Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:47

Jammer!
Veel plezier als zwarte bokker :)

Linsey1

Wat een vervelende situatie! Vind het raar dat er nauwelijks modjes je fatsoenlijk bedanken :\ , tenminstte, in dit topic dan.

Ik hoop dat je met opgeheven hoofd het modteam kan verlaten, als ik het topic zo doorlees ben je een prima mod geweest! En uiteraard succes met je privesituatie :) .

(heb jij trouwens meegedaan dit jaar met BZV :+ ???)
Laatst bijgewerkt door Linsey1 op 13-12-10 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Nessah, weer veel plezier als zwartje. Bedankt voor alle inzet die je getoond hebt. :)

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:48

Agnes, jammer dat je gevraagd is te stoppen; ik hoop dat je het alsnog naar je zin hebt gehad, en jou een klein beetje kennende is dat wel het geval, toch? :) Wat er ook gebeurd is; ik bedank jevoor de samenwerking en je inzet in het blauw en het groen. Ik hoop dan ook dat je ons toch af en toe wilt blijven trakteren op mooie fotoreportages van jou en je merrie! :j

Ongelofelijk jammer dat er door zoveel gebruikers wordt gespeculeerd, sceptisch wordt gedaan en er allerlei niet-relevante zaken bij wordt gehaald. Als je het dan hebt over respect jegens Nessah, steek dan als zwarte gebruiker ook even je hand in eigen boezem, alsjeblieft. [/offtopic/klaagmodus]

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:48

Kiwipitje schreef:
Waarom vind je het dan wel nodig om op deze sneaky manier twee keer eigenlijk gewoon te zeggen dat wat zij zegt niet het hele verhaal is? Zeg er dan gewoon helemaal niets over. Triest dit :n.

Heb je een reactie van het beheer nodig om in te zien dat er misschien ook nog een andere kant aan het verhaal is, zoals altijd bij elk verhaal? Ik heb geen flauw idee wat er verder speelt, maar ik denk dat het voorbarig is om conclusies te trekken die gebaseerd zijn op één kant van welk verhaal dan ook. Het is fijn voor Nessah dat zij haar verhaal heeft kunnen doen, maar ik denk dat niemand er beter van wordt als het beheer hier uitgebreid inhoudelijk op gaat reageren. Zoals Eline heel terecht opmerkt wordt het dan een welles-nietes-verhaal en ik denk dat noch Nessah, nog het team daarop zit te wachten. Nessahs verhaal is zeer waarschijnlijk haar interpretatie van het verhaal en daar heeft ze recht op. Maar om te denken dat het de enige interpretatie is lijkt me naïef, als ik dat zo mag uitdrukken.

Nessah, heel erg bedankt voor de tijd die je in het modden hebt gestoken en ik hoop dat je toch nog met veel plezier kunt bokken :)

Edit: typo

Kiwipitje

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:49

Ik bedoel... zeg er dan helemaal niets over en niet van dan wordt het een welles/nietes verhaal. Zeg gewoon niets dan. Maargoed dat stond opzich ook al in mijn vorige post ;).

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:49

Ik vind het jammer dat je moet stoppen als moderator en wil je heel erg bedanken voor al je werk en inzet. Je bent een erg fijne collega om mee te werken en dit heb ik dan ook met plezier gedaan.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:50

De afspraak is dat als een mod een maand lang niet kan modden, dat die op modvakantie gaat. Gebruikers hebben ook verwachtingen van mensen die groen zijn. :)
En dan wil ik ook nog kwijt dat de gewone mods de exacte reden ook niet weten, dat is iets tussen Nessah, het beheer en de hoofdmods.

Verder is er achter de schermen ook een afscheidstopic voor Nessah, het is echt niet dat wij haar zomaar laten gaan zonder uit te zwaaien.
Ik hoop ook dat we je toch nog wel wat vaker tegen zullen komen Agnes, en niet alleen in de HK. Natuurlijk willen we ook nog bijvoorbeeld fototopics zien van jou en je prachtige Velvet.

Bedankt voor hetgeen je hebt gedaan, het was altijd prettig samenwerken, en ik hoop dat je priveleven ook spoedig in rustig vaarwater komt. :(:)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:51

Nessah: jammer voor je dat je moet stoppen :j Maar ook het zwarte bokt kan heel leuk zijn (in de HK dan).
Bedankt voor je inzet!

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:51

Dankjewel voor je inzet Nessah en je openheid om dit op Bokt te plaatsen. Hopelijk ga je nog een hoop plezier op Bokt in het zwart hebben en wordt je daar niet in tegengewerkt.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:52

Wat vervelend. Ik vind het sneu voor je. Dat dit dus op zo'n manier moet verlopen.
Ik vind het wel goed dat je hier een topic over opent! +:)+

Bedankt voor alles in ieder geval en veel plezier/succes met alles :)

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:52

@ Nessah: heel erg bedankt voor je inzet voor bokt!!
Ik hoop dat je prive leven inmiddels ook weer wat beter loopt :)

Door dit bericht begin ook ik steeds meer te twijfelen wat ik nu echt van bokt vind..
Ik hou het voorlopig ook alleen bij mijn ''eigen'' topics denk ik..

