Aan de ene kant kan ik me indenken dat er op Bokt zaken zijn die een hogere prioriteit lijken te hebben. Maar de realiteis is dat de meeste sterfgevallen zich niet aankondigen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 25-11-10 21:06
Laten we het zo zeggen, voor bokt op een goede manier te laten draaien is dit niet nodig, dit is een extraatje om het zo maar even te noemen. De zaken die een hogere prioriteit hebben zijn echt van wezenlijk belang om bokt goed te laten draaien.
In dergelijke gevallen is me nu heel duidelijk gebleken dat het inderdaad erg belangrijk is dat Bokt goed draait
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 25-11-10 22:44
Ik snap dat het voor jou even heel hard over komt, maar juist jij hebt geen sticky of weet ik wat nodig om haar in je hart te sluiten en niet te vergeten.
Voor personen die net als ik zo dicht bij de overledene staan niet nee, maar juist voor degene die er iets verder van af staan, zou het wel heel handig zijn om het topic gemakkelijk terug te kunnen vinden. Ik heb haar topic gelinkt in mijn onderschrift. Mocht ik dat wijzigen dan bookmark ik het topic wel.
Het komt niet hard over, begrijp jullie redenen.
Grooming_Mom
Geplaatst: 26-11-10 18:44
ik ben voor
Marchador
Geplaatst: 12-12-10 04:20
Misschien wat laat. Maar ook ik ben het er mee eens, is er vanachter de schermen al wat meer bekend?