Voorstel: rondetafelsessie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 14:08

Heino schreef:
Bart, ik ben positief verrast over je inzet op dit moment :)

Hij moet ook wel, het is zijn forum en zoals het nu gaat, werkt het blijkbaar niet. Hij is imo verantwoordelijk als zijnde beheerder dus is het niet meer dan logisch dat hij dit probleem serieus moet aanpakken.

Bokt is al jaren zo aan het aanmodderen, de ontevredenheid blijft. Het wordt soms even onder de tafel geveegt, maar het komt altijd maar weer boven zetten. Meten met twee maken, doofpotcultuur, het zijn woorden die soms met bokt verweven lijken. Dat is ontzettend zonde, er zijn tijden dat het even weer rustig is, maar het komt steeds heviger terug.

Anoniem

Re: Voorstel: rondetafelsessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 14:26

Zoals ik al eerder aangaf: vergroot je bereik voor adverteerders en maak er een tienerforum van en laat die paarden los.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 14:36

hestejente schreef:
IDMW: snap nou wat ik bedoel. Je verpest het voor de rest als je zo koppig en bot richting het team doet. Je bent niet de enige die dingen anders wil op bokt. Maar door steeds over hetzelfde te blijven drammen bereik je niet zo veel. Dat de reactie die jij krijgt niet is die je graag zou willen betekent toch niet dat jij dan zo moet reageren? Geef wat je van een ander verwacht. Dan krijg je het vanzelf een keer terug.

waarom dram jij door dat ik aan het drammen ben? gek dat ik volgens jou dram,maar vervolgens wel de aandacht van het beheer heb bereikt en er nu met Bart zelf mee bezig ben
dus zou het fijn vinden als je niet continu de pot blijft verwijten, terwijl je ketel zwart ziet ;)

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 14:58

Lovely schreef:
Zoals ik al eerder aangaf: vergroot je bereik voor adverteerders en maak er een tienerforum van en laat die paarden los.

In juni van dit jaar had ik een voorzichtiger voorstel in die richting gemaakt, maar 2 forums is inderdaad waarschijnlijk beter.

Nu hebben we wel een knopje waarbij je bij actieve onderwerpen echt alleen paardenforums krijgt te zien.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:06

ikdoemaarwat schreef:
hestejente schreef:
IDMW: snap nou wat ik bedoel. Je verpest het voor de rest als je zo koppig en bot richting het team doet. Je bent niet de enige die dingen anders wil op bokt. Maar door steeds over hetzelfde te blijven drammen bereik je niet zo veel. Dat de reactie die jij krijgt niet is die je graag zou willen betekent toch niet dat jij dan zo moet reageren? Geef wat je van een ander verwacht. Dan krijg je het vanzelf een keer terug.

waarom dram jij door dat ik aan het drammen ben? gek dat ik volgens jou dram,maar vervolgens wel de aandacht van het beheer heb bereikt en er nu met Bart zelf mee bezig ben
dus zou het fijn vinden als je niet continu de pot blijft verwijten, terwijl je ketel zwart ziet ;)

Zie je nou dat het niet zo leuk is als mensen steeds maar hetzelfde blijven roepen. Jij vindt mij zo te lezen nu al irritant, moet je nagaan wat het boktteam van jou zou kunnen vinden.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:09

hestejente schreef:
Zie je nou dat het niet zo leuk is als mensen steeds maar hetzelfde blijven roepen. Jij vindt mij zo te lezen nu al irritant, moet je nagaan wat het boktteam van jou zou kunnen vinden.

ja.....dus?
is dat ook niet een beetje het "risico van het vak"
je kan niet iedereen aardig vinden, zeker niet als je in het beheer zit

overigens breng ik nog steeds mijn posten op een normale manier hoor, tegenoverstelling van sommige andere gebruikers

maar wat is nou precies jouw probleem met mij?

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:11

Lovely schreef:

Pardon?

Is dit een grap ofzo? ;)

Bokt is officieel een paardenforum. Voor tieners zijn er zat andere fora; zoals bijv. fancy.nl, girlscene.nl, hitkrant.nl, etc.

Het moet juist andersom. Veeeeeeel minder meuk wat niks met paarden te maken heeft er af gooien, en terug naar de oorspronkelijke basis.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:17

ja MAARRRR, Bart verdient meer aan al die kindertopics dan aan dat handjevol paardenmensen die alleen bij de paarden blijven.....

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 15:52

hestejente schreef:

En daar zit jij mee :?

Als er nooit een oplossing komt, dan helpt het erover hebben ook alleen maar. Dan kan voor jou als drammerig over komen, maar dan ga je die posten toch vermijden?

En wat het boktteam vindt? Die uiten vast inside ook hun ongenoegen. Dat is al tijdens een eerdere crisis naar buiten gelekt. Waarom is er ook zoveel verloop in het modteam?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 16:58

Sommigen komen ook weer terug.... Apple b.v.!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:03

LuvdaTossa schreef:
En wat het boktteam vindt? Die uiten vast inside ook hun ongenoegen. Dat is al tijdens een eerdere crisis naar buiten gelekt. Waarom is er ook zoveel verloop in het modteam?

