Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:.
Het in banen willen leiden van zo'n groot forum, zonder je te veel in de achtergronden te verdiepen is een onmogelijke opgave.
sarabande schreef:Niet alleen inhoud, maar het is al eens eerder gezegd en even kort door de bocht: vaak krijgt degene die het meeste klaagt gelijk en degene die uitgedaagd is straf.
Dat zou alleen anders kunnen als er iemand is die de hele zaak volgt.
Dat is een dagtaak, dus wat is de keuze??
sarabande schreef:Maar een moddy die een discussie volgt en puur op de reacties in die discussie reageert (dus niet op eventuele priveproblemen) zal een neutrale ingreep plegen.
sarabande schreef:Kijk daar gaat het nu over Bart gaat er van uit dat het vaak onderliggende ruzies betreft omdat bepaalde mensen dat aan hem kenbaar maken.
Maar een moddy die een discussie volgt en puur op de reacties in die discussie reageert (dus niet op eventuele priveproblemen) zal een neutrale ingreep plegen.
Dat kost echter tijd en kennis van de inhoud van de onderhavige discussie.
Cody"]
[quote="sarabande schreef:Maar een moddy die een discussie volgt en puur op de reacties in die discussie reageert (dus niet op eventuele priveproblemen) zal een neutrale ingreep plegen.
Cody schreef:Maar het onderbouwde verhaal (zoals die pestcampagne achter de schermen) is toch juist niet de zichtbare discussie?
Die verhalen komen altijd pas achter de schermen boven tafel...
Cody schreef:Wat me wel opvalt, is dat mensen vaak te kennen geven op bokt, dat ze zich niet als 'de verrader' of 'de klager' willen gedragen en daarom weinig melden. Maar misschien moet er juist wel meer gemeld worden, zodat wij minder vaak de, in de ogen van die mensen, de foute beslissingen nemen?
Fitzroy schreef:Wat ik alleen ontzettend jammer vind van het feit dat Lov er nu mee stopt, is dat er nog meer moddies zijn die de criteria van Bart met voeten treden en daar wordt niets aan gedaan.Ik vind het echt niet kunnen als een mod priveruzies neerzet dan wel.