Ergenissen op Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:06

dakota schreef:
Heb het topic niet gelezen maar ik erger me onder andere aan topics/berichten over excursies naar de paardenslager :( .

No offence ;-), maar waarom als ik vragen mag? Heb er net toevallig ook 1 zitten bekijken.. erg grappig was het zeker niet maar was wel duidelijk dat eea redelijk diervriendelijk gebeurt..
Als je je eraan ergert lees je de topics toch niet?

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 20:06

Ikdoemaarwat@ dank je wel voor je uitgebreide reactie.

IMJ@ iedereen kan een fout maken. Ik dus ook en bied mijn excuses aan. Kan ik nog meer doen? op m'n knieeen vallen misschien? Heel veel mensen hier weten niet eens wat excuses aanbieden is.................... Helaas.

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:07

Overigens kunnen mods de verwijderde posts wel zien en terugzetten.

@dakota, hoe zo dat?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:12

ikdoemaarwat schreef:
maar een excuus is blijkbaar niet genoeg, want er wordt maar over doorgezeken.......
een instand reactie kan idd wel eens de verkeerde zijn....maar dan is die persoon toch niet gelijk slecht of wel?
ze heeft haar excuses gemaakt , openlijk tegenover iedereen
dan moet het ook eens afgedaan zijn!!

Tuurlijk mag iedereen fouten maken. En als daar excuses op komen is dat helemaal mooi. Maar zo'n post geeft alleen wel duidelijk weer hoe iemand reageert.
Dat ene topic was de druppel. Ook hierin vind ik dat TS niet handig reageerde (en het mag duidelijk zijn dat velen dat zo voelde). Het zal dus niet eenmalig zijn, zeker omdat ze aangeeft vaker een OW te hebben gehad..

Maar goed, wat mij betreft is dat ook klaar hoor.. ;-).

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:13

Iris82 schreef:
Ik lees hier echt meerdere keren dat mensen het over 'sommige mods' hebben. Hebben jullie die zaken ook ooit bij een hoofdmod aangekaart? Of bij het beheer?

Ja, een week of vier terug en ik wacht nog steeds op reactie...
En nee het gaat me er niet om dat er wat mee gedaan wordt. Het gaat me er om dat het beleid door sommigen als geweldig en effectief voorgesteld wordt, maar mocht je er eens werkelijk een beroep op willen doen worden je PB's genegeerd... Ik weet ook dat er mensen door mods notabene belachelijk gemaakt zijn per PB.
Overigens zijn er ook een aantal heel fijne mods die wél constructief Bokt kunnen beheren en daar kan ik alleen maar respect voor hebben :)

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:14

Wilawander schreef:
Ikdoemaarwat@ dank je wel voor je uitgebreide reactie.

IMJ@ iedereen kan een fout maken. Ik dus ook en bied mijn excuses aan. Kan ik nog meer doen? op m'n knieeen vallen misschien? Heel veel mensen hier weten niet eens wat excuses aanbieden is.................... Helaas.

dat helpt niet...want dat zien ze niet :+

sorry, even een joke tussendoor :o

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:20

[EA-OV] Dikke knufffel kat 2 jaar

Zie hier het "grijze" waar ik eerder op doelde. Dit topic was geopend...maar inmiddels al zoveer gezakt met nog geen enkele reactie. Kans dat mensen dit topic dan nog oppikken is relatief klein dus had ik het een schopje geven :o ....deed dit voor het dier!!
Of er na mijn schopje nog een reactie gekomen is ...dat weet ik niet..want een modje was mij al voor.
Boktregels??? ---> prima maar soms mag het wel iets losser.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:25

IMJ schreef:
zeker omdat ze aangeeft vaker een OW te hebben gehad..

dus?? weet jij dan waarvoor ze die OW's heeft gehad?
of insinueer je nu gewoon wat?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:28

ikdoemaarwat schreef:
IMJ schreef:

Ik insinueer, gedeeltelijk dan, aangezien ik ook in het andere topic meerdere reacties gezien heb die imo toch echt te ver gingen.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 20:29

ikdoemaarwat schreef:
IMJ schreef:

Ik heb 1 waarschuwiing gehad via PB omdat ik ergens ooh wat een lieve kat plaatste waar het niet mocht ;)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:29

djuno schreef:

Zie hier het "grijze" waar ik eerder op doelde. Dit topic was geopend...maar inmiddels al zoveer gezakt met nog geen enkele reactie. Kans dat mensen dit topic dan nog oppikken is relatief klein dus had ik het een schopje geven :o ....deed dit voor het dier!!
Of er na mijn schopje nog een reactie gekomen is ...dat weet ik niet..want een modje was mij al voor.