Wanneer een teamlid vertrekt staat de reden meestal gewoon in het afscheidstopic.
Vaak is het gewoon puur tijdgebrek. Er passen helaas nog steeds geen 48 uur in een dag, ook al proberen veel teamleden wel zoveel uur erin te proppen :D
Wanneer een teamlid in rustiger vaarwater komt zie je heel vaak dat deze weer terug komt :)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:28

Lovely schreef:

Doe me een lol zeg! Nog meer tieners op bokt ga ik niet trekken!
Al die onzin vragen...en dan kijk je hoe oud ze zijn en dan zijn ze echt voor 80 % 13 of 14 jaar!!
Nu geeft dat niets, iedereen moet leren, maar ik heb af en toe het idee dat deze leeftijd een bord als de deur van de bank van Nederland voor hun kop heeft!
Mocht Bokt echt een tiener forum worden, haak ik af in elk geval en ik denk met mij heel veel oud bokkers die iets zouden kunnen bijdragen aan het paarden welzijn van Nederland!

Oeps ik word echt oud geloof ik!!!

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:38

Agree with Aerdenhout1 : Er zijn al zat tienerforums, scholieren.com bijvoorbeeld. Ik denk dat het juist waardevol is als er verschillende generaties aanwezig zijn op een forum. Ok, meer kans op conflicten, maar ook meer kans op meerwaarde

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 17:44

Natuurlijk moeten er meer generaties aanwezig zijn, maar ik zie mezelf als toch wel een heel stuk ouder, niet in discusie gaan met alleen maar de jeugd!
Dat doe ik op mijn eigen stal al voldoende!
Ik wil juist leren van bokt en dat kan je doordat er zo veel ervaren mensen op zitten.
En...ik herhaal mezelf ik weet het...er zijn al zo veel hele echte paarden mensen verdwenen sinds ik op bokt zit!
Ofwel een ban voor het leven, of zelf opgestapt!
En dat is zo verschrikkelijk jammer!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 20:03

Cayenne schreef:
LuvdaTossa schreef:

Wanneer een teamlid vertrekt staat de reden meestal gewoon in het afscheidstopic.
Vaak is het gewoon puur tijdgebrek. Er passen helaas nog steeds geen 48 uur in een dag, ook al proberen veel teamleden wel zoveel uur erin te proppen :D
Wanneer een teamlid in rustiger vaarwater komt zie je heel vaak dat deze weer terug komt :)

En ik kan me nog wel wat teamleden herinneren die vertrokken omdat ze zich niet konden vinden in de handelswijze achter de schermen. ;) Minstens 1tje in ieder geval.

Ik vind het nog steeds apart dat het beheer iedereen de schuld geeft behalve zichzelf. Er is een geheel forum op gezet rond klachten over het beleid, en dat is dan dat hele forum zijn schuld... Er verschijnen talrijke topics op FZ vol met vragen die gesloten worden zonder antwoord... En dat is dan die irritante bokkers hun schuld... Waarom niet een keer kritisch naar zichzelf kijken? Waarom niet eens gaan bedenken of er toch niet ergens wat moet gaan veranderen?

Want je kan wel mensen van het forum blijven gooien maar als bokt zo door gaat moeten ze er geen fancy.nl meer van maken. Dan staat bokt.nl gewoon synoniem voor een tienerforum met als meest prangende vraag en boeiendste discussie "ik heb voor het eerst onveilig seks gehad, kan ik nu zwanger zijn?" en "ik beviel toen ik 166 was omdat er sperma op de wc bril hing..." en misschien op de paardengedeeltes nog "wedstrijd, hoe de manen doen?" waar er dan intensief beargumenteerd zal worden waarom knotjes veeeel beter zijn dan een hengstenvlecht.

Edit: kan er na kort zoeken al minstens drie noemen en het spelletje is al van 2007 aan de gang. Dus echt ongeduldig kan men de bokkers toch niet noemen. :+

DeHP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 20:19

BartVB schreef:
Topics waarin we sorry zeggen. Pff. Dat is inderdaad iets dat niet onze grote hobby is (maar dat is maar bij weinig mensen/organisties zo). Ik heb echt een bagger geheugen wat dat soort dingen betreft, er gaat wel wat vaag dagen maar ik heb zo geen concrete voorbeelden. Ga ik nog over nadenken en even rondvragen aan mensen met een beter geheugen :) Overigens gaan de meeste zaken die we terugdraaien ook per PB of email. OWs e.d. worden via PB of mail uitgedeeld en ook via PB of mail teruggedraaid en dat is iets dat regelmatig gebeurd. Dat zie je alleen niet terug op het forum.

