Is bokt nu een Paardeforum of niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:27

Mirkim schreef:
Uh, sorry, ik ga niet echt mee met Bokt wat betreft de tijd, Jans, dus de afkortingen begrijp ik niet helemaal ;) Ik moet me inderdaad meer nuanceren: ik doel inderdaad dat het daar (LZP) dus wel breder uitgetrokken kon worden, en op paard gerelateerde onderwerpen dus kennelijk niet. Enerzijds begrijp ik het wel en is het prachtig dat het daar zo overzichtelijk geworden is, maar anderzijds mijn sentimentele redenen voor de rol van Senior Paarden spelen ook nog een behoorlijke rol en dat ik daar echt kansen zie liggen. (vergrijzing lijkt toe te nemen ;) )

Wanneer was die aanvraag eigenlijk precies? Momenteel loopt voor een potentieel kleurgenetica-subforum een nieuwe anvraag, waar dit forum er voorheen niet gekomen is. Dat kun je natuurlijk (met een aantal mensen) voor jullie oude paarden ook best proberen.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-10 18:30

8nnemiek schreef:
Als bokt niets anders was dan paarden, dus niets anders dan 'wat moet ik mijn paard voeren' en 'welk zadel is geschikt voor mijn paard' en 'hoe leer ik mijn paard het bokken af' dan was ik al lang weg geweest hier.
De reden dat ik veel op bokt zit is juist omdat er zo veel andere dingen te doen zijn hier, zodat ik me niet hoef te vervelen. Spelletjes, leuke links, leuke verhalen, kunst.. Een boel mensen met dezelfde interesses.. en elke 5 minuten wordt er wel weer een nieuw topic geopend. Prima bezigheidstherapie :j
Amen! :j _/-\o_

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 17:52

Hier een mod met een paardengedeelte in haar profiel, hoewel die niet geheel up to date is en weer eens bijgewerkt moet worden.

Ik zie bokt nog steeds als een paardenforum. Voordat ik mod werd kwam ik ook nooit ergens anders als tabblad informatief en kantine. Nu ik mod is het wel iets anders geworden en zit ik ook in HK-topics inmiddels, maar als gewone bokker zit ik nog altijd veel op informatief en kantine, en kom al nooit op LZP of NM of iets dergelijks.

Sky

Re: Is bokt nu een Paardeforum of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-10 20:54

Een heel groot deel van bokt is nog steeds paardenforum, maar ben echt blij dat het andere deel er ook is.
Zoals anderen ook al zeiden: Anders was ik hier al lang weggeweest... ;)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 00:53

Ik vind bokt wel te groot en daardoor onduidelijk geworden, en dan heb ik het niet alleen over het enorme niet-paarden gedeelte maar ga maar naar de index pagina...
aaaaal die tabbladen waaruit je kan kiezen en daaronder nog tig optie's die je kan kiezen, ik kom er soms echt niet uit waar ik wat nou moet plaatsen of terug kan vinden... en ik zit toch al heel wat jaartjes op bokt en voorheen ging het altijd goed.
Sinds die tabbladen er zijn vind ik bokt vele malen minder leuk, en ben ik veel fanatieker geworden op het Friezenforum.

En ja een stukje Leven zonder paarden, is prima hoor absoluut! Maar t loopt nu toch wel beetje boel uit de hand, jammer!