Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miiejs schreef:Lijkt me geweldig dat dat kan.. soms plaats je weleens iets uit woede, overenthausiasme.. of gewoon iets anders en als je er dan om wat voor reden dan ook spijt van hebt.. kan je dus niet meer terug!
_manuela_ schreef:Ik zou eigenlijk wel op zijn minst de optie willen hebben dat leden niet al mijn berichten kunnen teruglezen. Dan wordt het al moeilijker om een specifieke post van iemand te vinden.
Heino schreef:_manuela_ schreef:Ik zou eigenlijk wel op zijn minst de optie willen hebben dat leden niet al mijn berichten kunnen teruglezen. Dan wordt het al moeilijker om een specifieke post van iemand te vinden.
Dat vind ik ook wel een goede optie
Dat de berichten wel blijven staan, maar dat je er na 2 jaar niet meer op kunt zoeken (berichtgeschiedenis die terug gaat t/m een jaar bijvoorbeeld) maar nog wel per toeval op kunt stuiten zegmaar. Dat maakt het voor potentiële werkgevers/volgers lastiger iemand's volledige postgeschiedenis na te gaan.
Fiffill schreef:Maar lees je ook HK topics? Is het geen idee om die te verwijderen? Vaak worden daar juist de meer persoonlijke dingen gezegd (die mensen nu miss liever kwijt dan rijk zijn)
Jola schreef:Misschien een idee om het twee-ledig te doen:
1) bokkers welke nog actief zijn kunnen zelf kiezen of ze berichten ouder dan 2 jaar overzetten op gast
2) bokkers welke niet meer actief zijn (vrijwillig of via BOT) kunnen het beheer vragen om al hun berichten te veranderen naar gast en hun profiel leeg te halen.
minkie schreef:Jola schreef:Misschien een idee om het twee-ledig te doen:
1) bokkers welke nog actief zijn kunnen zelf kiezen of ze berichten ouder dan 2 jaar overzetten op gast
2) bokkers welke niet meer actief zijn (vrijwillig of via BOT) kunnen het beheer vragen om al hun berichten te veranderen naar gast en hun profiel leeg te halen.
Ik mis de optie om al je berichten te laten verwijderen.