige bekende bokker
secricible schreef:dat gevoel heb ik dus ook arabesk. Maar goed, dat is in het echte leven ook zo. Als bekende nederlander kun je minder doen dan als onbekende.
Iris82 schreef:Arabesk schreef:Maar ja dat is het lot als 'bekende bokker' denk ikje valt meer op en mensen drukken sneller op het !
Daar heb je wel een punt.
Je moet je realiseren dat niet altijd alle posts onder ogen komen bij de moderators.
En sommige mensen maken er wel een sport van om op anderen te temmen waardoor die posts natuurlijk wel opgepakt worden.
NoGo schreef:Toch denk ik wel dat als je idd een naam hebt dat je dan sneller een ow of ban hebt.
Even vertaald naar als je zelf mod bent en je merkt dat een discussie uit de hand loopt en er teveel op de man gespeeld word tussen een voor jou onbekende bokker die je al menig maal heeft geiiriteerd in een discussie en de andere bokker waarmee je ook irl goed bevriend bent, je sneller geneigd bent om de eerste een ow te geven.
En ja dat is krom maar ik denk dat het toch menigmaal achter de schermen gebeurd.
NoGo schreef:Toch denk ik wel dat als je idd een naam hebt dat je dan sneller een ow of ban hebt.
Even vertaald naar als je zelf mod bent en je merkt dat een discussie uit de hand loopt en er teveel op de man gespeeld word tussen een voor jou onbekende bokker die je al menig maal heeft geiiriteerd in een discussie en de andere bokker waarmee je ook irl goed bevriend bent, je sneller geneigd bent om de eerste een ow te geven.
En ja dat is krom maar ik denk dat het toch menigmaal achter de schermen gebeurd.
Arabesk schreef:NoGo schreef:Toch denk ik wel dat als je idd een naam hebt dat je dan sneller een ow of ban hebt.
Als gewone bokker merk je het ook, heb al eens meegemaakt dat een gebande bokker een SA aanmaakte en het duurde ff voordat dat SA me opviel en me herinnerde aan het oorspronkelijke account![]()
@ tendance; als je teveel temt en steeds op dezelfde persoon krijg je zelf ook op je klöte hoor
Iris82 schreef:Nou dat is niet helemaal correct hoor. Het beleid is er niet op gericht om OW's uit te delen. Nu met de nieuwe regels worden er veel minder OW's uitgedeeld. Veelal worden gebruikers via een sturende pb op hun postgedrag gewezen. Dat is iets waar zij natuurlijk zelf niet over zullen spreken, maar ook iets wat andere gebruikers niet kunnen zien omdat het niet in de banlijst komt.