Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:03

Als het topic niet over Slimmerik gaat, waar verwijst Frantic dan naar?

Anoniem

Ik had die vraag over het schijnheilige profiel van slimmerik al gesteld, maar daar kwam rap een slotje op. Ik heb ook absoluut geen medelijden met haar, wat zij allemaal gezegd en gedaan heeft. ik heb haar foto gezien en echt :') hoe heeft ze ooit iets over dikke mensen kuinnen zeggen!

Dit is een typisch geval van jarenlang negatief karma opbouwen en dan janken als je maar een fractie terug krijgt. En dat alles met een groep mods, mids en beheer achter je die de tissues naast zich hebben staan.

Pauline

Re: Bokt-leaks

Er zijn in de openingspost vragen gesteld, dáár gaat het over.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:04

Je wilt duidelijk wel je gelijk halen, anders vul je je profiel niet op die manier en kom je hier nog naar verwijzen ook. Dat je er tijd voor hebt, met de roodgloeiende telefoon... Apart op z'n minst.

Viel me trouwens op dat één van de (weinige) kritsche mods in dat topic Nessah was. Paar berichten van gezien, dacht ik. Ik kan me er toch niet van ontdoen, het idee dat er m.b.t. haar meer aan de hand was. Maar goed, dat mogen we niet weten.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:04

En persoonlijke situaties mogen niet besproken worden ;) en op deze manier word het wel weer een persoonlijk topic cq vete-topic.

Eline, bedankt voor je zeer uitgebreide antwoord. Ik zal het eerlijk toegeven had geen antwoord verwacht, dus een excuses daarover is wel op zijn plaats.

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:05

Pauline schreef:
Naja dat is dus gek slimmerik, dat jij wel de mogelijkheid hebt om iets in je profiel te zetten, en dat meoten we dan maar lezen, en andere mensen niet meer..

Maar weetje, het gáát niet over jou, het gaat om wat er gebeurd in zijn totaal.

Precies. Het gaat erom dat door deze lek blijkt dat er wel degelijk bokker(s) zijn met een beschermde status. De een krijgt het voor elkaar om een ontzettend belangrijk topic te verwijderen en voor de ander worden er wat magere argumenten verzameld om diegene van een BOT te voorzien.
Hier wringt wat mij betreft de schoen. Deze lek geeft eigenlijk aan wat de meesten al tijden roepen op FZ 'het meten met 2 maten'.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:05

x_Elise schreef:
Waarom kom je jezelf dan verdedigen?

Omdat er over mij gesproken werd in dit topic en onwaarheden verspreid werden. Gewoon even rechtzetten ... meer niet.

Zal me ook verder afzijdig houden. Heb namelijk geen moeite mee dat er achter de schermen af en toe stoom afgeblazen wordt.

en Tieneke, die telefoons zijn inmiddels getraceerd. Kwamen van twee nummers af. Eentje 3 keer de andere 28 keer.

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:07

slimmerik komt zichzelf verdedigen, zodat er weer een rel ontstaat en het topic gewoon weer gesloten wordt, zodat verdere antwoorden wegblijven.

Niemand heeft het hier over het kattenverzuiptopic gehad, alleen jij met je verwijzing naar je profiel.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:08

slimmerik schreef:
x_Elise schreef:
Waarom kom je jezelf dan verdedigen?

Omdat er over mij gesproken werd in dit topic en onwaarheden verspreid werden. Gewoon even rechtzetten ... meer niet.

Zal me ook verder afzijdig houden. Heb namelijk geen moeite mee dat er achter de schermen af en toe stoom afgeblazen wordt.

en Tieneke, die telefoons zijn inmiddels getraceerd. Kwamen van twee nummers af. Eentje 3 keer de andere 28 keer.

Mens doe jezelf een lol en ga nou 's voor een keer in je leven iets anders doen dan hier de martelaar uithangen.

Word een beetje moe van je. Duidelijk gevalletje bel luiden en je klepeltje kwijt zin in dit topic.

Fijne middag nog he :D

Cer

Iemand heeft het over de kinderbescherming gehad?

Tieneke

Slimmerik, wat is jouw mening eigenlijk over de manier waarop er achter schermen gesproken werd? Vergeet even dat het over jezelf en bokker K ging...

x_Elise

Nou Slimmerik, zoals is gezegt, ga ergens anders jezelf verdedigen.
Je bent je geloofwaardigheid al lang geleden verloren.

Anoniem

slimmerik schreef:
Ik hoef niks geen gelijk. En mijn profiel gaat over de bokker die ik ben.

Nobody cares. We hebben hier een discussie over iets heel anders en ik denk dat het verstandiger is dat je of constructief met die discussie mee probeert te doen of anders jezelf erbuiten houdt, want het doet de algemene indruk geen goed :n.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:13

Interessant topic en ik ben heel er benieuwd naar de antwoorden die er vanuit het team gegeven zullen worden. :j

Zelf lees ik zo nu en dan mee op Geit en van sommige dingen krijg je een hele hoop vragen hoe er achter de schermen gehandeld word.

Dat sommige gebruikers hier nog aanwezig zijn verbaast mij ook keer op keer en dat anderen een bot krijgen zonder écht duidelijke reden stoot mij wel tegen de borst.

Ik hoop dat dit topic open kan blijven en dat het, zoals eerder gezegd, niet weer een Slimmerikshow gaat worden. Eerlijk gezegd raak ik dat flink beu..

