Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:41

Lous schreef:
Maar met Horse Event krijg je ook steeds ongevraagd die vraag in beeld en dan hoorde je ook nooit iemand klagen. Heeft niks met regels te maken volgens mij.

Jawel, alles. Commerciële gebruikers moet het gelag betalen voor de overvloed aan werk op ea, en vervolgens steekt het beheer tijd en energie in het promoten van een andere commercieel doel. _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:43

GamblersCup schreef:
Ok, Bart, Eline, wees eens héél eerlijk: brengt het geld op, dat Efteling verhaal?

Het brengt de efteling in ieder geval wel een smak geld op ;) :j
En ik vraag me af of zij voor al die fijne extra promotie een smak geld moeten neerleggen, of dit gewoon gratis aangeboden krijgen...

Zou ook best een link je naar míjn site onder de naam van iedere bokker willen hebben...
"Maak bokt en de ITP topics mooier: koop jij ook het paardenfotografie boek?"
- Ja
- Nee
- Misschien

:') _O-

Zo kun je vrijwel íeder commercieel doel wel "verkleden" als iets wat "leuk" is voor de forum gebruikers. 8-)

Een film krijgt een prachtig persbericht als voorpagina nieuws op bokt.
Een boek krijgt niet eens een persbericht in de nieuwsrubrieken van bokt.
En een tochtje naar de efteling wordt heel bokt rondgespamt.

Scheef. :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-04-11 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:46

Yonker schreef:
Kiwipitje schreef:
Ik vind het errrrrg grappig dat iedereen zo hamert op het gratis zijn van het forum, terwijl ze met zoveel bezoekers en de reclamebanners behoorlijk wat reclame inkomsten hebben.
Ja die weer regelrecht teruggaan in bokt.
Je denkt toch niet dat ze iets overhouden aan bokt??
Denk je dat echt? :(:)

Ing__Jarig

Re: Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:47

Mensen mag ik jullie even hartelijk bedanken voor het breken van mijn dag :')

Heb me kostelijk vermaakt, wát een drukte zeg :=

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 12:51

Femke schreef:
Zou ook best een link je naar míjn site onder de naam van iedere bokker willen hebben...
"Maak bokt en de ITP topics mooier: koop jij ook het paardenfotografie boek?"
- Ja
- Nee
- Misschien

Ik mis alweer de optie 'gaat je niets aan'!! >;)

:+

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:10

Pfffffff je hoeft niet op bokt te komen als het allemaal zo slecht en vervelend voor je is........

Het drama in Alphen a/d Rijn, Japan, Midden Oosten etc en jullie maken je helemaal druk over een link en de efteling.......get a life!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:11

Salsa schreef:
Pfffffff je hoeft niet op bokt te komen als het allemaal zo slecht en vervelend voor je is........

Het drama in Alphen a/d Rijn, Japan, Midden Oosten etc en jullie maken je helemaal druk over een link en de efteling.......get a life!

_/-\o_

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:14

Ach ik denk maar zo, als een paar rode letters (die alleen voor jezelf zichtbaar zijn) onder je avatar op een website het grootste probleem van je dag is: gefeliciteerd :D

Bokt bestaat 10 jaar. Dat mag gevierd worden! Niet zo zuur doen hoor mensen >;)

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:19

Nuage schreef:
Ach ik denk maar zo, als een paar rode letters (die alleen voor jezelf zichtbaar zijn) onder je avatar op een website het grootste probleem van je dag is: gefeliciteerd :D

Bokt bestaat 10 jaar. Dat mag gevierd worden! Niet zo zuur doen hoor mensen >;)

helemaal mee eens!

Andere mensen zijn nu in Alphen aan den Rijn aan het treuren om overledenen en hier zeuren er een antal over een rood zinnetje onder je boktnaam op een internetforum...

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:21

Kiwipitje schreef:
Ine23 schreef:
Maar dat moet toch ook? Willen ze die niet, dan zouden wij moeten betalen, jij kiest :)
Die reclame inkomsten zijn echt wel wat hoger dan de server kosten van dit forum. Bedoel niet alleen jouw post, maar alle mensen die zeggen: "Het is een gratis forum dus heb je geen inspraak." Maar júist de gebruikers zorgen ervoor dat er geld in het laatje komt dus zo raar zou het niet zijn om naar hun wensen te luisteren.

:D

Maar betaal jij er zelf voor dan Kiwipitje?
Nee, er hangt hier en daar wat reclame, maar dat is tegenwoordig op elke site wel het geval volgens mij.

En alle tijd en moeite die het beheer in dit forum steekt (wat vaak ondankbaar onthaalt wordt), ja dan vind ik wel dat ze er ook een zakcentje mee mogen verdienen.

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:22

GamblersCup schreef:
Ok, Bart, Eline, wees eens héél eerlijk: brengt het geld op, dat Efteling verhaal?

Ja ze krijgen 34 Laven, 46 zuurstokken, 538 suikerspinnen, een hand van de hond uit Fata Morgana en een hapje soep van Monsieur Cannibale. En voor straf moeten ze in het Spookhuis slapen.
Dat zal ze leren!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:23

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en HOLLE BOLLE GIJS VINDT DEZE DISCUSSIE OOK STOM!!

Afbeelding

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:24

Gulpje schreef:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

en HOLLE BOLLE GIJS VINDT DEZE DISCUSSIE OOK STOM!!

Afbeelding

_O- _O- _O-

Ing__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:24

Engeltje schreef:
GamblersCup schreef:

Ja ze krijgen 34 Laven, 46 zuurstokken, 538 suikerspinnen, een hand van de hond uit Fata Morgana en een hapje soep van Monsieur Cannibale. En voor straf moeten ze in het Spookhuis slapen.
Dat zal ze leren!

