*ff naar de fysio, dus niet teveel mauwen jullie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Ik vind het dan ook super dat ze regelmatig vragen of je het naar je zin hebt en of je het soms anders zou willen hebben. Zij bekijken dan of zij dat naar jouw wensen aan kunnen passen. .
Heino schreef:Ik vind het geen individuele gevallen mogen bespreken gedoe een beetje idioot. Juist die individuele gevallen maken dat je niet op een te abstract niveau aan het praten bent en dat knelpunten beter inzichtelijk worden. Los daarvan heb ik niet het idee dat Pucknew het nu zo verschrikkelijk vindt dat haar 'zaak' besproken wordt. Zolang het maar tot iets constructiefs leidt.
Ibbel schreef:Maar met een opmerking 'de regels deugen niet' kán niemand toch iets?
Als jij afspreekt met je kind dat-ie om 12 uur 's nachts thuis moet zijn, dan heeft dat kind zich er aan te houden.
Pas als zoonlief met het argument komt: maar vriendje XYZ mag wél om 3 uur thuiskomen (en dat bewijst door de ouders van XYZ naar voren te schuiven) is er ruimte voor discussie. En dan nóg kunnen pa en ma zeggen: pech gehad, ik wil het niet.
kyraliam schreef:Waarom voorbeelden blijven noemen? Laat die oude koeien toch in die sloot liggen, dit gaat weer net zo'n verhaal als het vorige (rondetafelsessie) worden en dat is toch allemaal oeverloos?
Mas schreef:En waar ik mijn conclusie op baseer... Ik ben zelf bijna anderhalf jaar groen geweest en ik weet dat er geen waanzinnige complotten en projecten achter de schermen spelen om bepaalde bokkers er uit te werken.
slimmerik schreef:Jammer dat het toch weer over personen gaat. Dat geeft direct weer een onredelijk gevoel als het op slot gaat. Want dan hebben de mods het weer gedaan terwijl klip en klaar aangegeven is dat het niet over bepaalde sancties en of personen mag gaan.
stef schreef:Maar nickeltje, mooie groene hulk hoor, maar wat nou als, zoals ik schrijf, voor een aantal personen juist een aantal andere personen het probleem is? Waarom mag dit niet besproken worden?
*ff naar de fysio, dus niet teveel mauwen jullie*