@Nessah: nogmaals heel erg bedankt!!!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:53

Meestal is een afscheid luchtig, jammer, maar toch gewoon oké. Nu niet, en dat maakt reageren veel lastiger. Daarbij heb ik Nessah al uitgebreid verteld wat ik vind, maar in het kader der openheid nogmaals: Lieve Agnes, oprecht erg bedankt voor alles wat je betekend hebt voor bokt. Ik vind het serieus jammer dat het allemaal zo moet lopen... Heel veel sterkte, en ik ga je missen...

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:53

Ten eerst vind ik dat je het netjes vertaald hebt!
En voor de rest, vind ik het gezien jou verhaal spijtig en enorm onrespectvol van bokt om zo met iemand om te gaan. Jammer.

Hopelijk gaat het in je prive ook weer beter! :D veel plezier, en succes op zwart.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:55

Jammer dat er zo gespeculeerd wordt in een afscheidstopic en dat er verklaringen worden 'geëist' voor iets wat volgens mij iets is tussen Nessah en beheer/hoofdmods. En niet voor de rest van bokt, als zij dit niet willen delen.
Maar goed, dat is dan weer mijn mening.

Agnes: heel erg jammer dat het zo moet lopen. Ik heb je in mijn modtijd een fijne mod gevonden om mee te werken en ook als zwarte bokker was je een mod die ik erg kon waarderen.
Ik hoop dat je er niet een al te naar gevoel aan over houdt en op de leuke kanten van het modden kunt terugkijken.
Veel succes en plezier met alles. En zwart is echt zo beroerd nog niet :)

Edit: typo

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:56

Nogmaals bedankt voor alles Nessah, je hebt je op verschillende fronten (Wiki en het forum) steeds super ingezet voor Bokt!
Jammer dat het op deze manier een wrange bijsmaak krijgt, ik hoop dat je evengoed met plezier kunt blijven Bokken. Ik hoop natuurlijk ook dat je leven rustiger vaarwater bereikt.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:56

Wowie... groen heeft de opdracht gekregen om toch maar te komen posten hier? :)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:57

Nessah, de rest van dit topic heb ik nog niet doorgelezen, want ik zit even illegaal op werk te bokken, maar ik wil je wel laten weten dat ik je ga missen achter de schermen en je wil bedanken voor je inzet en betrokkenheid als moderator.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-10 17:58

Bedankt voor de lieve berichtjes, ook via pb.

Mensen,laten we er alsjeblieft geen rel topic van maken. Iedereen mag heus zijn mening geven, dat heb ik tenslotte ook gedaan. Maar probeer het een beetje serieus en ontopic te houden :) Thanks.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:59

Quellian schreef:

Misschien kun je iets meer respect opbrengen voor zowel Nessah zelf als de overige teamleden? Het topic staat er koud een uur.

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 17:59

Ineens stormt het van de groentjes, heel, heel apart. :+

Bah.. ik kan hier geen enkele logica invinden. wat een t*ringzooitje hier eigenlijk. #) sorry, ik kan er echt niets mooiers van maken.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:00

Quellian schreef:

Welnee, dat dit een vervelende situatie is voor beheer en Nessah betekend toch niet dat de moderators verplicht ergens mooi weer moeten gaan spelen? Alle mod-reacties die ik hier heb gezien zijn met respect en dank voor Nessah, en absoluut gemeend. Wij willen Nessah ook graag bedanken voor haar inzet, zoals we dat bij iedere mod doen. Ongeacht de aard van het afscheid.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:02

Bermudaa schreef:
Ineens stormt het van de groentjes, heel, heel apart. :+

Zijn "ze" er niet, dan is het niet goed. Zijn "ze" er wel, dan is het ook niet goed. Dat is wel heel makkelijk verwijten maken: het draagt niets constructiefs bij én je doet het ook nog eens op de verkeerde plek.

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:04

Dus iedereen van de mods vind het jammer? Niemand van de mods die er iets van zegt? Dit tegen gaat? toch moet ze stoppen enorm appart!

Ik vind het oprecht jammer voor haar!

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 18:06

Quellian, je mag best weten dat al dat gezeik en gevit op het team een van de redenen is dat ik voor nu mijn kleurtje aan de wilgen heb gehangen. Komop zeg, we/ze zitten hier niet om te fungeren als boksbal voor ontevreden gebruikers. En nu ga ik ophouden met het verpesten van Agnes' topic en verder op mijn handen zitten.