_O- _O- _O-

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 13:24

Salsa schreef:

Niet iedereen maakt zich over hetzelfde druk. En het is appels met peren vergelijken. Je druk maken over de hele wereld die kapot gaat of over iets persoonlijkers. Als men zich de hele dag druk zou maken over de dingen die in de wereld gebeuren dan kun je beter stoppen met leven. Dit is iets totaal anders, dit is gewoon iets waar iemand zich aan stoort en niet over de gestoorde mensen die er rond lopen.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:25

Suuskipje schreef:
Andere mensen zijn nu in Alphen aan den Rijn aan het treuren om overledenen en hier zeuren er een antal over een rood zinnetje onder je boktnaam op een internetforum...

Ik snap je punt. :) Het is ook zeker goed om zaken in perspectief te zetten, maar ik vind het wel een beetje een dooddoener om andermans ellende erbij te halen. Er zijn meestal wel ergere dingen in de wereld dan de 'narigheden'/'ellende'/'onplezierige dingen' die jezelf overkomen. Dat neemt niet weg je dat je jouw eigen onplezerigheden als onprettig ervaart. Dat zou dus eigenlijk niet meer mogen als je jouw stelling hanteert.

Nogmaals, ik begrijp je punt. En ik wil dat rode zinnetje zeker niet onder het kopje narigheden of ellende scharen. Maar irritant vind ik het wel, of er nou wel of niet een aardbeving in Japan geweest is. :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:25

Salsa schreef:

Agree :j

Daarbij heel leuk zo'n meeting in de efteling, zij het niet dat het voor een heel groot deel van nederland ongeloveloos uit de richting is (ik moet uit friesland komen :+ ) en dat dus naast een dure entree prijs (en echt die €5,- korting maakt het nou ook niet echt goedkoper :n ) moet ik ook nog eens bijna €27 betalen voor een retourtje ov dat zou dus voor een dagje bokt meeting: €54!! gaan kosten..

Mischien volgende keer bij zo'n massale jubileum meeting ook even na denken over de kosten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:26

Suuskipje schreef:
helemaal mee eens!

Mensen die nu vrolijk roepen "niet zo zeuren" kan ik aan 1 kant goed begrijpen.

Maar aan de andere kant; als niemand ooit ergens over zou zeuren, zou je in een ontzettend rottig land wonen inmiddels.
Zonder zeurende mensen in een maatschappij, komen er ook geen "eisen" aan een maatschappij en zonder de invloed van een burger die z'n mening laat weten, zou een maatschappij gewoon de voor de leiders ideale dingen doen. En dat is in veel gevallen NIET wat prettig is voor de burger.

M.a.w.: fijn dat jullie zelf inderdaad je hier niet aan kunnen ergeren. Prima.
Maar zeurende mensen zijn nodig om een maatschappij voor iedereen die er gebruik van maakt prettig te houden. :j
Net als regels... Ze zijn gewoon nodig. Om het fijn te houden, om mensen te beschermen, etc.

Als iedereen altijd over alles maar roept dat het zo fijn is, of gewoon z'n mond houdt, dán zou er echt een vreemde, nare maatschappij ontstaan.

Waar de balans ligt.... Tussen iets "voor lief nemen" of ergens "je mening over uitspreken/protesteren"... Tja, dat is voor iedere persoon verschillend. ;)

En die korting?
Dat stelt behoorlijk weinig voor... Bij de ANWB kreeg ik laatst een kortingsbon van € 8,- euro, dat schiet alweer wat meer op :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-04-11 13:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:27

Oh jee, Ome Jan komt ook kijken wat er aan de hand is, ik zou maar uitkijken wat je zegt!!!

Afbeelding

Engeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:29

Trek eens aan mn vinger

Afbeelding

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:30

cavaletti schreef:
Salsa schreef:

Niet iedereen maakt zich over hetzelfde druk. En het is appels met peren vergelijken. Je druk maken over de hele wereld die kapot gaat of over iets persoonlijkers. Als men zich de hele dag druk zou maken over de dingen die in de wereld gebeuren dan kun je beter stoppen met leven. Dit is iets totaal anders, dit is gewoon iets waar iemand zich aan stoort en niet over de gestoorde mensen die er rond lopen.

Tja wie de schoen past trekt hem aan. En nee het is zeker niet te vergelijken maar vraag me echt af waar het hier om gaat. (en ja heb het hele topic met één groot vraagteken gelezen en nee ik snap nog steeds de heftige reacties bij sommige mensen niet)

Nogmaals als je het allemaal zo vervelend vind hoef je niet op bokt te zitten. Niemand zit hier met een verplichting.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:30

Maar moet er nu echt zo'n ophef gemaakt worden over een simpel zinnetje of is dit eigenlijk gewoon door het nieuwe EA systeem wat aangekondigd is dat de mensen die daar veel posten een beetje kribbig zijn en daardoor alles zo groot opblazen? :D

Ing__Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:31

Gulpje schreef:
Oh jee, Ome Jan komt ook kijken wat er aan de hand is, ik zou maar uitkijken wat je zegt!!!

Afbeelding

Sjit Ome Jan, das oppassen geblazen :oo

Eskimo

Re: Kan iemand dat ongevraagde mee naar efteling weghalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:32

Wat een heeeeeeeerlijk topic :D

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 13:32

Pffff mensen waar maken jullie je druk om zeg... kom op zeg, de wereld vergaat niet door iets onder je naam!