machie schreef:ik wil juist graag een duimomhoog steek smiley die bv verder staat hier ook nog het een en ander....[FZ] Kleur icoontje voor topicJa, die duimen omhoog wil ik ook graag. Dat ding heb ik al zo vaak willen gebruiken.
Wat een geweldige smileys staan daar trouwens tussen zal ook wel van pas komen vind ik leuker dan Pimsmileys (hoe verzin je het )
wilfredlover schreef:Zijn er geen leuke kleine paardjes als emoticon?Lijkt me ook heel leuk.Zoiets?Ontdekte net echter dat de achtergrond niet geheel transparant is, heb echter nu even geen tijd om dat bij te werken...
Eigenlijk wind ik wel dat één van deze wel vervangen kan worden: Ze hebben alletwee toch dezelfde functie Of ben ik nou blond?
Ooooooooooh, jongens m/v, ik ga nog moeten stofhappen!En waar 1 smiley over de dam is.........TOPPER, die Bart! Even testje Cathelijne: of ik jouw handleiding begrepen heb?(zou je nu hieronder moeten zien).
Oooohhh bedankt Bartjee..!!!Mag er plz nog eentje bij..? Kijk deze: (ik vind hem ge-wel-dig.. )Oohh ik hoop het ik hoop het..
Sjuimpje schreef:[img]http://members.lycos.nl/jadesforum/smil ... .gif[/img]Deze is leuk!!!! (Misschien vooral voor pb-s )
BartVB schreef:Ik vind een hele hoop best zolang de smileys in 'boktstijl', ze elkaar niet afmaken en niet over lopen te geven ohw, ga nu pas lezen, maar ik geloof niet dat Bart hem zo leuk vindt
Feetje schreef:Er zijn een heleboel smilies bij zag ik net! Jippie! Oooooooh, aaaaah, echtwaar een heleboel erbij! Bart!
BartVB schreef:Wat was ook alweer de code voor de kus smiley?BTW thank wmijn was dat volgens mij.Leuke smileys erbij gekomen. Thanx.