Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pauline schreef:Naja dat is dus gek slimmerik, dat jij wel de mogelijkheid hebt om iets in je profiel te zetten, en dat meoten we dan maar lezen, en andere mensen niet meer..
Maar weetje, het gáát niet over jou, het gaat om wat er gebeurd in zijn totaal.
x_Elise schreef:Waarom kom je jezelf dan verdedigen?
slimmerik schreef:x_Elise schreef:Waarom kom je jezelf dan verdedigen?
Omdat er over mij gesproken werd in dit topic en onwaarheden verspreid werden. Gewoon even rechtzetten ... meer niet.
Zal me ook verder afzijdig houden. Heb namelijk geen moeite mee dat er achter de schermen af en toe stoom afgeblazen wordt.
en Tieneke, die telefoons zijn inmiddels getraceerd. Kwamen van twee nummers af. Eentje 3 keer de andere 28 keer.
slimmerik schreef:Ik hoef niks geen gelijk. En mijn profiel gaat over de bokker die ik ben.
Lovely schreef:Nobody cares. We hebben hier een discussie over iets heel anders en ik denk dat het verstandiger is dat je of constructief met die discussie mee probeert te doen of anders jezelf erbuiten houdt, want het doet de algemene indruk geen goed.
Cer schreef:Lovely schreef:Nobody cares. We hebben hier een discussie over iets heel anders en ik denk dat het verstandiger is dat je of constructief met die discussie mee probeert te doen of anders jezelf erbuiten houdt, want het doet de algemene indruk geen goed.
Ik ken de hele situatie niet (gelukkig!) maar ik vind het wel raar dat Frantic begint over de kinderbescherming, en dat verwijst klaarblijkelijk duidelijk naar Slimmerik, maar zij mag daar dan vervolgens niet op reageren ... Iemand ánders brengt dat toch op of lees ik nou zo scheel?
Arabesk schreef:Het voelt oneerlijk dat Slimmerik hier wel haar verhaal kan doen en dat voor het verhaal van RK en Kiwiko mensen moeten zoeken naar het geitforum.
manic schreef:Waar ik ook nog wel opheldering over wil zien is dat als PietjePuk roept "En gebruikerx, gebruikery en gebruikerz zijn er bij betrokken" die 3 gebruikers (het waren er 4 geloof ik) dan ook maar gelijk veroordeeld worden zonder dat er iets meer is dan de verklaring van PietjePuk. Dat vond ik eigenlijk ook wel heel vreemd.
Ook het cyberpesten ging buiten proporties, maar dat ging wel 2 kanten op en er is maar 1 partij bestraft. Dat is toch op zijn minst vreemd te noemen. De andere partij mag gewoon lekker verder bokken terwijl de mods tranen in hun ogen krijgen...
Mindfields schreef:Ik blijf iets niet snappen. En dat is dat degene die jarenlang mensen heeft bedreigd via Bokt en daarbuiten, avatars aanmaakte met afbeeldingen van Bokkers die wat te dik zijn, die mensen ook beledigde om hun uiterlijk etc. Dat diegene nog wel op Bokt aanwezig is en dat die dus niet geband is.
Kan iemand me dat uitleggen?
Tieneke schreef:En van dat SA... Wil ook graag weten. Kim is nu geband, maar wie weet zit er stiekem iemand heel hard in z'n vuistje te lachen omdat Kim nu verdwenen is zonder reden/ sluitend bewijs...
Ceriadwen schreef:Via het andere forum "which shall not be named"Kiwikon schreef:Maar NOG geen antwoord op mijn vraag![]()
damn moet ik een vliegtuig met een reclamestaart eraan huren of zo
HOE IS MIJN BOT TOT STAND GEKOMEN EN MET WELKE BEWIJZEN IS HET FEIT BEWEZEN DAT IK STOMPIE WAS...........
Hemellief zeg, je kan er ook omheen BLIJVEN draaien........
want zoals iedereen hier kan lezen, is dat vanuit het modteam niet dichtgetimmert!!!
Misschien dat er hier ook een antwoord op kan komen dan.