dakota schreef:Heb het topic niet gelezen maar ik erger me onder andere aan topics/berichten over excursies naar de paardenslager.
No offence

Als je je eraan ergert lees je de topics toch niet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dakota schreef:Heb het topic niet gelezen maar ik erger me onder andere aan topics/berichten over excursies naar de paardenslager.
ikdoemaarwat schreef:maar een excuus is blijkbaar niet genoeg, want er wordt maar over doorgezeken.......
een instand reactie kan idd wel eens de verkeerde zijn....maar dan is die persoon toch niet gelijk slecht of wel?
ze heeft haar excuses gemaakt , openlijk tegenover iedereen
dan moet het ook eens afgedaan zijn!!
Iris82 schreef:Ik lees hier echt meerdere keren dat mensen het over 'sommige mods' hebben. Hebben jullie die zaken ook ooit bij een hoofdmod aangekaart? Of bij het beheer?
Wilawander schreef:Ikdoemaarwat@ dank je wel voor je uitgebreide reactie.
IMJ@ iedereen kan een fout maken. Ik dus ook en bied mijn excuses aan. Kan ik nog meer doen? op m'n knieeen vallen misschien? Heel veel mensen hier weten niet eens wat excuses aanbieden is.................... Helaas.
djuno schreef:[EA-OV] Dikke knufffel kat 2 jaar
Zie hier het "grijze" waar ik eerder op doelde. Dit topic was geopend...maar inmiddels al zoveer gezakt met nog geen enkele reactie. Kans dat mensen dit topic dan nog oppikken is relatief klein dus had ik het een schopje geven....deed dit voor het dier!!
Of er na mijn schopje nog een reactie gekomen is ...dat weet ik niet..want een modje was mij al voor.
Boktregels??? ---> prima maar soms mag het wel iets losser.
IMJ schreef:Ik insinueer, gedeeltelijk dan, aangezien ik ook in het andere topic meerdere reacties gezien heb die imo toch echt te ver gingen.
Saaaash schreef:Ik vind het nogal raardat je eerst 25 'zinnige' posts moet posten om op andere fora te mogen.
Wilawander schreef:INJ@Ik denk te weten waar jij opdoelt maar dat was niet te ver maar gewoon de waarheid en ben daar al die tijd netjes gebleven. Maar het was niet de waarheid die Ts en sommige andere bokkers wilde horen. En met mij hadden volgens mij nog 2 mensen zo ongeveer hetzelfde gepost. Maar dat is ja helaas niet meer na te lezen.
djuno schreef:[EA-OV] Dikke knufffel kat 2 jaar
Zie hier het "grijze" waar ik eerder op doelde. Dit topic was geopend...maar inmiddels al zoveer gezakt met nog geen enkele reactie. Kans dat mensen dit topic dan nog oppikken is relatief klein dus had ik het een schopje geven....deed dit voor het dier!!
Of er na mijn schopje nog een reactie gekomen is ...dat weet ik niet..want een modje was mij al voor.
Boktregels??? ---> prima maar soms mag het wel iets losser.
Citaat:Mijn man en ik hadden netjes beiden een account maar nee, dat mag niet. Dus acount moet weg.