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:15

Lovely schreef:
Nobody cares. We hebben hier een discussie over iets heel anders en ik denk dat het verstandiger is dat je of constructief met die discussie mee probeert te doen of anders jezelf erbuiten houdt, want het doet de algemene indruk geen goed :n.

Ik ken de hele situatie niet (gelukkig!) maar ik vind het wel raar dat Frantic begint over de kinderbescherming, en dat verwijst klaarblijkelijk duidelijk naar Slimmerik, maar zij mag daar dan vervolgens niet op reageren ... Iemand ánders brengt dat toch op of lees ik nou zo scheel?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:16

Cer schreef:
Lovely schreef:

Ik ken de hele situatie niet (gelukkig!) maar ik vind het wel raar dat Frantic begint over de kinderbescherming, en dat verwijst klaarblijkelijk duidelijk naar Slimmerik, maar zij mag daar dan vervolgens niet op reageren ... Iemand ánders brengt dat toch op of lees ik nou zo scheel?

Ja dat vind ik ook eigenlijk.....het is voor velen duidelijk dat Slimmerik hiermee bedoeld wordt. Maar zij mag daar dan niets over zeggen?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:17

En dat heeft ze bij deze gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:18

Cer, ik weet niet of je scheel leest, kijk me nog eens aan :D. Wat er met de kinderbescherming aan de hand is geweest, weet ik niet en daar verdiep ik me liever ook niet in. Als je het mij vraagt zijn een paar dingen ook hier en daar een eigen leven gaan leiden en moeten de mensen die het wel weten daarmee aan de slag. Er is meestal maar 1 persoon die echt weet hoe het zit en dat is de betrokkene zelf.

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:18

Nee in mijn ogen niet, als ze er wat over wil zeggen dan niet op bokt, omdat de andere partij dat ook niet kan. Laten we het wel een beetje eerlijk houden.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:19

manic schreef:
En dat heeft ze bij deze gedaan.

Inderdaad. Maar daar moet dan niet meteen ellenlang commentaar over geleverd worden, is niet helemaal eerlijk.

Arabesk

Het voelt oneerlijk dat Slimmerik hier wel haar verhaal kan doen en dat voor het verhaal van RK en Kiwiko mensen moeten zoeken naar het geitforum.

Diablo

inge81 schreef:
Nee in mijn ogen niet, als ze er wat over wil zeggen dan niet op bokt, omdat de andere partij dat ook niet kan. Laten we het wel een beetje eerlijk houden.

Dan moet er niet naar verwezen worden.

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:20

En er mag uiteraard een eigen topic over gemaakt worden waarin ze kan zeggen wat ze wil. Het enige is, is dat wij er welop reageren dan. Maar goed, terug naar waar het om begon.

De vragen zoals in start post met onder andere ook de vraag van Kiwiko.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:20

Arabesk schreef:
Het voelt oneerlijk dat Slimmerik hier wel haar verhaal kan doen en dat voor het verhaal van RK en Kiwiko mensen moeten zoeken naar het geitforum.

Zei ik al, dan moet ook niet naard dat soort zaken verwijzen.

Maar....geef eens antwoord op de vraag die eerder gesteld is? Hoe ging dat met dat bellen van bokt?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 15:21

Dus kunnen we dan nu weer terug naar de openstaande vragen van diverse gebruikers. Ik vat samen:

manic schreef:
Waar ik ook nog wel opheldering over wil zien is dat als PietjePuk roept "En gebruikerx, gebruikery en gebruikerz zijn er bij betrokken" die 3 gebruikers (het waren er 4 geloof ik) dan ook maar gelijk veroordeeld worden zonder dat er iets meer is dan de verklaring van PietjePuk. Dat vond ik eigenlijk ook wel heel vreemd.

Ook het cyberpesten ging buiten proporties, maar dat ging wel 2 kanten op en er is maar 1 partij bestraft. Dat is toch op zijn minst vreemd te noemen. De andere partij mag gewoon lekker verder bokken terwijl de mods tranen in hun ogen krijgen...

Mindfields schreef:
Ik blijf iets niet snappen. En dat is dat degene die jarenlang mensen heeft bedreigd via Bokt en daarbuiten, avatars aanmaakte met afbeeldingen van Bokkers die wat te dik zijn, die mensen ook beledigde om hun uiterlijk etc. Dat diegene nog wel op Bokt aanwezig is en dat die dus niet geband is.

Kan iemand me dat uitleggen?

Tieneke schreef:
En van dat SA... Wil ook graag weten. Kim is nu geband, maar wie weet zit er stiekem iemand heel hard in z'n vuistje te lachen omdat Kim nu verdwenen is zonder reden/ sluitend bewijs...

Ceriadwen schreef:
Via het andere forum "which shall not be named"

Kiwikon schreef:
Maar NOG geen antwoord op mijn vraag :) :)

damn moet ik een vliegtuig met een reclamestaart eraan huren of zo

HOE IS MIJN BOT TOT STAND GEKOMEN EN MET WELKE BEWIJZEN IS HET FEIT BEWEZEN DAT IK STOMPIE WAS...........

Hemellief zeg, je kan er ook omheen BLIJVEN draaien........

want zoals iedereen hier kan lezen, is dat vanuit het modteam niet dichtgetimmert!!!

Misschien dat er hier ook een antwoord op kan komen dan.