Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline schreef:Als je specifiek vraagt naar een tijdsperiode, nope, dat kan ik dat helaas niet aangeven. Is afhankelijk van de nieuwe software die we ook voor EA nodig hebben, en het noemen van tijdstippen voor de introductie van nieuwe dingen, blijkt gewoon te tricky.
Kaisa schreef:Ontzettend jammer.... Door deze beslissing zal ik dus nog steeds niet te vinden zijn in kleurentopics, puur omdat ze verdeelt staan over 2 fora en de overige topics die bij deze fora geopend worden mij helemáál niet interesseren....
Eline schreef:Excuses dat het antwoord even op zich heeft laten wachten, maar dat heeft er dit keer vooral mee te maken dat er achter de schermen nog eens grondig gediscussieerd is over het al dan niet toestaan van een subforum over dit onderwerp, omdat naar aanleiding van dit topic en ook opmerkingen in de bezoekersenquete van eerder dit jaar gewoon duidelijk is dat er zeker vraag naar is. Toch hebben we besloten om het niet toe te staan, en daarvoor geldt eigenlijk de reden die ook de vorige keer al gegeven is: de aanvraag voldoet niet aan de voorwaarden die we voor een nieuw subforum hebben opgesteld (Heel kort door de bocht: er is geen grote versnippering van de topics, er is een plaats waar ze besproken kunnen worden en deze is niet zo druk dat een splitsing noodzakelijk is).
We begrijpen dat er een groep mensen is die hier wel graag een eigen plek voor zou zien, en jullie argumenten zijn gewoon helder. Maar we hebben de voorwaarden voor een nieuw forum expres zwaar gemaakt, omdat er op dit moment al heel veel fora zijn op Bokt. Voor nieuwkomers is dat gewoon al verwarrend en overweldigend, waardoor we zéér beperkt nieuwe fora toevoegen. Als we de voorwaarden lichter maken, dan betekent dat waarschijnlijk niet alleen een kleurengenetica subforum erbij, maar ook een aantal andere subfora waar al eerder aanvragen voor geweest zijn met goede argumenten, maar die we om dezelfde reden niet hebben aangemaakt.
In de toekomst willen we zeker kijken of we op Bokt een manier kunnen creëeren waardoor er ook voor heel specifieke onderwerpen de mogelijkheid is om wel een eigen plek te creëeren, maar op dit moment is dat gewoon nog niet het geval.
stef schreef:Western is gewoon een forum binnen een forum met eigen privileges, die discussie draait al jaren.
Er is ook geen aangespannen-fokkerij, tja... (hoeft van mij ook niet trouwens)