Ik denk dat je in deze alinea het allergrootste probleem zelf al toegeeft. Het team heeft ernstig veel moeite met het inzien van hun fouten en nog meer moeite met het toegeven van hun fouten.
Natuurlijk zijn er meer bedrijven die hier last van heben. Maar die proberen er van te leren en ze niet zo ver mogelijk in hun geheugen te verstoppen.
Het is juist zo belangrijk om je eigen fouten in te zien en daar iets aan te doen. Van jullie kant vragen jullie dat ook aan de bokkers (d.m.v. sturende pb's) Dan zou het ook goed zijn om zelf ook naar je eigen gedrag te kijken en sturende pb'svan bokkers ter harte te nemen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:03

ikdoemaarwat schreef:
denk dat het ook is hoe jij als persoon mijn tekst leest, misschien zou je er zelf in je hoofd eens een ander toontje aan moeten geven en dan nog eens lezen,wie weet komt ie anders uit de bus ;)

Ik bekijk het liever omgekeerd.

Kijk, de enige waar ik écht vat op heb, dat ben ik zelf.
Dus als mijn posts anders gelezen worden dan ik ze bedoel, probeer ik in het vervolg me anders uit te drukken naar die persoon, zodat het wel overkomt zoals ik het bedoel.

Bespaart een hoop frustratie. Iedereen heeft zijn eigen referentiekader en manier van interpreteren, en dat respecteer ik.

Maar moeilijk is het wel :)

Ik zou in geen geval willen dat bokt opgesplitst wordt, soms heb ik zin in het paardendeel en soms in de rest, en ik heb die graag onder 1 dak :)

Hihi jullie willen feitelijk een opfokforum en dan een kuddeforum? :') En een rusthuisforum ook anders? Ik heb liever gedeeld hoor, en ja ik erger mij ook aan de zoveelste 11-jarige die echt al mentaal wel zeker 15 is :roll: Maar dat hoort er gewoon bij.

En 3 teamies die vertrekken in al die tijd op al die mods wegens zich niet kunnen vinden in het beheer, um, dat vind ik heel goed dan hoor, menig bedrijf doet veel slechter toch?

Wat betreft de doofpot rond de katten, ben ik akkoord dat daar een fout is begaan.

Wat betreft enkele veelbesproken BOT's, ben ik nog steeds van mening dat beiden gelijk kunnen hebben.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:06

poes schreef:
Ik bekijk het liever omgekeerd.

Kijk, de enige waar ik écht vat op heb, dat ben ik zelf.
Dus als mijn posts anders gelezen worden dan ik ze bedoel, probeer ik in het vervolg me anders uit te drukken naar die persoon, zodat het wel overkomt zoals ik het bedoel.

Bespaart een hoop frustratie. Iedereen heeft zijn eigen referentiekader en manier van interpreteren, en dat respecteer ik.

.

is dat nou voor een hoop klagers.....ja ;)
maar voor 1 of 2 bokkers die zich blijkbaar storen aan mij.....neuh....dan zit er een kruis rechts bovenaan of scrollen ze maar verder
ik gebruik normale woorden,scheld niemand verrot ofzo, dus vind het ook ietwat te overtrokken (niet naar jou persoonlijk bedoeld overigens)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:07

correctie poes: drie teamies die het melden. ;) Er zijn er zat die het niet openbaar melden.
En op "al die jaren". De laatste dateert van 2007 dus da valt ook wel mee. Bokt bestaat al ettelijke jaren langer dan 2007. Maar had geen zin om zo ver terug te gaan zoeken.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:11

Ik vind het nog weinig, en anders: dat die mods zich melden e. Ik ga geen strijd voeren voor iets waarvan ik niet eens wéét of het speelt?

Ikdoemaarwat: sja, ik discussieer hier niet met een heel forum, maar in dit topic met 4 a 5 mensen tegelijk zo ongeveer, dus ja, ook de individuele reactie telt voor mij.

(al heb ik ook momenten dak denk: leer appelflap lezen dom kind en dak er juist een schepje bovenop doe, ik ben ook niet heilig. helaas. :') )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:18

poes en zo ongeveer hun BOT ondertekenen? :) Droom maar lekker verder. :)
Het heeft toch geen zin. Denk je dat dit topic ook maar iets uit gaat halen? Dat ze der ook maar iets mee gaan doen? :)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:20

Neen, dat denk ik niet neen. En ik erger me er ook niet aan, en ik zit nochtans ook best veel op bokt. Elk zijn ding daarin.

En ik heb nooit iemand geweten die een BOT kreeg wegens een eigen kritische mening.

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:24

Ayasha schreef:
poes en zo ongeveer hun BOT ondertekenen? :) Droom maar lekker verder. :)
Het heeft toch geen zin. Denk je dat dit topic ook maar iets uit gaat halen? Dat ze der ook maar iets mee gaan doen? :)

Ik vind juist dat er al veel mee gedaan is.

Er wordt gekeken hoe het anders kan, er worden antwoorden gegeven.
Noem dat maar niet veel.

Zou je nog iets concreter kunnen verwoorden wat er nog meer mee gedaan moet worden?

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:29

iig een tijdplanning waarin je iets wil aanpassen / bereiken.
Anders blijft het wat te vrijblijvend en raakt het alsnog makkelijk weer in de vergetelheid

cherie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 22:31

PascalB schreef:
iig een tijdplanning waarin je iets wil aanpassen / bereiken.
Anders blijft het wat te vrijblijvend en raakt het alsnog makkelijk weer in de vergetelheid

Een soort van tijdsplanning is al ergens gegeven, volgens mij.