Karl66 schreef:Netje, ik kan die gegevens niet meer inzien, maar er zijn heel veel reacties op die enquete binnengekomen, er staat me iets van bij dat het er iets van anderhalf duizend waren, maar dat kan een mod vast wel nakijken. En EA hoorde daar bij één van de meest genoemde zaken.
Niet modden op EA is ook geen optie. Dat daar strikt gemod wordt, was ook op verzoek van bokkers die zich ergerden aan alle herhalingen en oneliners. Bokt is nou eenmaal een groot forum en dat betekent dat er heel veel verschillende meningen zijn en dat niet alles naar iedereens tevredenheid gedaan kan worden. Het is begrijpelijk dat niet iedereen blij is met de wijzigingen, maar daar staat ook een hele grote groep tegenover, die er wel blij mee is. Anders waren ze namelijk niet met deze klachten over EA gekomen.
Daarom opperde ik de optie dat TS zelf de berichten kan verwijderen...zo kan iemand zelf bepalen wat zin en onzin is....en hoeven de modjes zich daar niet meer druk over te maken.
Scheelt in mijn ogen al ONTIEGELIJK veel werk.
En in mijn ogen is een geopend topic de zaak van de TS en niet die van de mod. Vind dus ook dat het aan de TS is om te beslissen wat er wel en niet verwijdert moet worden uit een topic.
Uiteraard dient het topic dan wel aan de regels te voldoen....ik doel dan ook echt alleen op de reacties die er geplaatst worden.
Ook zou het fijn zijn als TS OP kan blijven veranderen en zodoende aanpassingen kan doen, en een overzichtelijk biedlijst in de OP kan houden.
Scheelt al een hele hoop berichten.
Wat je dus straks is dat TS bij elk nieuw bod weer een nieuw overzicht moet plaatsen...Als je OP kan blijven aanpassen scheelt dat al 20 berichten, als je veel dingen aanbiedt uiteraard.