Ja, goedbedoeld schopje werd niet gewaardeerd dan ;-) (of niet gezien als goed bedoeld schopje ;-)).
Maar ik zie je punt.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 20:31

INJ@Ik denk te weten waar jij opdoelt maar dat was niet te ver maar gewoon de waarheid en ben daar al die tijd netjes gebleven. Maar het was niet de waarheid die Ts en sommige andere bokkers wilde horen. En met mij hadden volgens mij nog 2 mensen zo ongeveer hetzelfde gepost. Maar dat is ja helaas niet meer na te lezen.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:32

Wilawander schreef:
Ik heb 1 waarschuwiing gehad via PB omdat ik ergens ooh wat een lieve kat plaatste waar het niet mocht ;)

als dat werkelijk zo is....vind ik dat heel erg triest.

Wilawander

Re: Ergenissen op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 20:32

Ja waarom zou ik daar overliegen? Vondt het zelf ook erg vreemd.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:33

Wilawander schreef:

Dat kan je toch ook niet maken :') !

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:33

Ik vind het nogal raardat je eerst 25 'zinnige' posts moet posten om op andere fora te mogen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:34

IMJ schreef:
Ik insinueer, gedeeltelijk dan, aangezien ik ook in het andere topic meerdere reacties gezien heb die imo toch echt te ver gingen.

nou dan ben je in mijn ogen ook verkeerd bezig.....dingen roepen die er niet zijn....er van uit gaan dat ze wel vaker fout zit...
hoezo veroordelend?
misschien volgende keer gewoon vragen voordat je zulke uitspraken doet?
en wilawander heeft haar excuus aangeboden, denk dat ie hier ook niet misplaatst zou zijn ...

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:36

Saaaash schreef:
Ik vind het nogal raardat je eerst 25 'zinnige' posts moet posten om op andere fora te mogen.

Ik zie daar niets raars in.

Het is bedoeld om het 'kaf te scheiden van het koren'.
Zo blijven er grotendeels ook paardenliefhebbers over, en niet willekeurige mensen, die totaal niets met paarden hebben.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:36

Wilawander schreef:
Ja waarom zou ik daar overliegen? Vondt het zelf ook erg vreemd.

Een waarschuwing of een OW?

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:37

Wilawander schreef:
INJ@Ik denk te weten waar jij opdoelt maar dat was niet te ver maar gewoon de waarheid en ben daar al die tijd netjes gebleven. Maar het was niet de waarheid die Ts en sommige andere bokkers wilde horen. En met mij hadden volgens mij nog 2 mensen zo ongeveer hetzelfde gepost. Maar dat is ja helaas niet meer na te lezen.

Ik zag (en zie) het anders dan jij.
Het was achteraf, paard was al dood..
De dingen die je schreef (er komt nooit iemand bij dat paard) waren wat raar aangezien dat paard pas 1 dag in de kliniek stond (dinsdag-avond naar kliniek, DA zou het woensdag tegen jou gezegd hebben).. De TS daar had die woensdag al 2 keer gebeld met de kliniek, volgens jou zei de DA dat ze zelfs niet belde..
Misschien (en dat schreef ik ook al in dat topic) ging het over een ander paard, of de DA liegt tegen jou (en is niet erg discreet) maar dat kan ik me bijna niet voorstellen!

Anyway, de OW voor poesje had wat mij betreft inderdaad niet gehoeven!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 20:40

IMJ@

Wil niet erg vervelend doen maar ik was niet diegene die dat heeft gezegd. Moet ik je teleurstellen. Ik ken het paard niet, ben nog nooit in emmeloord geweest. En dat bedoel ik nu. Mensen lezen niet...............

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-10 20:41

Maar bewijzen kan ik het niet, want de posts zijn weg, maar be blij dat je dit aankaart want dat is nu wat er gebeurt als je dus lappen tekst weg haalt.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:42

Hiervoor dan mijn excuses!
Ga is even terugkijken wie het dan was! Mijn posts staan er nl nog wel.
edit: je hebt gelijk, dit was iemand anders! (en hoezo mij moet teleurstellen? Ik vond het vooral erg naar voor TS en ben blij dat jij het niet was, was al erg tegenstrijdig ivm ach lief poesje post ;-))

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 20:51

djuno schreef:

Op EA heeft het geen zin om topics omhoog te schoppen, omdat ze niet omhoog komen in de lijst. :)

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 21:59

Citaat:
Mijn man en ik hadden netjes beiden een account maar nee, dat mag niet. Dus acount moet weg.

Dit vind ik erg vreemd want in de topics waar ik vaak reageer zit een stel dat beiden een account heeft en dat mag wel.
En volgens mij zitten er ook zusjes op bokt die ieder een eigen account hebben dus ik zie niet waarom het dan bij jou niet zou mogen?