Respecteer me omdat ik anti ben, dan respecteer ik jouw ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
* 
) maar zit wel op een christelijke hogeschool. Domweg omdat dat qua reisafstand beter te doen was, dat geef ik toe, maar ik vind het ook mooi om er nu meer vanaf te weten en me dus ook eens in 'die andere wereld', die me tot dan toe vrij onbekend was gebleven, te verplaatsen. Dat bedoelde ik een beetje met dat grijze denken ipv zwart of wit.

gijsenkim schreef:mijn mening is dat het niet de schuld is van de buitenlanders dat het nu hier zo een zooite is. Het is de schuld van de overheid en hun falend beleid!
geral"]
[quote="gijsenkim schreef:mijn mening is dat het niet de schuld is van de buitenlanders dat het nu hier zo een zooite is. Het is de schuld van de overheid en hun falend beleid!

Stephanie100 schreef:Er zijn een tijdje terug genoeg topics geweest over buitenlanders. Ook al ben ik geen crimineel en zo, toch voelde ik me wel een klein beetje aangesproken. Ik ben blij dat ik ze niet meer zie die topics.
. Toch, ik maak die grapjes wel maar soms doet het toch zeer hoe mensen over buitenlanders denken. Ik voel me niet buitenlands maar toch kunnen zulke opmerkingen zeer doen. Dus ik snap Stephanie ook wel een beetje.
zieltje gekregen